SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 505

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1599
znalazlem taki plan co o nim sadzicie? i w jakie dni wykonywac i jak rozdzielac .. odpada to cw na nogi .. bede robil wspiecia albo cos innego Klatka:
-wyciskanie sztangi ukośnie do góry 3 s
Barki:
-wyciskanie sztangi za głowy 3 s
Triceps:
-ściąganie wyciągu 2s
Nogi:
-przysiady 2s
-wyprost nóg na maszynie 2s
Plecy:
-podciąganie podchwytem 2 s
-MC 2 s (tu chciałbym coś innego jakby można)
Biceps:
-uginanie ramion ze sztangą 2s


Trening B:
Klatka:
-wyciskanie sztangi leżąc płasko 3s
Barki:
-wyciskanie sztangielek siedząc 2 s
Triceps:
-wyciskanie francuskie sztangielki siedząc 3s
Nogi:
-przysiady 2s
-wyprost nóg na maszynie 2s
Plecy:
-wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 2 s (tu też coś innego)
-szrugsy 2 s
Biceps:
-ściąganie wyciągu podchwyte
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1522 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13934
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1599
Płeć : mezczyzna

Wiek : 16

Waga : 68

Wzrost : 183

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 0dni

Uprawiane inne sporty : pilka nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : lawka obciazenie modlitewnik sztangielki sztanga (dom)

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne :
brak
Zażywane suplementy :
brak
Ostatnio przerabiany plan:
brak
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nic nie probowalem jeszcze..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1522 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13934
W takim razie może być ten trening. Trenujesz w jeden tydzień A/B/A a w drugi B/A/B. A na nogi czemu nie możesz robić ćwiczeń?

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1599
aa i jeszcze odpada to cwiczenie na bicka z wyciągiem po poki co nie posiadam .. a jesli chodzi o nogi to bede cwiczyl tylko nie na maszynie bo tez nie mam, lecz te przysiady i wspiecia będe robił
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1522 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13934
To zamiast maszyny daj np. front squat wąsko.

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1599
to na nogi tak ? a w planie a na triceps zamiast wyciagu ? i w planie b na biceps zamiast wyciagu ? ciezko będzie sie obyc ..
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2913 Napisanych postów 40152 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 308431
Skoro dopiero zaczynasz trenować-jeden zestaw wystarczy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie obciążenie na początek / 3 miesięczny plan na mase Weidera

Następny temat

Trening pod MT cel masa

Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Schab duszony Schab duszony Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni