SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ocena poprawnosci wykonania MC

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1344

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 318 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4597
Witam jak w temacie prosze o ocene techniki

http://tinypic.com/player.php?v=2e549q0&s=4 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 326 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20967
Moim zdaniem nie powinieneś tak gwałtownie opuszczać aż się sztanga od ziemi odbija. I chyba troszke bardziej biodra do przedu jak się już podniesiesz całkiem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2308 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9466
a moim zdanie raczej wszystko ok. Tyle ze jak ja robie MC to nigdy nie opuszczam sztangi do końca żeby dotykała ziemi. Tak 2 cm nad ziemią. I fajnie wchodzi
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 318 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4597
tez tak doniedawna robilem ze nie dotykalem do ziemi, ale poczytalem kilka artykulow o tym ze trzeba odkladac no i dlatego teraz tyle huku przez to
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2308 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9466
ja nie odkładam i jest wszystko okej
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 733 Napisanych postów 28175 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 222844
sztange powinno się odkładać przy każdym powtórzeniu na ziemie.

Co do techniki. Pierwszy ruch wydawał mi sie z lekkim garbem,reszta ok. Przy piątym powtórzeniu filmik mi sie dwukrotnie zaciął,więc nie wiem czy jeszcze później jakies powtórzenia były.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2308 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9466
jeśłi tak mówi Gueblo to musi być prawda
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 619 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 41274
może być, tyraj zdrowo

Ruch negatywny w mc polecam całkowicie odpuścić i uderzyć sztangą o ziemie, (nie odbić!)
Ja w ten sposób doszedłem do 250kg. Ruch negatywny w MC to pic na wode.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2414 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10933
Spokojnie stary Powoli szczegolnie w końcowej fazie. W początkowej pracuj więcej nogami. Sztanga bliżej ciała.

Jak chesz możesz sobie zrobić uginanie nóg na maszynie co poprawi twoją dolną fazę i plecki będą miały więcej luzu i pamiętaj brzuch to podstawa - trzyma cię

Cóż Mam Napisać, Że Jestem Bardzo Silny, Nie Dopiero Do Tego Dążę.....

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 9831 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34282
Hmmmm...
Jesli jestes kulturysta to:

1. Wyraznie widac u ciebie dwa ruchy - wstanie z przysiadu a dopiero potem wyprost. Polacz je. Bo robisz przysiad z pol-ciagiem.

2. Widzialem koci grzbiet chyba dwa razy - skonczy sie zle, pilnuj plecow.

3. Jesli robisz na poczatku plecow, idac ciezko silowo - sztanga laduje na ziemi. Jesli robisz kulturystycznie na mase, na koniec treningu plecow - sztanga nie dotyka ziemi.

4. Oddychaj prawidlowo, bo kiedys zemdlejesz.

5. Mniej paniki w ruchach.

6. Fakultatywnie - zalatw sobie ogumienie w miejscu gdzie odkladasz sztange. Kosztuje grosze, bedzie cicho i spokojnie i nie przebijasz sie do sasiadow lub piwnicy.

Pozdrawiam!



Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-10-22 02:26:28

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 318 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4597
puma... nie jestem kulturysta nie cwicze silowo cwicze od tak dla siebie,martwy robie jako pierwsze lub drugie cwiczenie czemu twierdzisz ze robiac mase powinienem robic mc na koncu i nie odkladac sztangi ????
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening po kontuzji barkow

Następny temat

Trening 15 10 5 ZAKONCZONY - ZMIANA PLANU -

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki