SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

marceliono/masa/filmiki s12

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 32105

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
witam
jestem marceliono (prawdziwe imie to marcin). mam duzo czasu wiec postawilem prowadzic swoj dziennik
w skrocie to cwicze okolo 4 lata, zaczynalem majac 27 w bicepsie. niedawno przeszedlem naprawde powazną kontuzje, mianowicie zwichniecie lewego stawu barkowego (prosciej mowiac wystawilem sobie ze stawu). ten pechowy dzien mial miejsce dzien przed sylwestrem tego roku. potem 3tyg unieruchomiona reka, mimo tego ze mialo byc 6 tyg unieruchomiona to zdjolem juz po 3 i zaczolem machac reka chociaz bez ciezaru. nastepnie czekala mnie rehabilitacja a w ostatni pn odbylem dopiero drugi porzadny trening barkow mimo ze bark nie boli to i tak nie moge go jeszcze katowac jak kiedys.

dieta:
nie mam zadnej konkretnej rozpisanej diety, trzymam sie poprostu od 5 do 6 posilkow dziennie. sniadanie + kolacja + 3/4 posilki skladajace sie z miesa i ww zlozonych. dochodzi tez stala suplementacja multiwinaminą i mineralami.
do tego tez dochodza jakies przekaski miedzy posilkami, nie szczedze sie jesli chodzi o slodkie albo jakiekolwiek inne jedzenie na ktore mam ochote. mam typ budowy ektomorfik i moge sobie pozwolic na taką rozpustną diete bo i tak ciezko sie zalewam

trening:
tez bez konkretnego, jedyne co mam to ustwione jakie partie po ile cwiczen w jaki dzien ale jakie konkretne cwiczenia to zalezy na co mam ochote.

pn: klatka + barki +kaptury(4 po 4 na klate i 4 po 4 na barki)
wt: biceps + triceps + przedramie (4 po 3 na bica, 4 po 4 na trica i 2 po 4 na przedramie)
sroda: uda + lydki (w przypadku ud jest jedno stale cwiczenie a mianowicie przysiady +3 inne cwiczenia i lydki 2 po 4)
cz:wolny
pt:plecy + kaptury(w tym wypadku stale cwiczenia to podciaganie z obciazeniem i martwy ciag + 3 inne cwiczenia)
sb:biceps+ triceps+ przedramie (tak jak we wtorek)

zaraz wrzuce pare fotek aktualnych, reszte fotek mozna znalesc w mojej galeri, na stronie 28 zdjecia z przed wypadku, strona 34 zaraz po zdjeciu opatrunku a strona 46 fotki aktualnie mam nadzieje ze bedziecie czasem tutaj zagladac.
http://www.sfd.pl/marceliono-_po_wypadku_s34,_walka_z_kontuzja_strona_41-t359237-s46.html

a to aktualnie:









aaaa i co do wymiarow to nie mierze sie, boje sie miarki ... ostatni pomiar jaki dokonalem to byl przy wadze 77kg i bylo wtedy 40cm w bicepsie. na chwile obecna podchodze po 82 a moze juz wiecej ?? niestety nie wiem ktora waga prawdziwa wiec w tych granicach

Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2009-09-22 20:44:25

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
i jak juz zaczolem to opisze pierwszy dzien.

dzis mialem niesamowitą ochote na boczek wiec z samego rana zakupilem 0,5kg i wyszlo na to ze posluzyl mi jakos mieso w tym dniu. (szkoda ze dopiero teraz sprawdzilem ze 0,5kg boczku ma tylko 51g bialka) do tego oczywiscie wuchta makaronu, wjechalo troche slodkiego w miedzy czasie i z 2l wody, teraz mi sie chce pic wiec pewnie zanim pojde spac jeszcze z 0,5kg wypije.

