SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

krotko o pompkach

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4671

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7342
robie 5 seri pompek plaskich, 5 z glowa w dol, 4 na taborecie i 4 serie bocznych ( po 2 na kazda strone ) . I teraz czy lepiej jest takie serie robic 6 czy 4 razy w tygodniu ??


pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3062 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29715
ja ci powiem że po pompkach też mięśnie potrzebuja czasu na regeneracje

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 276


Sluchaj!.....Ja robilem pompki przez pol roku po 150-250 pompek dziennie 5 razy w tygodniu i bardzo przy tym podniosla sie sila mojej klatki i powiekszyl mi sie triceps. Jak bedziesz robil duzo powtorzen, efekty beda chyba tak ja napisalem powyzej.

Sluchajcie....Witam wszystkich serdecznie!!!Mam nadzieje, ze bedzie sie fajnie postowalo!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8170
a powiedz mi Spireout czy jak zaczynałes cwiczyć pompki to odrazu 1 dnia robiłeś te 150-200 pompek - tzn. nigdy wcześniej tych pompek nie robiłeś , dzisiaj postanowiłeś że będziesz robił pompki , i jutrzejszego dnia robisz 150 pompek ?

nie zrozum mnie źle ale nie wydaje mi się żebyś był w stanie - no chyba że jesteś naturszczykiem i masz to we krwi

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 432 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2517
theREDevil myśle że 15-250 pompek dzinnie to nic szczególnego. Ja jak zaczynalem robić to robiłem ok 30 dzinnie ale to ciągle zwiększałem. W końcowej fazie robiłem dziennie 500-600 pompek. Robiłem je przez cały dzień 4 razy w tygodniu. Efektem było to że ładnie sie klatka zarysowała Polecam pąpki na początek!!! Dodam tylko że jak robiłem te pompki to jeszcze nie miałem styczności z siłownią
1

Najlepsza MOTYWACJA to CHĘĆ bycia NAJLEPSZYM!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8170
ja też jestem zwolennikiem jakichś podstaw do treningu , przez ćwiczenie z ciężarem ciała , a pompki są tu nie zaprzeczalnie faworytem

chciałem jedynie zwrócić uwagę na to zeby sie chłopak nie sugerował ze jak kolega wyżej pisze ze dziennie robi 150 pompek to i on za wszelką cenę bedzie tyle robił bo to norma , mi chodziło o to żeby zaczął w taki sposob jak ty opisałeś , tzn. powoli , z treningu na trening zwiększajac liczbe powtórzeń

chciałem na to zwrócić na to uwagę

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 276
Sluchajcie!....Ja robilem najpierw np.po 10 pompek razy 15 - 20 serii. Teraz po pol roku robie 50 ponpek w jednej serii i po prostu nieraz tez daje sobie wiekszy wycisk i robie 10 serii po 50 pompek.

Sluchajcie....Witam wszystkich serdecznie!!!Mam nadzieje, ze bedzie sie fajnie postowalo!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 5715 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29189
zapiszcie sie lepiej na silke
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 432 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2517
theREDevil spoko rozumiem o co ci chodziło Axel większość z tych co sie tu wypowiadają chodzi na siłke tylko mówią co było jak na nią nie chodzili I zgadzam sie z theREDevil i mysle że za nim pojdezie sie na siłke to lepiej sobie jakiś czas w domu jakieś ćwiczonka porobić żeby przygotować organizm do ciężarów. Pompki i podciąganie na drążku są bardzo dobre na początek

Najlepsza MOTYWACJA to CHĘĆ bycia NAJLEPSZYM!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 276
Ja rowniez popieram kolege RedDevil i Lecha, poniewaz bardzo dobrze jest przed pojsciem na silownie np. pary miesiecy wczesniej zrobic sobie cwiczonka w domu opierajac sie na wlasnym ciezarze ciala, zanim pojdzie sie na silownie. Wiem, bo sam robilem takie cwiczonka rok przed pojsciem na silownie i wtedy wiedzialem, ze moj organizm jest prawidlowo przygotowany.

Sluchajcie....Witam wszystkich serdecznie!!!Mam nadzieje, ze bedzie sie fajnie postowalo!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 27
Mam dowody na to że dużo ! Samymi pompkami wybudowalem masę i rzeźbę . Jak ktoś nie chce wierzyć to nie . Powodzenia

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

proszę o program ćwiczeń

Następny temat

pupa:-)

Jakie jajka najlepiej jeść? Przygoda Fenixów w Barcelonie Adam Piwko - ocena sylwetki 22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI Z ostatniej chwili! Adam Piwko zdobył złoto na Arnold Classic Europe! 10 suplementów na walkę z jesienną depresją Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki