SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22982

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 571 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35898
Plecy ma normalne, tylko wada postawy jest - jeden bark wyżej od drugiego. Też tak miałem, teraz nie widać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1182
Dzięki za przepis ;) No ale przyznać musisz, że te plecy na wcześniejszym zdjęciu dziwnie widać. Ja też mam troche nizej jeden bark ale nigdy nie objawiało to się w takim dziwnym wyglądzie plecy (mięśni pleców dokładniej).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 571 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35898
Plecy wyglądają normalnie, tylko światło z doopy padało.

Zmieniony przez - łysydrops w dniu 2008-11-04 20:21:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44720 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Prowizja za hotlinkowanie moich placków

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-11-04 20:31:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
Student - ciesz sie lepiej ze reklame Ci robie!

------------------------------------------------

04.11.2008r

Dzień #29


[zest. A]
*martwy ciąg- 60kg/64kg/68kg (10/8/6 powt)
*drążek
*wyciskanie lezac- 50kg/52kg/54kg (9/6/4 powt)
*wycisk wąsko- 40kg/42kg (6/4 powt)
*wyciskanie sztangi sprzed głowy- 28kg/30kg/32kg (10/8/6 powt)
*uginanie z supinacją- 14kg/16kg (6/4 powt)
*wspięcia na palcach- 68kg (20 powt)
*sztrugsy- 68kg (10 powt)


komentarz:

- ciągi bardzo opornie, ze względu na szybkie zmęczenie nóg, to chyba przez te 2 dzisiejsze WFy
- na drążku dziś nie podciągałem się, a zastosowałem ćwiczenie z jakiego mam mieć sprawdzian, ot tak. wystarczy wytrzymać na drążku podchwytem ze zgiętymi łapami ok. 10sekund. zrobilem '3 serie' tego cwiczenia- podchwtyt 15s, nadchwyt 10s, podchwyt szeroko 10s. dla sprawdzenia. dosyć banalne ćwiczenie
- klatka tak jak zerwała się ostatnio konkretnie w góre, tak teraz stoi w miejscu od paru dni, chyba troche za bardzo ją zatyrałem
- triceps nic nowego
- w barkach dodałem 2powt/serie w porównaniu z ostatnim treningiem, chyba jedyna partia która teraz rusza do przodu
- dodałem kilogramy na bicki, konkretnie z 10/11kg wskoczylem na 14/16kg, czas zeby wreszcie cos urosły..
- dziś uważałem ze stojakami, ~70kg to nie zabawa. i tak mialem problem ze sciagnieciem jej z wysokosci moich barków na ziemie do nastepnego cwiczenia
- kaptury, chyba troche za malo powtorzen. musze sie bardziej postarac.


a to mój przedtreningowy




Pozdrawiam
Paweł

Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-11-04 23:34:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
05.11.2008r

Dzień #30


regeneracja.

06.11.2008r

Dzień #31


j/w. nie mialem czasu na trening ani sił :]
przełożone na 07.11.

07.11.2008r

Dzień #32


Trening:

[zest. B]
*przysiad- 44kg/46kg/48kg (8/6/4 powt)
*wiosłowanie- 50kg/52kg/54kg (8/6/4 powt)
*wyciskanie płasko- 50kg/52kg/54kg (10/7/5 powt)
*wyciskanie leżąc wąskim uchwytem- 40kg/42kg (6/4 powt)
*uginanie z supinacją- 14kg/16kg (8/6 powt)

komentarz:

zmęczony podszedłem do treningu, znowu zalatany w dzień, a wyglądało to tak:

- progress w siadach +2kg/serie, -2powt/serie.
- wiosło j/w
- wycisk lepiej niż ostatnio ale znów dwóch ostatnich serii nie udało mi się dokończyć, czyli lipa. moze powinienem zejść ze 2kg..
- tric normal.
- bicek spoko, ale nieczysto technicznie, troszke pokiwalem sie w te i wewte (film poniżej)
- z barków zrezygnowalem, ze wzgledu na lekkie naciągnięcie ścięgna w prawej jego części.
- wspięcia na palcach rowniez nie zrobione z w/w powodu (jednak sztanga na barkach lezy)

uginanie z supinacją (prawa łapa)- 16kg 6 powt





Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-11-07 22:17:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51295
Hm... co do filmiku a już myślałem , że jestem cienias trenując zaledwie 20-25kg ale przy Twojej obecnej technice i pracy mięśnia to pewnie i 40kg mógłbym machać.

Skup się na pracy mięśnia to klucz do wzrostu a nie podnoszenie jak najwięcej. Biceps to mała grupa mięśniowa to nie klata czy plecy gdzie możesz katować mega cieżarami. Łokieć przy ciele podczas całego ruchu a supinacja to raczej W górnej fazie ruchu puszczasz napięcie mięśnia. Spróbuj z mniejszym cieżarem ale trenując tylko biceps a nie dodatkowo plecy i nogi

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
hehe po raz pierwszy nagrałem film z tym ćwiczeniem na większym ciężarze. wcześniej nie zauważałem żadnych błędów i co najlepsze starałem sie nie kiwać. dopiero na tym wideo widac jak bardzo zle technicznie wykonuje to ćw. zejde trochę z ciężaru.

dzieki za wypowiedź, pozdrawiam
paweł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
08.11.2008r

Dzień #33


Regeneracja.

09.11.2008r

Dzień #34


jw

10.11.2008r

Dzień #35


jw

11.11.2008r

Dzień #36


jw (trening przenesiony na 12.11)

12.11.2008r

Dzień #36


Trening

[zest. A]
*martwy ciąg- 50kg/60kg/68kg (10/8/6 powt)
*podciąganie nachwytem- ciężar ciała (8/6/4 powt)
*wyciskanie lezac- 50kg/52kg/54kg (8/6/4 powt)
*wycisk wąsko- 40kg/42kg (6/4 powt)
*wyciskanie sztangi sprzed głowy- 30kg/32kg/34kg (8/6/4 powt)
*uginanie z supinacją- 12kg/13kg (8/6 powt)

komentarz:

- mc zmniejszylem ciezar na 2och pierwszych seriach, ale lepiej technicznie, takiego rozkladu bede sie teraz trzymal.
- drążek wyjątkowo gładko i przyjemnie.
- wl tradycjnie juz od paru treningow topornie, zmniejszylem docelową ilosc powtorzen bo 10/8/6 przy tym ciezarze nie weszło juz ze 3x.
- tricki pracuja chyba coraz lepiej, ciezaru ani ilosc powtorzen poki co nie ruszam. troche jeszcze pobolewa prawe ramię.
- w barkach prog. +2kg/serie, -2powt/serie. jednak dobrze ze ostatnio opuscilem trening tej partii. co dziwne, lekki ból objawił się dziś (patrz pkt wyżej) tylko przy wycisku wąsko.
- bicepsy robilem juz duzo bardziej ostroznie i z mniejszym ciężarem, po ostatnim filmie załamałem sie moją techniką, wiec chce to nadrobic.


pozdrawiam
Paweł

Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-11-12 18:04:48
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mały problem w planie...

Następny temat

wyciskanie w waskim uchwycie