trening nog:
uda:
wyprosty nog na maszynie siedzac: 3serie 10,10,10
przysiady wykroczne: 4 serie 15kg x 10, 17kg x 10, 19kg x 10, 21kg x 10
przysiady + suwnica w seriach laczonych: 4 serie 10,10 powt i w ostaniej serie tylko w przysiadach zszedlem do 120kg po 6powt.
na suwnicy bralem 110kg na strone w ostaniej seri ale niestety silka nie pozwola wziasc wiecej a mialem jeszcze duzo sily jesli chodzi o suwnice.
lydki:
w seriach laczonych wypychanie palcow na suwnicy + wspiecia palcami z ciezarem oparatym na kolanach (nie mam pojecia sie nazywa ten przyrzad ) (wszystkie serie pierwszego cwiczenia w zakresie 15powt, w ostatniej seri bylo 50kg na strone. natomiast drugie cwiczenie typowo staralem sie dolozyc jak najwiecej i bylo troche ponad 50kg a w ostatniej seri zszedlem do 6powt)

komentarz do treningu:
przysiady wykroczne musialem dopiero wyczuc ciezar i te 21kg w hanltu na kazada strone to bylo znacznie zamalo. co do suwnicy to wkurza mnie ze nie moge wiecej nalozyc, musze cos wykombinowac.
oprocz tego to ledwo wchodzilem po schodach po treningu i czulem go bardzo ladnie
to by bylo chyba na tyle jesli chodzi o dzisiejszy dzien

Zmieniony przez - marceliono w dniu 2009-06-24 22:44:15

Zmieniony przez - marceliono w dniu 2009-06-24 22:51:43

Zmieniony przez - marceliono w dniu 2009-06-24 22:52:11

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 652
Witamy

Plecy swietne! acz barki takie troche jakby niedopieszczone

boczek zdecydowanie lepszym zrodlem bialka bedzie kurak albo wolowinka

zycze sukcesow i bede zagladal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
lisztenik- boczek byl dzis wyjatkowo poniewaz dostalem niewiadomą ochote na niego ... organizmu nalezy sluchac skoro tak mi sie chcialo go jesc to moze czegos z tego wlasnie boczku mi brakowalo barki wiem, nie wiem czy doczytales ale ich wygląd jest spowodowany niedawną powazną kontuzja
i zapraszam do odwiedzania jak najbardziej
ps. 0,5kg boczku zawiera 51g bialka, 265g tluszczu, 0g weglowodanow i ponad 2500kcal gdybym tak codziennie jadal to bym dopiero mase zrobil

Zmieniony przez - marceliono w dniu 2009-06-25 00:48:45

Zmieniony przez - marceliono w dniu 2009-06-25 01:13:35

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 941 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6814
ps. 0,5kg boczku zawiera 51g bialka, 265g tluszczu, 0g weglowodanow i ponad 2500kcal gdybym tak codziennie jadal to bym dopiero mase zrobil

Dobre, hehe... Byś był tłuściochem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
i to konkretnym bym sie mogl toczyc

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
drugi dzien mojego dziennika

dieta:

zwykle w dni nietreningowe nie mam zbytnio aptetytu a jeszcze dzis mi doszedl brak odpowiedniego pozywienia w lodowce.
na sniadanie kilka kanapek ze sporoa iloscia szynki i zielska a potem juz co mi wpadlo w rece, 150g kurczaka, tosty itp itd czyli dzisiejsza dieta nie zbyt odpowiednia

trening:
dzien wolny wiec treningu brak

ale jestem zadowolony dzis rano na wadze i pokazala 82,9kg wiec jest dobrze

Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2009-09-22 20:46:16

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3287 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19996
oo

kogo widzę.

Super sylwetka.

Nice
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
tak to ja we wlasnej osobie

dziekuje, zaglądaj czasem napewno bedzie lepiej

ps. rozumiem ze fotka w profilu Twoja, idealna sylwetka dla kobiety moim zdaniem

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2996 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34813
No proszę kto wpadł jakiś cykl na oku jest?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3413 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19315
moge zdradzic ze jest jak pieniadze pozwolą w tym roku to spodziewam sie konkretnych przyrostow

Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakieś ćwiczenia na klatke i brzuch

Następny temat

Ułozenie treningu

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?