SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

kill fat - redukcja, poprawa wyglądu, lepsza kondycja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5408

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814
hej, proszę o ewentualne korekty diety

Płeć : mężczyzna
Wiek : 32
Waga : 84
Wzrost : 180
Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : 36
Obwód talii : 101
Obwód uda : 58
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej :
Aktywność w ciągu dnia : praca biurowa - 8h ZERO ruchu
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2-3x w tygodniu siłownia - różne partie mięśni w 5-6 seriach i powtórzeniach ok 10x (czas na siłowni zwykle godzina ale mało przerw)
Odżywianie : niedawno wszystko co zakazane, pizza, fast foody, tłusto, alkoholowo, - aktualnie dieta
Cel : redukcja rozłożona w czasie - pozbyć się brzucha, boczków i cycuszków, poprawa sylwetki, waga ok 75-76 kg
Ograniczenia żywieniowe : brak danych
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, rower, bieganie, i ćwiczenia domowe typu pompki, brzuszki, drążek itp
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : dawno temu- l-karnityna, hmb
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : , dukan rok temu - pozbyłem się 16 kg (zszedłem z 86 do 73kg)

BMI - 26,23 - wg kalkulatora
WHR - 0,94
BMR - aktualnie kalorii 3300
żeby chudnąć 1 kg na tydzień kalkulator wyliczył 2200 kcal

jakieś 1-1,5 miesiąca temu ograniczyłem ilość jedzenia i zacząłem siłownię,
od 2-3 dni jestem na ułożonej diecie, wpisałem waga 86 ale zbiłem już jakieś 2 kg odkąd zacząłem, oprócz siłowni 2-3 razy w tyg robię marsz połączony z bieganiem około godziny,








te diety to DT,
jeśli DNT to Flexi jem połowę i crea shota tylko rano



Zmieniony przez - styx1 w dniu 2011-04-29 21:58:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814


i na sobotę
http://dzienniki.sfd.pl?import_diet=11721

plus ćwiczenia typu brzuszki, pompki, przysiady z wyrzutem nóg w tył, pajacyki itp


Zmieniony przez - styx1 w dniu 2011-04-29 22:38:41
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
diety max kiepskie. dobór produktów w zdecydowanej większości też kiepski. większosć posiłków jak z "archiwum x"

w podwieszonych tematach masz info odnosnie diet, pooglądaj diety uzytkowników, spójrz na zawarte produkty i porównaj ze swoimi.

jak ulozysz nową diete- wklej do oceny

p.s. nie ścinaj na "dzien dobry" ponad tysiąca kcal z bilansu. toż to paranoja

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-04-30 07:11:36

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814
no oki, dzięki za odp, dietę układałem pod kątem podwieszonego Podstawy układania diety

przyglądnę się jeszcze bliżej innym dietom i opracuję mam nadzieję lepszą, chociaż wydawało mi się że jest do nich zbliżona tylko może nieco bardziej "kolorowa" bo lubię urozmaicenia,

czy z archiwum X - no może to jednak kwestia gustu, posiłki mi smakowały, co kto lubi

bardziej by mi zależało czy B,T,W są w miarę ok niż czy kompozycja jest dziwna chociaż jajeczniczka z płatkami i pomidorami + zioła smakowały bosko :)

co do cięcia 1000 kcali- jak czytałaś to kalkulator tyle sugeruje a z posiłków widzisz że nie ma takiej różnicy, wiem że kcali zmniejszyć nieco a dołożyć sportu na początek.

ale dzięki, postaram się uprościć diety i wkleję do oceny
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
1. pisząc o posilkach nie kwestionuje ich smaku- to sprawa indywidualna. mnie chodzi o fakt, że KAŻDY posilek ma zawierac pelnowartosciowe bialko, zdrowe tluszcze i warzywa (2 ostatnich nie ma jedynie okolotreningowo).
zrodlem węgla mają byc węgle ZŁOŻONE !!!
nabial na redukcji minimalizujemy- najlepiej jedynie do twarogu na noc+ oliwa

to ze ci kalkulator sugeruje obcięcie ponad 1000kcal- to dlatego, ze przzyjąłeś taka opcje przy ustawieniach redukcji. zaczyna sie od bilansu na "0", ewentualnie ok. 200 kcal mniej na początek. co zrobisz jak cie dopadnie stagnacja za pare tygodni? zetniesz kolejne 1000kcal?

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814
dzięki wielkie, teraz kumam

i przy okazji nie ma się jeszcze czym chwalić ale dziś na wadze 83 kg więc 3 kg drgnęło










Zmieniony przez - styx1 w dniu 2011-04-30 11:02:05
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2236 Napisanych postów 48459 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 272763
dużo pracy przed Tobą.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814


no nie wiem, może będzie lepiej,

biorąc pod uwagę to co jadłem wcześniej czyli lekko 0,75 kg z grilla i kilka piw albo mega pizze brałem na solo, po 6 parówek z dwiema bułkami i litry sosów itp itd to już od samego patrzenia na te diety powinienem chudnąć,

zrobiłem na szybko, podpatrzyłem kilku "doświadczonych" z innych wpisów i takie coś mam,

dla mnie to i tak za dużo jedzenia, spokojnie mógłbym ze dwa posiłki wywalić, teraz się przyzwyczaiłem do 3 dziennie i jeść te 6 x to jem na siłe,

czekam na ocenę, dla mnie każda dieta podobna, wywaliłem nabiał (jaj nie odpuszczę w innych dniach), do sałaty musze mieć jakiś jogurt 0%) resztę nabiału mogę odpuścić

i planuję pierwszy raz w życiu naszykować w któryś dzień tatara , widziałem fajny patent na zapodanie ...
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2236 Napisanych postów 48459 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 272763
sprecyzuj swoje zapotrzebowanie - raz wrzucasz tyle, raz tyle - to w końcu ile?

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814
około 2500, +-200


aptecznych proporcji chyba nie potrzeba, jak powiecie że jest w miarę ok resztę zrobię sam, za jakiś pochwalę się wynikiem, może zdjęciem i efekt osiągnę tak czy siak, brzuch i tłuszcz mi łaski robił nie będzie,zrobiłbym po swojemu i też by było ale chcę teraz to zrobić "na zdrowo i wg "przykazań"" chodzi mi żebyście wytknęli poważne błędy...mam masę pracy i obowiązków, chcę trochę zadbać o siebie, nie mam ambicji na kulturystę ani jakiegoś adonisa,
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 814
znalazłem dziś dziennik posiłków witalmax - wg niego


UZYSKANE DANE
OGOLNIE NA KILOGRAM MASY CIALA

KALORIE [kcal] 2606
BIAŁKO [g] 178,5 2,1
TŁUSZCZE [g] 110,5 1,3
WEGLOWODANY [g] 224 2,6


wg kalkulatora zapotrzebowania sfd- 2300kcali żeby schudnąć,

wiem, że wrzucam różnie, będę się starał układać diety najbliższe 2500 kcali,

czy jeśli raz na dwa tygodnie zjem jakaś kiełbaskę z grill to będzie duży grzech ? oczywiście wliczę to w dietę żeby kcale i poszczególne b/t/w się zgadzały

i czy przy takim założeniu dieta z poniedziałku jest w miarę ok ?

będę biegał teraz 5 x w tyg,

korzystając z okazji, że mam psa zabieram go ze sobą na bieganie, też jakaś motywacja,

trasa jakieś 5-6 km, czas pieszy z przerwami 1,5 h ...aktualnie staram się coraz mniej iść a więcej biegać aż docelowo będę przebiegał całą trasę, w związku z powyższym zamówiłem BCAA,

w dni treningowe na siłowni tez oczywiście wieczorne bieganie ...

czy BCAA nie będzie mi kolidować z Crea Shot który już dobiega końca ale póki co planuję jeść razem + omega 3 do zestawu

dzięki za podpowiedzi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze 2 tyg diety ckd

Następny temat

WPH miedzy silowym i areobami

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Podciąganie nóg na drążku w zwisie Podciąganie nóg na drążku w zwisie Jagody goji - opinie i przepisy Jagody goji - opinie i przepisy Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Joanna Ucińska - ocena sylwetki Joanna Ucińska - ocena sylwetki ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas!