SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ocena treningu HIT 3 x tydzien

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 625

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 810 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4742
staz o 12 miesięcy
wiek 16
waga +/- 90
wzrost 186


przysiad - 3 serie
wyciskanie na ławce - 3 serie
wiosłowanie w opadzie - 3 serie
wyciskanie zza karku - 2 serie
biceps - 2 serie
triceps - 2 serie
wspięcia na palce - 2 serie
martwy ciąg - 1 seria
szrugsy - 1 seria x 15
zgięcia nadgarstków - 1 seria

wszystko po 10 razy

Plan ten jest na 3 razy w tygodniu
Przerwy ok 1 minuta
Cel siła+masa

I jak może być, czy coś zmienić ?

Padlem, nikt mi nie podał reki.... Sam wstane... Silniejszy



Dzienik treningowy:

http://www.sfd.pl/Dziennik_treningowy_<Bos06>-t493510-s40.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 360 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4709
jesli cel jest sila masa to przerwa powinna byc 3 min
pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 810 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4742
no ale to jest trening HIT który polega na dużej intensywności i przerwy powinny byc takie dopuki zadyszka przejdzie

Padlem, nikt mi nie podał reki.... Sam wstane... Silniejszy



Dzienik treningowy:

http://www.sfd.pl/Dziennik_treningowy_<Bos06>-t493510-s40.html 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
... to taka indywidualna modyfikacja plany FBW...

jest Ok... przerwy wypoczynkowe ok. 60 s. są OK...

ale nie nastawiaj się wtedy na znaczny wzrost siły
Siłę buduje się na mniejszym zakresie powtorzeń i z większymi przerwami wypoczynkowymi...

na tym planie możesz robić zarowno redukcję jak i masę ... różnicować trzeba wtedy tylko kaloryczność diety

ten plan z bilansem kalorycznym na + będzie przez pewien czas wystarczał
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 810 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4742
ok a powt z stałym cieąrem robić czy styosować jakaś progresię ?

Padlem, nikt mi nie podał reki.... Sam wstane... Silniejszy



Dzienik treningowy:

http://www.sfd.pl/Dziennik_treningowy_<Bos06>-t493510-s40.html 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
do końca nie wiem co jest Twoim głównym celem...

jesli bardziej wytrzymałość siłowa.. to raczej skracaj przerwy wypoczynkowe

jesli bardziej siła to dokładaj ciężar...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 810 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4742
ok wielkie dzięki

Padlem, nikt mi nie podał reki.... Sam wstane... Silniejszy



Dzienik treningowy:

http://www.sfd.pl/Dziennik_treningowy_<Bos06>-t493510-s40.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pyatnie dla bardziej doświadczonych

Następny temat

Ponowne podanie planu do ocenki

Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni