SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

olej w diecie na masę - dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2262

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 591 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1377
zalozylem nowy temat zeby nie mieszac..

DZIEŃ JJ:
1.
Musli - 100g
Mleko - 200g

2.
Ryż/kasza - 70g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to Tuńczyk/Twaróg chudy - 120g

3.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)

4.
obiad

TRENING JJ od 18 do 20 (czasem po nim padam z nóg, a czasem ledwo się spocę)

5.
musli - 50g
mleko - 100g
--------------------albo
kanapki (z wędliną/dżemem) - w celu podładowania WW

6.
w dniu treningu jujitsu najczęściej nie jem już 6 posiłku bo późno jest - idę spać J


DZIEŃ SIŁKI:
1.
jajecznica z 2-3 jaj
pieczywo 2-3 kromki (najczęściej ciemne)

2.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to jakiś nabiał - twaróg, jogurt, maślanka..

3.
Musli - 75g (3/4 szklanki)
Mleko - 200g

4.
obiad - różnie

SIŁKA od 17.30 - 19.00

5.
musli - 75g
mleko - 150g
----------------------albo
albo kanapki (z dżemem, chudą wędliną)

6.
tuńczyk - 120g
warzywa (sałatka - skrojony pomidor, cebula itp.)


może w dniu siłki zamienic 2 i 3 posilek?
Byloby jajka, musli,ryż..

raz gotuję kaszę jęczmienną, raz gryczaną, a następnie ryż - w celu urozmaicenia sobie życia..
gotuję 2 torebki rano i w ciągu pracy zjadam 2 x 2/3 i następnego dnia do pracy mam jeszcze 2/3 torebki - wychodzą 2 torebki na 2 dni. Tunczyka sam kupuje, żeby w dniu treningu siłowego na 100% zjeśc go nakolację.

„jak się uda" - tzn. jak jest nabial w lodówce to go biorę do pracy czy na kolacje. Jak nie ma to trudno.. warzywka jakieś się zawsze znajdą.

jeśli mam dzien treningu silowego to mogę zjesc w pracy ryz + tunczyk w oleju (z olejem)??
Za 3 tyg zaczynam trening na mase („10 po 10") - jest on dosyc wymagający. Chciałbym wlasnie wykorzystac oliwe z oliwek - kiedy i ile jej jesc? Dodawac 1 lyzke na 2/3 woreczka ryzu? A skoro suplementacja oliwa, to olej z ryby tez chyba jest ok..?
może np. tunczyka w oleju jesc z ryzem na sniadanie po dniu treningu na silce? Olej tez zjadać.. polac ryz i heja - pycha :)
Byloby tak:
Wt - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Sr - sniadanie - tunczyk w oleju
Czw - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Pt - sniadanie - tunczyk w oleju

Byloby 4x tunczyk w tygodniu.. + 6 torebek ryzu/kaszy.. to jest jakies 10zl na tydzien.. to chyba niewiele.. zwazajac na to, ze nie stosuje supli..
Czy jednak jesc tylko tunczyka w sosie wlasnym?
No i co myslicie o calej rozpisce?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20222
DZIEŃ JJ:
1. // daj tran lub omega-3, brak białka
Musli - 100g // najlepiej robic samemu z płatków owsianych + cos co lubisz
Mleko - 200g
// daj jakis ser biały czy cos bialkowego
2.
Ryż/kasza - 70g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to Tuńczyk/Twaróg chudy - 120g // musi sie dac

3.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest) //// daj jakies bialko

4.
obiad

TRENING JJ od 18 do 20 (czasem po nim padam z nóg, a czasem ledwo się spocę)

5. // trche bialka by sie przydało
musli - 50g
mleko - 100g
--------------------albo
kanapki (z wędliną/dżemem) - w celu podładowania WW

6.
w dniu treningu jujitsu najczęściej nie jem już 6 posiłku bo późno jest - idę spać J


DZIEŃ SIŁKI:
1. // tran lub omega-3
jajecznica z 2-3 jaj
pieczywo 2-3 kromki (najczęściej ciemne)

2.
Ryż/kasza - 75g (2/3 torebki)
Warzywa (pomidor, papryka - co jest)
Jak się uda to jakiś nabiał - twaróg, jogurt, maślanka..

