SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

nieprzetworzony koncentrat serwatki 75% białka - jaki smak?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3346

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44883 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam.
Nabyłem na Allegro taki produkt (cytat):

,,Doskonały suplement budulcowy dla mięsni w postaci nieprzetworzonego koncentratu serwatki. Zawartość białka ok. 75-80% Zawartość tłuszczu max 1,5%''

Otwieram paczkę a tam woreczek bez żadnego opisu. Wziąłem do skosztowania - w smaku przypomina mleko w proszku (bardzo słodkie). W związku z tym mam pytanie, czy to standardowy smak takich koncentratów, czy też nabyłem zwykłe mleko w proszku?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 40153
nigdy wiecej nie kupuj na allegro-tam Ci wciskaja co sie da. jesli zawartosci bialka jest np. 70% to reszta moga byc ww wiec moze byc slodkie, ale to i tak jest cos kiczowatego

Pozdrawiam,
NoRtOn


"Jezeli zobaczysz na swojej drodze tego jegomoscia ze zdjecia, czuj sie, ze za chwile bedziesz stracony"

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11469 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94089
Na 99% sądząc po opisie kupiłeś zwykłą serwatkę w proszku z mleczarni o zawartości ok. 12% białka i 80% laktozy
Jak serwatka 75% może być nieprzetworzona? Przecież w naturze nie ma takiego produktu który ma tyle białka. Trzeba wziąć serwatkę w proszku i wyizolować z niej białko, czyli ją przetworzyć.

SONBATY

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 40153
dla ciekawosci, ile za nia dales?

Pozdrawiam,
NoRtOn


"Jezeli zobaczysz na swojej drodze tego jegomoscia ze zdjecia, czuj sie, ze za chwile bedziesz stracony"

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44883 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzięki za odpowiedzi.
Co do ceny - 22 zł/kg. Wziąłem dla próby 2 kg, więc dużo nie straciłem, ale tak to jest, jak szuka się tanich odżywek.
Może znacie jakieś pewne źródło dobrych odżywek w przystępnych cenach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 40153
bialko z Ovopola

Pozdrawiam,
NoRtOn


"Jezeli zobaczysz na swojej drodze tego jegomoscia ze zdjecia, czuj sie, ze za chwile bedziesz stracony"

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11469 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94089
Przy takiej cenie i to na necie to już nie na 99% serwatka w proszku ale na 100%

SONBATY

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48316
zrobili go w balona hyhyhyhy

"maly" termitek

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 648 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9782
Sonbaty, wedlug mnie to nawet nie byla serwatka z mleczarni , bo takie cudo juz probowalem i bylo slone, a koles ma cos slodkiego wiec pewnie kupil.... No wlasnie co on kurna kupil?

Maly quiz. CO to moze byc?

1. Czekolada mleczna w proszku
2. Bialy slodzony piasek
3. Kakao mleczne
4. Cukier puder

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44883 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Co do quizu, to ja stawiam na mleko w proszku - taki to ma smak.
W takim razie spróbuję tego białka z ovopolu, jeśli mówicie, że dobre.
Ale pewnie nie będzie takie dobre w smaku jak to "mleko", które kupiłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 648 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9782
w przyszlym tygodniu dojdzie do mnie paczka z ovopolu to ci wtedy powiem jaki ma smak to bialko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla kolezanki...

Następny temat

Mięso z grilla.