SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

male pytanie odnosnie seri cezaru i sciegien.... prosze o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 765

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1785
czesc.
moim celem jest MASA.
w swoim treningu ktory polecil mi traktor robie 3 serie po 12, 10 i 8 powtorzen.

ostatnio kumpel z siłki zacza cos sciemniac o tym ze trzeba cwiczyc z duzymi obciazeniami zeby sie sciegna wzmocnily i takie pierdoły. mowi ze musze zmienic plan.

czy ma racje??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6019 Wiek 11 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35589
Pewnie że ma. Tylko co to ma do ilości powtórzeń? Akurat 12 to nie za dużo a 8 to nie za mało. Obciążenie takie żeby w ostatniej serii zostało siły na 1 - 2 powtórzenia (chociaż w trakcie progresji w końcu przestanie zostawać zapas).

"In the end, everybody bleeds the same"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1785
ja w mopim treningu ostatnie 12, 10 i 8 powtorzenie robie ostatkiem sil.... jak czuje ze jakies cw poszlo mi lekko to zwiekaszam na nastepnym treningu ciezar. dobrze robie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6019 Wiek 11 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35589
Trochę tak orientacyjnie, co? Jeśli ciężary idą do przodu to dobrze, ale znacznie lepiej założyć sobie z góry jakiś rodzaj progresji i się do niego stosować. Np co trening dodajesz pół kilo w ćwiczeniu. Jeśli nie masz siły, czasowo wstrzymujesz progresję.

"In the end, everybody bleeds the same"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1785
hmm. a jak dodaje tak orientacyjnie to bardzo jest zle? ;/ ??
a i ten kumpel gadal ze jak zmienie plan treningowy z masy na sile to masa i tak mi przybedzie........
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1785
pomoze ktos? ;>
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6019 Wiek 11 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35589
Orientacyjnie też jest dobrze - ważne żeby iść do przodu.
Co do planu - czy jest ukierunkowany na siłę czy na masę wyglądałby podobnie. WSZYSTKO zależy od masy. Plan treningowy nie wpływa bezpośrednio na jej nabieranie, on tylko daje bodziec.

"In the end, everybody bleeds the same"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolana Help

Następny temat

proszę o rade

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!