SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

nieproporcjonalne ramiona do reszty ciała...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 928

napisał(a)
Temat przeniesiony przez apokalipsa z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 463
Witam,

od pewnego czasu zauważyłem że moje ramiona stoją, mam problem z ich rozwojem... Kiedy byłem na masówce, jadłem naprawdę dużo miałem te ponad 36cm (wiem, ogromna łapa ) ale zrobił mi się brzuszek, postanowiłem schudnąć... no i "łapsko" zmalało mi do tych 35cm. teraz przestrzegam ogólnych zaleceń diety, raz na dzień jem cycek z kurczaka, na kolację zawsze omlet z 4-5 jaj, do śniadania twaróg, przed snem również twaróg. Ryż jem tylko brązowy. Trening rozpisałem sobie na 7 dni w tygodniu, robiłem chyba wszystkie połączenia (klata i biceps, klata i triceps, plecy i biceps, plecy i triceps) no i teraz postanowiłem robić całe ramię na jednym treningu, tj. jedno ćwiczenie na triceps, następnie na biceps, w sumie 6 na trójgłowe i 6 ćwiczeń na dwugłowe ramion. Robiłem to połączenie raz w tygodniu (wtedy zwiększałem liczbę serii do 7-8 na jedną partię) ale postanowiłem spróbować 2 treningów w tygodniu.
Ćwiczę całe ciało (nogi też) z tym że nogi nie jakoś mega wyczerpująco: na uda wykonuję w sumie 9 serii na tydzień. Nie chcę ich zaniedbywać ale wolę na razie ich nie przeciążać :) jeśli będzie to konieczne, rozpiszę cały plan, na razie tylko na ramiona:

wyciskanie francuskie leżąc 12,10,8

zginanie przedramion ze sztangą 12,10,8

(na zmianę) wyciskanie francuskie sztangielki zza głowy 12,10,10 lub pompki na poręczach (w moim wypadku na szafkach :D) 8,9,10 lub więcej, jak daję radę. Łokcie trzymam przy ciele, żeby nie szło to na klatę...

uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 12,10,10

proszę o pomoc, na rozwój reszty mięśni nie narzekam, nie chcę być nie wiadomo jaką szafą ale po prostu ćwiczę dla własnej przyjemności żeby dobrze wyglądać :) na poważnie ćwiczę cały ten rok szkolny, na początku chodziłem na siłownie a w święta siłownia przyszła do mnie :P skromny sprzęcik w domu jest. dodam że przed dźwiganiem żelastwa robiłem FBW bez sprzętu :) pozdrawiam, Antonio
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2865
trening 7 dni w tyg?a gdzie czas na regeneracje miesni?praktycznie przy kazdym cwiczeniu zaangazowane sa miesnie rak nie wazne czy to klatka barki plecy uzywasz rak prawda?radze ci po pierwsze znalesc plan 3-4 dniowy z ukierunkowaniem na miesnie ramion.poza tym widac znaczne braki w diecie.nie jest ona w pelni zbilansowana.wiem ciezko nie ra zja utrzymac ale staraj sie a nie pozalujesz:0 ps:zawsze mozna pomoc sobie suplementami.wkoncu wszystko jest dla ludzi.pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2775
tez mam slabego gena na lapy. ale nigdy nie staralem sie tak jak ty ich tak katowac. zrob tak:
poniedzialek: klatka+przednie i srodkowe aktony barkow +brzuch lekko
wtorek: plecy + przedramie
sroda: wolna
czwartek: nogi
ppiatek: triceps biceps w super seriach (max 6seri, 2 cwiczenia na partie)glowne i izolacje... +przedramie+ brzuch ciezko

daj sie zregenerowac reka...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 463
gdzie tylne aktony barków? poza tym co masz na myśli pisząc "główne i izolacje"? jakbyś mógł podać przykłady ćwiczeń... :)
napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 72228 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298295
Tylne z plecami. Jeżeli w dziale dla zaawansowanych pytasz co to główne a co izolacja to wybacz...

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 463
Poniedziałek

Klatka, przednie i boczne aktony barków, brzuch

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s.

Wyciskanie na płaskiej 4s.

Rozpiętki na ławce skośnej 4s.


Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s.

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s.

brzuszki 3x30



Wtorek

Plecy

Podciąganie na drążku 3s.

Wiosłowanie sztangą 5s.

Martwy ciąg 4s.



Czwartek

Nogi

Przysiady ze sztangą 5s.

Martwy ciąg na prostych nogach 4s.



Piątek

Biceps i triceps, brzuch

Superseria wyciskanie francuskie leżąc + uginanie przedramion ze sztangą 3s.

Superseria pompki na poręczach + uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 3s.

brzuszki 3x30

nożyce 3x25

podciąganie kolan 15, 17, 19

jestem otwarty na wszelkie poprawki, pewnie trochę ich będzie


Zmieniony przez - antonio04 w dniu 2010-05-31 20:23:22
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 463
pomoże ktoś? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na rzeźbe do oceny, poradźcie co zmenic...

Następny temat

Własny plan czy ABS ?

Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Anna Nawrot - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne?