SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

masowa kuracja!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1928

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2772
czesc jestem nowy na tym forum
i mam pytanko
jaka polecacie suplementacje dla poczatkujacego
otoz moj cel to napewno ponad 80 kilosow (teraz waze 70 i mam 183cm)
co brac by byc duzym? oczywiscie caly czas cwicze !
myslalem o kreatynie i jakiejs masowce!
doradzcie >
dzieki za wszystkie porady
Darek

TCAP najlepsze jest!

revenge is a meal best served cold- don vito corleone :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4530
1.wypelnij profil!
2.z kreatyna daj se spokoj na lato jest bez sensu
3.gainer jak najbardziej
-ja mam teraz ultimate i spoko smaczny i nie ma zadnych niespodzianek typu kibel i te sprawy nawet w porcjach powyzej 100g!!!
napisz ile masz kasy i co jak z cwiczeniami u cibie
poZdr.



<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 10990 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 88360
jaki masz staz trenigowy ?
jaka masz diete ?
ile masz lat ?
przegladales podwieszony post SONBATEGO ?--> http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=61445
czy wiesz ze w lato masa niezbyt idzie ?


misOO

Pozdrawiam
misoo

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2772
tak przeczytalem post sonbatego !
mam 18 lat w tym roku(lipiec) do tej pory nic nie bralem (chodzi tylko i wlylacznie o odzywki)
cwicze tak:

--------------Poniedziałek i Czwartek------------



*Klatka piersiowa

Wyciskania na ławeczce płaskiej - 5 serii &middot; 8-12 powt.
Wyciskania na ławeczce skośnej - 5 &middot; 8-12
rozpietki 4 x 10


*Plecy

Podciągania na drążku - 4 serie do upadku

Martwy ciąg - 3 &middot; 10, 6, 4

*Biceps

podnoszenie sztangielek stojac z supinacja nadgarstka- 4 x 12
Młotki Arnolda - 4 x 10


*Brzuch(wieczorem)

Unoszenie nóg - 5 &middot; 25




-----------Wtorek i piatek--------------



*Barki

wyciskanie - 5 &middot; 8-12
Unoszenie ramion bokiem - 5 &middot; 8-12
unoszenie ramion rownolegle stojac 4 x 10


*Triceps

WYCISKANIE &#8220;FRANCUSKIE&#8221; JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 4 x 8-12
PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 4 x 8-12

*Przedramiona

Uginania przedramion w nadgarstkach (nachwyt) - 5 &middot; 8-12
Uginania przedramion w nadgarstkach z odwrotnym uchwytem (podchwyt) - 5 &middot; 8-12


*Brzuch(wieczorem)

Skłony na ławeczce skośnej - 5 &middot; 25




------------------------sobota------------------------



*Uda

Przysiady - 5 &middot; 8-12
Wykroki - 5 &middot; 8-12
Uginania podudzi - 5 &middot; 8-12


*Łydki

Wspięcia na palce - 5 &middot; 15



*Brzuch

Unoszenie nóg - 5 &middot; 25






TCAP najlepsze jest!

revenge is a meal best served cold- don vito corleone :)

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 10990 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 88360
Trening masz troszke za "mocny"...w ten sposoob szybko sie przetrenujesz i napewno duzego miensia na tym nie zbudujesz...
po pierwsze:
- kazda grupa (z wylaczniem lydek , przedramion i brzucha ) trenowana tylko raz w tygodniu...
- plecy, nogi - ok 12 serii w treningu...
- bice, trice - max 8 serii i klatka i barki ok 10-12...

po odpowiednie cwicznie zglos sie do dzialu "TRENING"...


no dobra trening przedstawiles...teraz czas na Twoja diete.


misOO

Pozdrawiam
misoo

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2772
dieta??
co mi sie nawinie na reke to wpier**** a
zawsze po treningu przed spaniem talerz kaszy chyba z 200 g i juz nie moge chodzic wiec siup do lozka i w kimono wale!

TCAP najlepsze jest!

revenge is a meal best served cold- don vito corleone :)

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 10990 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 88360


o kurde...

w takim razie polecam tez odwiedzenie dzialu "ODZYWIANIE" ...napewno znajdziesz cos dla siebie


misOO

Pozdrawiam
misoo

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1542 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15256
.nils. niewiem co to za ******ly pociskasz ale moze mi wytlumaczysz czemu suplementacja kreatyna niema sensu latem ???
Moze jakies nowe badania przeprowadzili ?????
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4530
nie ma sprawyy zaraz ci wytlumkacze moja terie )
mianowiecie nie od dzis wiadomo ze kredka pomaga przy robieniu A-masy B-sily - rzezby na tym nie zrobisz zabradzo misioooo chyba sie ze mna zgodzisz wiec podlug mojej teorii lepij ja stosowas jesienia-zima badz tez wczesna wiosnaa bo w miare zwbizanai sie do lataa kladzie sei wiekszy naciskna rzezbe (przynajmniej ja tak czynie ) a ty jak chcesz misio to wcinaja ja caly okrogly rok -prosze bardzo


<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1542 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15256
to zalezy jak ty masz takie podejscie ze masy nieda sie zrobic w wakacje (jezeli tak jest to jestes w kolosalnym bledzie) a patrzac na kreatynke pireo to mozna znia sie popawic w rzebe gdzy ma dzialanie pomocne w spalaniu tluszczu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4530
nie mowie ze sie nie da!!
tylko jest latwiej gdy nie jest +25 oknem )
a w te nowe wynalazki olimpa to sorrryyy ale nie che mi sie wierzyc za bardzo ;)

<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

<<< SOGOW MI NIE TRZEBA JUZ MAM ICH DUZO
- WEJDZIE NA http://www.pajacyk.pl LEPIJ >>>

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

!!! 5KG !!!

Następny temat

TT + ZMA z Ultimate

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Podciąganie nóg na drążku w zwisie Podciąganie nóg na drążku w zwisie Jagody goji - opinie i przepisy Jagody goji - opinie i przepisy Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Joanna Ucińska - ocena sylwetki Joanna Ucińska - ocena sylwetki ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas!