SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

mma + trening na siłowni

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1099

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Witam!
Jak w temacie , trenuje mma od 2 lat i chciałbym do tego dołożyć treningi na siłowni , głównie chodzi mi o dobry wygląd .
Jakie treningi ? W jakie dni ? i jaka intensywność ? Mój plan treningowy :
P:MMA
W:MMA
Ś:SAUNA BASEN
CZ:MMA
P:MMA
S:MMA
N: WOLNE
Czy dodać treningi na siłowni z rana ? przed mma ?

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 754 Napisanych postów 3944 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60320
http://www.sfd.pl/Siłownia_i_siła_fizyczna_w_sportach_walki-t407439.html

a co dobrego wyglądu - pożycz od matki szminkę
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 628 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 27404
Dobry wygląd? Chcesz być duży i napakowany, czy może wyrzeźbiony? To głównie zależy od diety. Co do treningu, jeśli chcesz być silniejszy to ćwiczenia wielostawowe. Na początku może być więcej powtórzeń (8-12), po to by przyzwyczaić organizm do treningu siłowego. Później niższe zakresy powtórzeń. Możesz też robić treningi obwodowe, które składają się z ćwiczeń na ciężarach. Gdy będziesz dysponował przyzwoitą siłą maksymalną, możesz dodać ćwiczenia dynamiczne (zarzut , rwanie) oraz pylometrię. Pamiętaj również o mobilności i rozciąganiu (nie tylko nóg, ale całego ciała). Jeśli chciałbyś ćwiczyć 2 razy dziennie zbilansowana dieta, sen i suplementacja są niezwykle ważne.



Zmieniony przez - Pietrosiek253 w dniu 2017-03-15 17:18:09
1

“If you think, you are late. If you are late, you use strength. If you use strength, you tire. And if you tire, you die.”
Saulo Ribeiro

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 272 Napisanych postów 753 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47475
Sam mam problem z tym treningiem siłowym. Przy Twoim planie w grę wchodzi tylko krótki i intensywny trening. Nie wiem jak wyglądają te treningi MMA. Po lekkim treningu technicznym (jeśli takie są) wstawił bym króciutki trening siłowy, ale dynamiczny. Nawet raz, góra dwa w tygodniu. Te wolne dni bym zostawił. Ja swój opieram na czterech podstawowych ćwiczeniach w różnych wariantach: drążek, pompki, przysiady i brzuch. Do tego dodaję 2-3 ćwiczenia z kompleksów sztangowych lub coś dynamicznego z piłką lekarską. Tak na wyczucie. 1-2 miesiące i zmiana ćwiczeń na inne warianty. Bez przerw (o ile się da) 8-30 powtórzeń (w zależności od ćwiczenia) i 3-4 takie rundki. Ma być krótko, dynamicznie i maksymalny wysiłek. Przysiady np. z obciążeniem i wyskokiem. To takie moje osobiste wnioski, bo ciężko gotowca znaleźć.




Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-03-15 20:13:36
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 628 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 27404
Co robisz na basenie? Pływanie interwałowe czy po prostu zwykła zabawa w wodzie?
1

“If you think, you are late. If you are late, you use strength. If you use strength, you tire. And if you tire, you die.”
Saulo Ribeiro

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 772 Napisanych postów 4100 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 102583
Ernesto_Mendoza
Sam mam problem z tym treningiem siłowym. Przy Twoim planie w grę wchodzi tylko krótki i intensywny trening. Nie wiem jak wyglądają te treningi MMA. Po lekkim treningu technicznym (jeśli takie są) wstawił bym króciutki trening siłowy, ale dynamiczny. Nawet raz, góra dwa w tygodniu. Te wolne dni bym zostawił. Ja swój opieram na czterech podstawowych ćwiczeniach w różnych wariantach: drążek, pompki, przysiady i brzuch. Do tego dodaję 2-3 ćwiczenia z kompleksów sztangowych lub coś dynamicznego z piłką lekarską. Tak na wyczucie. 1-2 miesiące i zmiana ćwiczeń na inne warianty. Bez przerw (o ile się da) 8-30 powtórzeń (w zależności od ćwiczenia) i 3-4 takie rundki. Ma być krótko, dynamicznie i maksymalny wysiłek. Przysiady np. z obciążeniem i wyskokiem. To takie moje osobiste wnioski, bo ciężko gotowca znaleźć.





Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-03-15 20:13:36


Czemu ciężko gotowca znaleźć? Javorek complex, Hard Body Training, GBC POliquina dla sportowców, TNT naszego moderatora Knife'a. Gotowców pełno, brać wybierać. Ja jak za 2 miechy skończę mikrocykl pakowania i zacznę mikrocykl obwodów mam 3 dobre schematy już obcykane: właśnie Javorek, obwód autorstwa Wodyna i zmodyfikowany pod obwód trening jednego takiego osiłka z Body-factory. Ale to są właśnie obwody, tym nie zrobisz 45 cm w bicu
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 272 Napisanych postów 753 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47475
Może inaczej. Gotowce są, ale mi żaden nie przypasował. Ciężko znaleźć coś dla siebie, bo każdy ma trochę inne wymagania, predyspozycje i cele, co innego ćwiczy na treningu SW itd. Część ćwiczeń jest kontuzjogennych i wymaga dobrej techniki, inne nie mają wiele wspólnego z budowaniem masy. U Wodyna za mało dynamiki, w Javorku też mi brakuje kilku rzeczy, a kilka wydaje się zbędnych. Zresztą trzeba zmodyfikować go na bardziej "masowy". Taka maruda ze mnie. Co zrobić.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Pietrosiek253 - chodzi mi głównie o wyrzeźbioną sylwetkę , nie chce też być za chudy , aktualnie waga 71 kg przy wzroście 172 cm , lece na diecie , także z tym problemu nie ma :) siłe robimy na treningach mma , także siłownia tylko po to żeby nie być sflaczałym . Co do tych dni wolnych to chciałbym je chyba zostawić , żeby się nie rozlecieć przy takiej intensywności treningów , treningi mam wieczorami , to rano wrzucić siłownie ? Basen robie głównie na rozluźnienie , lekkie pływanko , poźniej sauna i do domku .
Ernesto_Mendoza - Ciężkie treningi , teraz zaczynamy okres przygotowawczy przed zawodami .Trening mma mam wieczorową porą , dlatego wolałbym robić siłownie z rana , co do wolnych dni w tygodniu to jestem tego samego zdania i tak przy samym mma jestem pod koniec tygodnia zmielony ,że ledwo chodzę
Jaką suplementacje ? kreatynka? aminokwasy ? witaminki jem cały czas .

Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Gats 2 - nie chodzi mi o giwere 45 :D 40 zadowoliłoby mnie w 100 % przy niskim bf :) co do gotowców , to musze wiedzieć czym się kierować przy wybieraniu i tak pewnie musiałbym przerobić je po siebie , a też trzeba wiedzieć jak . Pozdrawiam , dzięki za odpowiedź
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 445 Napisanych postów 626 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12682
Ja osobiście pomiędzy treningami BJJ i MMA robię FBW na ćwiczeniach wielostawowych i skupiam się na 3 głównych bojach. To najbardziej mi odpowiada.
1
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 272 Napisanych postów 753 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47475
artux12391

Ernesto_Mendoza - Ciężkie treningi , teraz zaczynamy okres przygotowawczy przed zawodami .Trening mma mam wieczorową porą , dlatego wolałbym robić siłownie z rana , co do wolnych dni w tygodniu to jestem tego samego zdania i tak przy samym mma jestem pod koniec tygodnia zmielony ,że ledwo chodzę
Jaką suplementacje ? kreatynka? aminokwasy ? witaminki jem cały czas .



Jak jest ciężko to bym odłożył dodatkowe treningi na luźniejszy okres. Jeśli już to i tak po treningu MMA, bo nie skracasz okresu regeneracji między treningami. MMA to priorytet i nie ma co przeginać, bo posypie się jedno i drugie. Jak już to 15-20 minut dobrze przemyślanego treningu. U mnie suplementacja sprawdzona to kreatyna, ZMA i witaminki. BCAA jakoś na mnie nie działa. Z gotowców brałbym tego Wodyna. http://www.body-factory.pl/showthread.php?10651-Grappler-by-sie-porzygał-takim-planem-) Ale to raczej pod chwytane i stąd moje zastrzeżenia do gotowców. Brakuje mi wyskoków/podskoków i wyrzutów typowych dla stójki. Brakuje też jakiegoś ćwiczenia rozluźniającego jak skakanka. I jeszcze brzucha, ale można zrobić na koniec.


Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-03-16 09:00:48
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Droga do służby przygotowawczej - Jak złożyć dokumenty - Testy psychologiczne -

Następny temat

Czy problemy "natury psychicznej" wpływają na jakość treningu?

Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist” Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist” 19 wariantów na ciągi i przysiad 19 wariantów na ciągi i przysiad Odżywianie komórkowe, czyli zwierzęta nie mają chorób serca, a rekiny raka Odżywianie komórkowe, czyli zwierzęta nie mają chorób serca, a rekiny raka Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność