SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

mięśnie bioder

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3767

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23


Witam,
Chciałabym sie zapytać czy jest możliwe rozbudowanie mięśni bioder tam, w tym miejscu gdzie są czerwone kółeczka w załączonym zdjęciu? Bardzo mi zależy na zaokrągleniu tych miejsc a mam jak ta pani na zdj takie "ścięcie" tyle ze ja mam bardziej widoczne. Jeżeli jest to możliwe to jakie ćwiczenia mogłyby pomóc? bardzo proszę o odpowiedzi

Zmieniony przez - nikogo w dniu 2009-08-09 17:05:27
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4921
oczywisce ze sa ale cwicz całe cialo ai i to moga byc przysiady wszytkie ale u dolu tez ci sie rozbuduja wiec wiesz
a to jest raczej genetyka:D:D tak mi sie wydaje poczekajmy na specjalite

Zmieniony przez - jajcmen w dniu 2009-08-09 17:32:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
skuteczny może być martwy ciąg

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23
robię wykroki z cięzarkami w rekach, przysiady zwykłe bez obciążeń i odwodzenie nóg do tyłu też z ciężarkami ale robię to na pośladki i nie wiem czy to pomoże jesli chodzi o boki bioder. Ja tam nie wyczuwam zadnych mięśni, jedynie kość i kilka mm tkanki tłuszczowej. Martwy ciąg? wystarczy jedna hantla po 2kg w każdej ręce?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30617
do nauczenia techniki tak, do czegoś więcej - na pewno nie.

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 232 Napisanych postów 17147 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85786
W tej okolicy jest miesień pośladkowy średni, ale trochę bardziej z tyłu pod miednicą.
W zaznaczonym rejonie jest tkanka tłuszczowa u kobiet (naturalnie), u mężczyzn (naturalnie) nie występuje lub bardzo żadko i wtedy należy się tym przejmować bo świadczy o znacznej nadwadze lub nadmiarem etrogenów.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak drążka

Następny temat

Co Między HST ?

Wegetarianizm - rodzaje, jadłospis. Przykład bezmięsnego stylu życia Wegetarianizm - rodzaje, jadłospis. Przykład bezmięsnego stylu życia Kevin Levrone - tym żyje branża przed AC Australia Kevin Levrone - tym żyje branża przed AC Australia Przedtreningówki ranking - najlepsza przedtreningówka Przedtreningówki ranking - najlepsza przedtreningówka Bezdomny kulturysta z Paryża Bezdomny kulturysta z Paryża Gabriela Bregin - ocena sylwetki Gabriela Bregin - ocena sylwetki 6 najlepszych suplementów dla maksymalnego wzrostu mięśni 6 najlepszych suplementów dla maksymalnego wzrostu mięśni Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina