SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

kiedy węglowodany, białka, tłuszcze

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11142

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 634
witam,
gdzieś przeczytałem, że na jednym posiłku powinno się jeść węglowodany plus białka, lub tłuszcze plus białka - nigdy węglowodany plus tłuszcze (bo węglowodany przerobią te tłuszcze na mój tłuszcz). moje pytanie, to jaki odstęp pomiędzy takimi posiłkami powinien być. Tzn. np na śniadanko o 8.00 zjadłem tłuszcze plus białko, to o której mogę jeść węglowodany, aby nie przerobiły tych tłuszczy ze śniadanka na mój tłuszczyk....
czy też rano zjem chlebek, bananka czy jakieś węgle, to o której potem mogę wcinać tłuszcze? (oczywiście w umiarkowanych ilościach i tak)

"Jeszcze nie zacząłem walczyć" - John Paul Jones

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 230 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 976
Co okolo 3h jedz posilek. Od 5 - 8 razy na dzien.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1772 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22749
j/w i 6 posilkow- nie za duzo nie za malo
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11076
jak nie przesadzisz z iloscia ww (zarowno w jednym posilku jak i calym bilansie dnia), spozywajac przy tym odpowiednie tluszcze to nie powinno byc problemow. Srednie przerwy miedzy posilkami to 3-4 h.
Co do ww to bezpiecznie jest ograniczyc ich ilosc dopiero pod koniec dnia. Ale to tez nie jest regula i nie odnosi sie do kazdego. Sam musisz sie przekonac...pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1772 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22749
Papa_Gonzo - gdyby spozywac posilki co 4 h nawet co 3 to te 6-7 posilkow bys musial jest takze podczas snu. A tu jeszcze trening dolicz i ze 2 h przed treningiem.
Co 2 h mniejszy i po/przed objadem 3h, po sniadaniu takze. A reszte co 2h.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11076
a czy ja powiedzialem ze musi jesc 6 - 7 posilkow. To Ty powiedziales
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1772 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22749
Wiem, to co uwazasz ze ma zjesc 3? caly czas jest mowa o tych 6-7 posilkach
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11076
Wszystko zalezy o jakich posilkach mowa. 3-4h czyli czasem trzy czasem cztery godziny to odstep miedzy wiekszymi i pelnowartosciowymi daniami ktore sa tym wypadku najwazniejsze. Jesli jednak wciaz czujesz braki lub nie jestes w stanie pokryc zapotrzebowania to oczywistym jest ze zarzucasz cos mniejszego lub wiekszego miedzy. Ciezko byloby wyznaczac wszsytko co do minut tymbardziej ze wiekszosc z nas uczy sie, pracuje i trenuje z rozna czestotliwoscia. Ustalilismy ~3 i nie roztrzasajmy ...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dobra kondycja i smukla sylwetka

Następny temat

Sachem i Zakrześ - do modów odżywiania

Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki Kiepska genetyka? 6 sposobów na podkręcenie genetyki