SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

lepiej zwiększyć powtórzenia czy zwiększyć ciężar? -siła

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1656

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
jak wyżej . Przestałem mieć progres i nie mogę zwiększać ciężaru bo nie daję rady. Więc lepiej zmniejszyć ciężar a dodać po kilka potwórzeń ,czy zmniejszyć ilość powtórzeń ale dodać obciążenia ?:] cel-siła . Pozdro :]

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Nikt nie wie jak ćwiczysz- od czegoś jest ankieta.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
oj wybaczcie nie zauważyłem że nie wkleiłem.
Poniedziałek
Push

1.Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8/6
2.Wyciskanie sztangielek skos dodatni 12/10/8
3.military press 12/10/8/6
4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 12/10/8
5.Pompki na poręczach 3 x max
6.pompki na dobicie

Środa

Pull

1. Podciąganie na drążku nachwyt 3x max
2. Wiosłowanie sztangą 12/10/8/6
3. szrugsy 12/10/8
4. wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę 4x10
5. Uginanie ramion ze sztangą prostą 12/10/8
6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy lub modlitewnik łamaną? 12/10/8

B. Piątek

Legs

1.Przysiad 12/10/8/6
2.wykroki 12/10/8/6
3.Syzyfki 12/10/8
4.wspięcia 2 x 25 powtórzeń

wiek-17
waga-73
wzrost-180cm
staz-3 miesiace powaznych cwiczen z dieta

Zmieniony przez - dvilla_07 w dniu 2013-01-13 18:34:07

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
proszę o odpowiedź .sogacze dam jak wejdą:]
1

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
A ciężary?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
ogólnie nie sprawdzałem jakie mam maxy więc podam po prostu jakimi ćwiczę :poniedziałek: płaska 60 kg[na początku było 46], hantle skos 20 kg [jeden] ,military press 32 kg[początek -24] hantle bokiem w opadzie-8kg [jeden], poręcze to około 10 w serii bo nie ma już siły pod koniec :] środa: podciąganie 15-20 powtórzeń w serii , wiosło-48kg [początek 30kg] szrugsy-80 kg [początek 50] uginanie ramion ze sztangą - 32 kg [początek 25],chwyt młotkowy 15 kg[jeden] piątek : przysiad 50kg [początek 40, przysiady i wykroki zacząłem niedawno ,ze względu na długą kontuzję wcześniej] wykroki-35 kg [początek 30] syzyfki-używam 15 kg obciążenia

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
,

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2013-01-13 19:07:41
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
wcześniej podałem :] chyba że nie o to Ci chodzi??

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
odpowiesz??

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Ja bym zredukował ciężary i zwiększył liczbę powtórzeń- przy 60 kg na wl 6 to porażka (50 kg w siadach nie komentuję) ... Nie trzeba będzie zmniejszać dużo, bo widać, że układ nerwowy jest niewyrobiony i słaba przebitka. Podejrzewam, że na 50 kg będziesz w stanie wykonać 10-15 ruchów. Ogólnie nie schodziłbym poniżej tej ilości. Tzn jak dojdziesz do 15 na danym ciężarze to dokładasz tyle, żeby zrobić 10-12 i starasz się zwiększyć ilość repów
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3564
ok ogarniam dzięki wielkie sogacz wszedł .pozdro :]

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW - plan do oceny i pytania

Następny temat

Problem z klatką!! pomorze ktos??

ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Olej kokosowy a cholesterol Olej kokosowy a cholesterol Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać?