SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

lepiej zwiększyć powtórzenia czy zwiększyć ciężar? -siła

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 2009

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
jak wyżej . Przestałem mieć progres i nie mogę zwiększać ciężaru bo nie daję rady. Więc lepiej zmniejszyć ciężar a dodać po kilka potwórzeń ,czy zmniejszyć ilość powtórzeń ale dodać obciążenia ?:] cel-siła . Pozdro :]

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Nikt nie wie jak ćwiczysz- od czegoś jest ankieta.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
oj wybaczcie nie zauważyłem że nie wkleiłem.
Poniedziałek
Push

1.Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8/6
2.Wyciskanie sztangielek skos dodatni 12/10/8
3.military press 12/10/8/6
4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 12/10/8
5.Pompki na poręczach 3 x max
6.pompki na dobicie

Środa

Pull

1. Podciąganie na drążku nachwyt 3x max
2. Wiosłowanie sztangą 12/10/8/6
3. szrugsy 12/10/8
4. wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę 4x10
5. Uginanie ramion ze sztangą prostą 12/10/8
6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy lub modlitewnik łamaną? 12/10/8

B. Piątek

Legs

1.Przysiad 12/10/8/6
2.wykroki 12/10/8/6
3.Syzyfki 12/10/8
4.wspięcia 2 x 25 powtórzeń

wiek-17
waga-73
wzrost-180cm
staz-3 miesiace powaznych cwiczen z dieta

Zmieniony przez - dvilla_07 w dniu 2013-01-13 18:34:07

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
proszę o odpowiedź .sogacze dam jak wejdą:]
1

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
A ciężary?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
ogólnie nie sprawdzałem jakie mam maxy więc podam po prostu jakimi ćwiczę :poniedziałek: płaska 60 kg[na początku było 46], hantle skos 20 kg [jeden] ,military press 32 kg[początek -24] hantle bokiem w opadzie-8kg [jeden], poręcze to około 10 w serii bo nie ma już siły pod koniec :] środa: podciąganie 15-20 powtórzeń w serii , wiosło-48kg [początek 30kg] szrugsy-80 kg [początek 50] uginanie ramion ze sztangą - 32 kg [początek 25],chwyt młotkowy 15 kg[jeden] piątek : przysiad 50kg [początek 40, przysiady i wykroki zacząłem niedawno ,ze względu na długą kontuzję wcześniej] wykroki-35 kg [początek 30] syzyfki-używam 15 kg obciążenia

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
,

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2013-01-13 19:07:41
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
wcześniej podałem :] chyba że nie o to Ci chodzi??

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
odpowiesz??

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Ja bym zredukował ciężary i zwiększył liczbę powtórzeń- przy 60 kg na wl 6 to porażka (50 kg w siadach nie komentuję) ... Nie trzeba będzie zmniejszać dużo, bo widać, że układ nerwowy jest niewyrobiony i słaba przebitka. Podejrzewam, że na 50 kg będziesz w stanie wykonać 10-15 ruchów. Ogólnie nie schodziłbym poniżej tej ilości. Tzn jak dojdziesz do 15 na danym ciężarze to dokładasz tyle, żeby zrobić 10-12 i starasz się zwiększyć ilość repów
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3593
ok ogarniam dzięki wielkie sogacz wszedł .pozdro :]

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW - plan do oceny i pytania

Następny temat

Problem z klatką!! pomorze ktos??

Boldenone i winstrol mają silny wpływ na płodność Boldenone i winstrol mają silny wpływ na płodność Jakie produkty są dobre dla naszych jelit? Jakie produkty są dobre dla naszych jelit? An Nguyen od futbolisty do kulturysty An Nguyen od futbolisty do kulturysty Big Ramy aktualna forma Big Ramy aktualna forma Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Cztery mity dotyczące słodzików Cztery mity dotyczące słodzików