SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

nowy trening- jaki?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1010

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8808
Witam,
mam prośbę, miałem przez pewien czas(ponad 2 miesiace) dobry terening, teraz chciałbym go zmienić, ale aby był to znów trening masowy.
Posiadam trochę sprzętu, ale nie chodzę na siłownię i mogę ćwiczyć na:
drążek
ławka (z reg. skośną)
kilka rozdzajów gryfów i gryfików
wiadomo obciążenie
modlitewnik
ławka do brzuszków
przyrząd do rozpiętek
przyżąd do ćwiczenia nóg
worek treningowy
'wiosła'



mój stary trening to:

Poniedzialek:

klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce plaskiej 4 x 12/10/8/6
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 x 12/10/8/6
- rozpiętki na płaskiej ławce 4 x 12/10/8/8

triceps:
- wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 x 10/10/8
- wyciskanie w wąskim uchwycie leżąc 3 x 10/10/8
- wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz 3 x 10/10/8

Środa

plecy:
- podciąganie na drążku szrokim nachwytem do klaty 4 x max
- podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4 x 12/10/8/6
- podciąganie sztangielek w opadzie tułowia 4 x 12/10/8/6
- martwy ciag 4 x 12/10/8/6

biceps:
- uginanie ze sztangą stojąc 3 x 10/10/8
- uginanie ze sztangielkami (supinacja) 3 x 10/10/8

przedramienia:
- uginanie przedramion ze sztangą nachwytem 4 x 12/12/12/12


Piatek

barki:
- wyciskanie sztangielek siedząc 4 x 12/10/8/6
- podciaganie sztangi do brody 3 x 10/10/8
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 10/10/8

nogi:
- przysiady ze sztangą 4 x 12/10/8/6
- martwy ciąg na prostych nogach 4 x 12/10/8/8
- wspiecia na palce ze sztagą 4 x 20/20/20/20

chciałbym szczególnie przyłozyc wage do pleców i klatki, czy na te partie mogłbym wykonywać ćwiczenia częściej niż raz w tygodniu?

pozdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 4134 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15669
Nie zmieniaj całego planu. Urozmaicaj go jakoś, co tydzień wykonuj inaczej. Zmieniaj ćwiczenia, kolejność ćwiczeń i sposób ich wykonywania. Co do drugiego pytania to nie powinieneś robić żadnej grupy częśćiej niż raz w tygodniu. Trening na masę to ciężki wysiłek, mięśnie klatki czy pleców potrzebują 5-6 dni na regenerację.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1341 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43847
zacznij ćwiczyć hst

Na początku treningów... zrób sobie badanie krwi i kału.. wtedy przekonasz sie czy trening masz we krwi czy w dupie...
_# SFD F!GHT CLUB #_

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8808
a hst nie jest czasem dla tych do zaczynają ćwiczyć??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6877
nie, ACT jest dla tych którzy zaczynaja

-----<<<MOJE MOTTO:GRUSZKI SĄ KWAŚNE>>>------

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8808
już wiem sory pomyłka...
napisał(a)
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33055
zrob jak Muzyk Powiedzial

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8808
chyba zdecydowałem się na HST...
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3062 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29715
dobry wybór

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8808
jak ułoże to dam Wam do oceny, może pomożecie...
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
spoko ale chyba nie napisales ile cwiczysz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

REHABILITACJA

Następny temat

Klata(wewnętrzna część)

Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Kylee Nicole - wybuchowa crossfiterka Żelazne reguły rządzące metabolizmem Żelazne reguły rządzące metabolizmem Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Szybkie bieganie zapobiega rozrostowi prostaty Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Barny du Plessis - zawodowy kulturysta weganin Boczniaki - wsparcie dla odporności Boczniaki - wsparcie dla odporności Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Najlepsze naturalne produkty do walki ze zmęczeniem Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Izolat białka to za mało? Wybierze Hydrolizat Quamtrax - Hydrolyzed Whey Czy można zarobić na handlu sterydami? Czy można zarobić na handlu sterydami?