SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

mocny fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 505

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 183 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1954
przysiad 3x8
wyciskanie sztangi na płaskiej 3x8
wyciskanie hantli na skosie 2x8
podciąganie na drążku nachwytem 3x?
wiosłowanie sztangą w opadzie 2x8
military press 3x8
uginanie ramion ze sztangą 3x8
wyciskanie francuskie sztangi na płaskiej 3x8

co panowie sądzicie o takim treningu? chce cwiczyc tylko jednym zestawem, zeby nabrac sily w poszczegolnych cwiczeniach , bo mam ostatnio od dosc dawna spory zastoj. priorytetem jest dalej masa.

mysle, ze sprobowalbym z takim treningiem co najmniej do konca czerwca, a pozniej sie pomysli jesli nie bedzie efektow.


8 powtorzen chyba ok? do tej pory robilem 12.
progresja wg weidera (jak uda mi sie zrobic w kazdej serii 8 powtorzen to dokladam nastepnym razem ciezar)

brzuch codziennie abs2 poziom 8

dzieki z gory za wskazowki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc dla początkującego "Sportowca"

Następny temat

Plan na rzeźbe do oceny, poradźcie co zmenic...

Lee Haney i jego droga na szczyt Lee Haney i jego droga na szczyt 6 treningów Tabata dla maksymalnego spalania tłuszczu 6 treningów Tabata dla maksymalnego spalania tłuszczu Dylematy życiowe znane tylko kulturystom Dylematy życiowe znane tylko kulturystom Pasta paprykowa do kanapek Pasta paprykowa do kanapek Modelki i fitnesski wpadaj w tą samą pułapkę Modelki i fitnesski wpadaj w tą samą pułapkę Pakistański HULK Pakistański HULK Bieganie czy rower - co spala więcej tłuszczu? Bieganie czy rower - co spala więcej tłuszczu? Brak przyrostów i postępów na siłowni? Trenuj mniej Brak przyrostów i postępów na siłowni? Trenuj mniej