SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22993

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
23.10.2008r.

Dzień #17


Regeneracja.

24.10.2008r.

Dzień #18


Trening

[zest. B]
*przysiad- 40kg/42kg/44kg (10/8/6 powt)
*wiosłowanie- 46kg/48kg/50kg (10/8/6 powt)
*wyciskanie płasko- 46kg/48kg/50kg (10/8/6 powt)
*wyciskanie leżąc wąskim uchwytem- 26kg/28kg (8/6 powt)
*unoszenie ramion w przód ze sztangielkami- 8kg/9kg/10kg (10/8/6 powt)
*młotki- 10kg/11kg (8/6 powt)

komentarz:

- przysiad tym razem ze sztangą na barkach, wygodniej niż z przodu. bez zmiany ciężaru, bardziej gładko niz ostatnio.
- we wiosłowaniu dodałem po 2 powt na serie w stosunku do poprzedniego treningu i nie było większych kłopotów
- w wyciskaniu podobnie jak wyżej dodałem po 2 powt na serie, jest odczuwalny progress w krótkim okresie czasu.
- triceps gładko, dodałem 2kg do 1szej serii. choć lewy był od rana lekko 'kontuzjowany' (bolał przy napinaniu) z niewiadomych przyczyn, to podczas treningu nie doskwierał mi juz jego ból, moze odopowiednie rozciągnięcie spowodowało polepszenie jego stanu
- barki robilem 1kg i 2 powt wiecej na kazda serie, mysle ze jest coraz lepiej.
- bic normal.
- po ostatnim treningu, spojrzeniu z boku ile błędów technicznych popełniam, we wszystkich ćwiczeniach dziś zwróciłem szczególną uwage na ćwiczenia, w koncu trzeba doskonalić siebie..



Pozdrawiam
Paweł



Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-10-24 21:47:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 571 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35898
Techniki się z czasem nauczysz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10672 Napisanych postów 44728 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Pawełek, a jak tam dieta ?
Pisz co jesz, ciekawiej będzie, fotki też wrzucaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
jem jem ile wlezie, ale nie mam zupelnie glowy do pamietania i spisywania, moze jak przejdą te zalatane czasy

póki co rozpisałem sobie progress na klatke do końca cyklu, to moja metoda ktora poki co sprawdza sie znakomicie

24.10 - 46/48/50 (10/8/6)
26.10 - 48/50/52 (8/6/4)
28.10 - 48/50/52 (10/8/6)
30.10 - 50/52/54 (8/6/4)
01.11 - 50/52/54 (10/8/6)
03.11 - 52/54/56 (8/6/4)
05.11 - 52/54/56 (10/8/6)
07.11 - 54/56/58 (8/6/4)
09.11 - 54/56/58 (10/8/6)
11.11 - 56/58/60 (8/6/4)
13.11 - 56/58/60 (10/8/6)
15.11 - 58/60/62 (8/6/4)
17.11 - 58/60/62 (10/8/6)
19.11 - 65kg (MAX)


CEL: 65 kg / serie - do konca cyklu (czyli koło 20-21.11.2008)

bedzie to progress rzędu 21 kg na serie licząc od początku cyklu (7.10.2008).

od razu napisze..

25.10.2008r

Dzień #19


regenerejszyn dej.

a oto jeden z dzisiejszych posiłków, smaczne!





przepis:
http://www.sfd.pl/Kurczak_ChrupChrup_ioncy-t443335.html


Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-10-25 20:42:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
26.10.2008r

Dzień #20



[zest. A]
*martwy ciąg- 50kg/54kg/58kg (10/8/6 powt)
*podciąganie nadchwytem- (8/6/4 powt)
*wyciskanie lezac- 48kg/50kg/52kg (8/6/4 powt)
*wyciskanie sztangi sprzed głowy- 24kg/26kg/28kg (10/8/6 powt)
*francuz jednorącz siedząc- 8kg/9kg (8/6 powt)
*modlitewnik- 10kg/11kg (6/4 powt)

komentarz:

- MC dziś powoli i jak najlepiej technicznie, zwróciłem uwage na nie wyginanie pleców, lukałem troche w szybie obok i chyba poprawnie jest
- podciąganie normal, odwrocilem ilosc powtorzen z 4/6/8 na 8/6/4 i fajniej sie cwiczy
- WL: no i kolejny progress- +2kg/serie, -2 powt/serie, oby udalo sie tak dotrwać do 65kg/serie do końca cyklu
- barki dziś gładko. jak 'naprawie' moje 5cio kilówki to zwieksze ciężar
- lewa reka ma zdecydowanie słabszą ruchliwość niż prawa, podczas ćwiczenia tricepsów ewidentnie daje sie to we znaki
- dzis na biceps zastosowalem uginanie w łokciach na modlitewniku, dla odmiany. przyjemne cwiczenie i duzo wygodniejsze niz to nieszczęsne z łokciem na kolanie.


niestety jestem troszke podziębiony i czuje lekkie osłabienie ale nie poddaje sie, mało tego- podnosze poprzeczke
muszę dorzucić pare dobrych kilo do MC, bo jest spory zapas.

Pozdrawiam
Paweł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10672 Napisanych postów 44728 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Spoko spoko, mógłbyś czasem wpaść do mnie, w końcu pamiętaj o tym, dzięki komu ten blog został reaktywowany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
27.10.2008r

Dzień #21


Regeneracja.

Sniadanko:




Przepis: http://www.sfd.pl/Placuszki_owsiane-t441175-s4.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
28.10.2008r

Dzień #22


Trening

[zest. B]
*przysiad- 40kg/42kg/44kg (10/8/6 powt)
*wiosłowanie- 48kg/50kg/52kg (8/6/4 powt)
*wyciskanie płasko- 48kg/50kg/52kg (10/8/6 powt)
*wyciskanie leżąc wąskim uchwytem- 40kg/42kg (4/2 powt)
*unoszenie ramion w przód ze sztangielkami- 9kg/10kg/11kg (8/6/4 powt)
*uginanie z supinacją- 11kg/11kg (8/6 powt)

komentarz:

- siady standardowo, jako ze od niedawna stosunkowo ćwicze nogi (wczesniej wolałem oszczędzać stawy kolanowe ze wzgledu na chorobe) wole nie powiększać ciężaru, wszystko z czasem.
- wiosłowanie progress +2kg/serie, -2powt/serie, dosyć gładko. niepokoi mnie jedynie 'czucie' dolnego odcinka kregoslupa, czasem nawet lekko bolesne, zła technika?? (to samo przy MC)
- WL obiecany progress +2kg/serie, -2powt/serie, ostatnie powtórzenie 3ciej serii weszło już dosyć ciężko, strach pomyslec co się będzie działo na następnych treningach? oby szło do przodu..
- duzy progress ciężaru na tricepsach, w porównaniu do ostatniego treningu wynosi on jakies 12kg/serie, -2powt/serie. stwierdzilem ze trzeba im lekkiego kopa, i faktycznie jakos bardziej je czułem.
- barki ćwiczylem dzis na większym ciężarze, +1kg/hantle/serie, -2powt/serie, ostatnia seria ciężko..
- bicek prawie bez zmian, dodałem 1kg na 1szą serie. głaadko.


Pozdrawiam
Paweł


Zmieniony przez - maślor w dniu 2008-10-28 21:09:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 187 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32864
Zagladam czesto tutaj , zycze powodzenia aaaa na filmikach slysze muzyke Hardstyle Moj ulubiony gaatunek muzyczny Chyba sluchales nawet seta Da Tweekaz z HardFM pozdroooo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6397
ciesze sie ze zaglądasz, przynajmniej wiem, ze ktoś to czyta
faktycznie bardzo duzo słucham hardstyle'u.
Da Tweekaz, o którym wspomniałeś leciał w kawałku Da Bomba (swoją drogą ŚWIETNY numer),
w filmiku z MC leci Abject - Like A Fireball, a na ćwiczeniu bicków jak patrze to Scope DJ - Protocool. wszystkie wymienione kawałki polecam sprawdzic, miazga pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mały problem w planie...

Następny temat

wyciskanie w waskim uchwycie