SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

masa(nowy 4dniowy plan)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 544

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 307 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3019
12 serii duze partie i 9 male ale najpierw przeczytaj to co Ci dal Tomasz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 248 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1403
czytalem to z tego testu nie zaliczam jedynie drazka ;] zawsze z nim mialem problem ale reszte daje rade0

a mam jeszcze 1 pytanie zastanawiam sie nad zakupem jakiejs znanej taniej dobrej odzywki tylko jaka by byla lepsza na mase czy kreatyna na poczatek ? nie znam sie totalnie na tym a u mnie w miescie jest tylko 1 sklep z odzywkami wiec za duzego wyboru tez nie bede mial :)

Zmieniony przez - adam231 w dniu 2011-05-30 22:29:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 972 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26955
Narazie lepiej odpuść sobie odżywki a skup się na treningu i żarciu. Nie napisałeś z jakim ciężarem robisz mc i przysiad. Jednak nawet bez tego mogę stwierdzić że ten twój plan się nie nadaje i spróbuj ułożyć sobie plan z partią mięśniową ćwiczoną częściej niż raz w tygodniu.

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mięśnie czy Tłuszcz ?

Następny temat

FBW 3x w tyg-POMOCY:)

Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem!