SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

klatka piersiowa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 734

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 160 dni Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 64
Witam, ogólnie rzecz biorąc nie mam żadnych problemów z nadwagą, chciałam popracować nad swoim ciałem a dokładniej nad grzbietem , gdyż chcę rozciągnąć mięśnie klatki piersiowej, bo niestety mam zapadniętą klp. , jakie ćwiczenia powinnam wykonać, aby to poprawić, dodam że jestem początkująca ( dzisiaj byłam pierwszy raz na siłowni ). Z góry dziękuje za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 140896 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1030689
praktycznie wszystkie cwiczenia na miesnie grzbietu sie nadadza
dodatkowo mozna pomyslec o wzmocnieniu zebatego przedniego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 160 dni Na forum 159 dni Przeczytanych tematów 64
okey, wporządku tylko teraz pytanie na jakiej maszynie mam to robić ? bo szczerze to jedyne co dzisiaj zrobiłam to pobiegałam na bieżni, może chociaż jakieś nazwy maszyn, cokolwiek ? :)
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
poliquin flys na rozciagniecie klatkki, trening opieraj na wolnych ciezar bazujac na globalnych cwiczeniach

na sam grzbiet wiosłowania różne i jakies ściąganie drążka do tego face pull i bedzie ok
pozdro

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-09 21:47:20