SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kierowca ciężarówki odchudzanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7409

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6
witam
Potrzebuje rady mam 182 cm wzrostu i 102 kg wagi. Jestem zawodowym kierowca w trasie 3 tygodnie wiec treningi odpadają, tak samo jak i gotowanie porządnych posiłków posiadam tylko maszynkę....
A chciałbym się pozbyć nadmiarów tłuszczu który jest zmagazynowany na brzuchu - (mam chude nogi i ręce). Mam przez to nadciśnienie.
Jak mógłbym się skutecznie odchudzić? Może ktoś ma jakąś radę albo zna super specyfik ???
pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 102

Wzrost: 182

Obwód klatki: 104

Obwód ramienia: 33

Obwód talii: 106

Obwód uda: 53

Obwód łydki: 38

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem

Aktywność w ciągu dnia: kierowca ciężarówki

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: nie uprawia

Odżywianie: jem wszystko. ale tylko jeden posiłek dziennie , dwa razy dnia przegryzam banany lub pomarańcze

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: nie

Stan zdrowia: nadciśnienie

Preferowane formy aktywności fizycznej: mogę trenować 7 dni w tygodniu po 3 godziny ale w bardzo ograniczonej formie - najczęściej parking

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nic

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816