3.
Musli - 75g (3/4 szklanki)
Mleko - 200g

4.
obiad - różnie

SIŁKA od 17.30 - 19.00 // carbo po siłce

5.
musli - 75g
mleko - 150g
----------------------albo
albo kanapki (z dżemem, chudą wędliną)

6.
tuńczyk - 120g
warzywa (sałatka - skrojony pomidor, cebula itp.)


może w dniu siłki zamienic 2 i 3 posilek?
Byloby jajka, musli,ryż..

raz gotuję kaszę jęczmienną, raz gryczaną, a następnie ryż - w celu urozmaicenia sobie życia.. // ok

gotuję 2 torebki rano i w ciągu pracy zjadam 2 x 2/3 i następnego dnia do pracy mam jeszcze 2/3 torebki - wychodzą 2 torebki na 2 dni. Tunczyka sam kupuje, żeby w dniu treningu siłowego na 100% zjeśc go nakolację. // ok

"jak się uda" - tzn. jak jest nabial w lodówce to go biorę do pracy czy na kolacje. Jak nie ma to trudno.. warzywka jakieś się zawsze znajdą. // bierz jakies kefir lub jogurt naturalny, dobrym rozwoazenie była by odzywka białkowa

jeśli mam dzien treningu silowego to mogę zjesc w pracy ryz + tunczyk w oleju (z olejem)?? // w odzie kup tune i polej oliwa z oliwek

Za 3 tyg zaczynam trening na mase ("10 po 10") - jest on dosyc wymagający. Chciałbym wlasnie wykorzystac oliwe z oliwek - kiedy i ile jej jesc? // zaley od zapotrzebowania na tłuszcz
Dodawac 1 lyzke na 2/3 woreczka ryzu? A skoro suplementacja oliwa, to olej z ryby tez chyba jest ok..? // ok, to nei suplementacja to odzywanie

może np. tunczyka w oleju jesc z ryzem na sniadanie po dniu treningu na silce? Olej tez zjadać.. polac ryz i heja - pycha :) // na sniadanie polecam ser biały i owsianke ( kazeina + wegle o niskim ig )
Byloby tak:
Wt - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Sr - sniadanie - tunczyk w oleju // w sosie własnym polany oliwa
Czw - kolacja - tunczyk w sosie wlasnym
Pt - sniadanie - tunczyk w oleju // w sosie włąsnym polany oliwa

Byloby 4x tunczyk w tygodniu.. + 6 torebek ryzu/kaszy.. to jest jakies 10zl na tydzien.. to chyba niewiele.. zwazajac na to, ze nie stosuje supli..
Czy jednak jesc tylko tunczyka w sosie wlasnym?
No i co myslicie o calej rozpisce?

jaki cel diety??
gdzie obliczone zapotrzebowanie ??
jaki rozkłada btw ??
dieta najlepiej uluz na jeden dzien i trzymaj sie jej cąły tydzien
ogólnie dieta nie ciekawa, ale jakos podstawowe załozenia sa 0
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 278 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1043
ee czlowieku poczytaj jeszcze o ukladaniu masowki..gdzie musli, gdzie jakis dzem czlowieku , malo wiesz, nie zdrowo jeesz, proste...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 591 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1377
Michał:
dzieki za rady!!
sog poszedl:)

rozpisze to na nowo, bo troche sie zmienilo..
zapotrzebowanie - 2800 KCal,
szukam jakiegos "kalkulatora"..

jeszcze sie odezwe
pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny

Następny temat

przeklenstwo

Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni Niesamowite przemiany celebrytów Niesamowite przemiany celebrytów BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny!