SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

odchudzanie i cwiczenia +dieta low-carb/ketogeniczna, pomocy!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3570

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1602
Witam. Planuje schudnac stosujac diete low-carb/ketogeniczna i cwiczac na dostepnych przeze mnie sprzetach (rower trningowy, laweczka do brzuszkow i "handles"-uchwyty do robienia pompek). Aktualnie waze 76 kg przy wzroscie 173, chcialbym zgubic troche brzucha i generalnie schudnac, ale wiem ze sama dieta to malo, wiec planuje ja wspomoc cwiczeniami na wspomnianych przeze mnie sprzetach. CZy polaczenie diety low-carb/ketogenicznej + cwiczenia przyniesie w miare szybkie rezultaty? Czy ktos moglby w miare klarownie zaproponowac ile czasy poswiecac na kazdy sprzet i powiedziec jak tzn. po ile powtorzen, z jaka czestotliwoscia cwiczyc, by efekty byly najlepsze? Cwicze na laweczce brzuszki ok 45 min- 1 godz dziennie z malymi przerwami, no ale wlasnie, nie wiem czy mozna robic przerwy podczas cwiczen, a jesli tak to jakie i w jakich odstepach? To samo dotyczy "handles" do pompek, po ile pompek robic? Ile czasu na to poswiecac? Czyli generalnie- jak cwiczyc zeby najszybciej schudnac, stosujac do tego diete ketogeniczna/low-carb? Ponizej zamieszczam zdjecia dostepnych przeze mnie sprzetow.

Za wszelkie odpowiedzi naprawde z gory wielkie dzieki, poniewaz nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac by uzyskac najlepsze efekty.

http://img155.imageshack.us/img155/8004/laweczkayj0.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/4127/rowerug7.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7448/handlesnf6.jpg

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 76

Wzrost: 173

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: praca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieganie, ok 3 razy w tyg, jazda na rowerze- codzienne

Odżywianie: gorouje spozycie miesa

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: -

Preferowane formy aktywności fizycznej: ile trzeba, tyle poswece

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: -

Stosowane wcześniej diety: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1602
Czyzby nikt nie stosowal diety bez weglowodanow wraz z cwiczeniami do zrzucenia zbednych kilogramow???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1602
No nie chce mi sie wierzyc. Nikt nie trenuje/trenowal na takich sprzetach, ze nikt mi nie ejst w stanie napisac w jakim trybie na tym cwiczyc? To samo z dieta, z tego co wiem, low-carb jest bardzo dobre do spalania tluszczu, nikt nie stosowal?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7337
OOO widze za jakis temat mi umcknol ale bylem na Lidze heh.
Masz diete a to podstawa. Co do cwiczen jezeli masz zamiar cwiczyc tylko w domu polecam trening domatora.Wpisz w szukaj.
na rowerku lepiej gdybys robil hitt
http://www.sfd.pl/HIIT_-_zberane_badania-t315748.html
Jezeli chcesz aby Twoj sukces byl wiekszy zacznij biegac
trenuj 3 dni w tyg w domu 3 biegaj 1 dzien na regeneracje :) pozdrawiam

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1602
Biegam codziennie ok 1 godz, ale niestety dopiero kolo 18-19, wczesniej nie moge, bo jestem od rana w pracy, tak wiec na cwiczenia zostaje tylko wieczor. A jeszcze wracajac do diety to aktualnie jestem na diecie ketogennej i wszedlem w "ketoze", wiem ze to na dluzsza mete niezdrwoe, bo wlasciwie w ogole w tej diecie nie jem weglowodanow, bazuje na tluszczach, ale czytalem na jej temat i zdrowa czy niezdrowa, to u wielu efekty przyniosla, no i ja mam nadzieje ze wraz z moimi cwiczeniami, tzn glownie bieganiem i jazda na rowerze (pompki i brzuszki raczej rzadziej robie, bo to cwiczenia raczej na ksztaltowanie poszczegolnych partii, a nie na schudniecie) to wszystko razem da efekty, w miare szybkie. Jesli ktos wie cos wiecej o diecie ketogennej (czy ketogenicznej jak kto woli) to prosze o jakiekolwiek uwagi. Jesli ktos ma jakies slowa krytyki to tez od razu prosze walic, bo wiem ze, ta dieta nie jest zbyt zdrowa, no ale zalezy mi bardzo zeby w miare szybko schudnac. Od razu mowie ze, za jakis czas diete mam zamiar wzbogacic o wegle.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 6758 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50238
Dieta ketogeniczna jest niezła przed zawodami, ale zdrowa nie jest. Ja np usłyszałem od Roberta Kiesza, że takie diety stosuje max 4 dni. Wtedy odchodzi cała woda podskórna i zaczyna odżywiać się normalnie. Tzn z ujemny bilansem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1602
Ale czy jeszcze dodatkowo wzbogacona o cwiczenia jest dobra do odchudzania?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

do ktorej godziny ww

Następny temat

Jak Spalić Tłuszcz pomóżcie

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne