logo
zamknij zamknij

koniec przyrostów :(

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 639

0 5 0
napisał(a)
TaloSS
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1233
Witam wszystkich. Lat 18, wzrostu 185 waga? za mała bo 70 kg. Z tym miałem zawsze problem. Dwa lata temu zacząłem cwczyc akrobatyke, szczerze mowiąc duzo mi to dało, mam na myśli masę oczywiście. Przez półtorej roku moja masa wzrosła z 55 do 70 kg. Potem wszystko stanęło. Zakupiłem sztangę, ławkę, hantle, obciązenie, staram, sie dobrze jesc, i co? I NIC!! Ani grama. Treningi akrobatyki mam codziennie prócz niedzieli, w sobote cwicze klatke piersiową, w niedziele łydki i biceps, pozostałe partie staram sie cwiczyc na treningu. Regularnie trening siłowy stosuje od ostatniego grudnia w kazdy weekend według takiego planu:

Klatka: +rozpiętki z wiekszym cieżarem 10 powt.
+wyciskanie szerokim chwytem 2 serie po10\15 powt.
+rozpiętki skos 15powt.
+wyciskanie wąskim wchytem skos 2 serie po 10 powtorzen
+wyciskanie wąskim chwytem poziom 2 serie po 10 powtorzen
+przenoszenie sztangielki w poprzek laweczki plaskiej 10powt.
+brama własnej roboty, [sciągam do boku kawalek przymocowanej do sciany gumy] 2serie po 20 powtorzen

w sumie 11/12 serii na klatke raz w tygodniu w sobote.


Biceps: 5/7 serii następujących: 10 ugięć z oparciem łokcia o kolano i 10 ugięć chwytem młotkowym - to jest jedna seria, odpoczynek około 3 minuty i jazda kolejna seria.

łydki: biorę brata na garba i robie ośle wspięcia w opadzie tułowia. 6/7 serii po 30 powtorzen.

Efektów zadnych! cel - masa.
Jak wspomniałem mam ławke sztange, kilka hantli, obciążenie jakieś 70 kilo, drążek.

Serdecznie proszę o pomoc!
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Gryf92
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10030
Hmmm, ekhmm.. sorry, ale poj***bało Cię!? Po co Ci aż tyle ćwiczeń na kaltę? Stary ułoż sobie plan na wszystkie partie mięsni, a wtedy patrz na efekty! Nic dziwnego, że nie masz efektów ;) Jeżli ćwiczysz samą kaltę, top raczej nie przytyjesz, żebym nie wiem co jadl i jak ćwiczył.

Zainteresuj się FBW. Polecam. Efekty będą za***iste.
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Co to jest za plan lydki klatka i biceps?? a plecy uda triceps itd??
Najlepsze dla ciebie rozwiazanie to plan FBW + dieta z dodatnim bilansem kalorycznym to wszystko, nie dziw sie ze ci masa nie idzie, przyrosty masy zaleza w wiekszosci od diety a nie od treningu.
Do gryf92 cwiczenia na klatke fakt duzo ale w seriach sie zmiescil =]
FBW z podstawowymi cwiczeniami jak wyc.plasko przysiad mc itd, zadnych kombinacji.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
TaloSS
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1233
Nie czytacie uwaznie :) Pozostałe partie cwicze na treningach, nogi - biore partnera na plecy badź dwóch i robie przysiady, robie odgięcia, podćiagam sie szerokim wchytem, na triceps robie pompki w staniu na rekach na podwyzszeniu tak ze schodze głową ponizej poziomu nadgarstków, na barki robie ''tępa'' z partnerem - biorę go w ręce i wypycham na góry ile moge, na brzuch robie ABS II 3 razy w tygodniu. Czy to jest mało? Poprostu w domu cwicze to czego nie moge cwiczyc na treningu.
napisał(a)
TaloSS
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1233
mozna powiedziec ze FBW robie odkąd zacząłem trenowac akro, to przeciez sport ogolnorozwojowy, ale jak juz wspomnialem efekty zostały zatrzymane jakieś 8 miesięcy temu, i tu tkwi mój problem.
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Przyrosty masy glownie zaleza od diety nie od treningu,jesli chodzi o trening mozna cos pozmieniac cos po kombinowac... Zadbaj o dobra diete.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASS - macias22

Następny temat

FBW do ocenki!!!

Rich Piana nie żyje?

Alina Pettke - ocena sylwetki

Trening w weekendy, czy to ma sens?

Suplementy dla nastolatka

Kulturyści na plaży - galeria gwiazd

Jakie buty wybrać do treningu?

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce