SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jestem zielony w temacie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 868

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 462
witam
mam taki problem od roku czasu podnosze sobie sztange hantelki i biegam sobie i to mi nie przynosi zadnych efektow myslalem ze uda mi sie rzucic troszke cialka zbliza sie lato a moj brzuszek nie wyglada zbytnio ciekawie mam 17lat 181cm i 90kg ;// jak juz wyzej napisalem myslalem ze uda mi sie zgubic troche sadelka cwicze 5 dni w tyg po godzince takie cwiczenia w domku :P
moze ktos cos poradzi/zaproponuje co zrobic zeby stracic troche sadelka zastanawialem sie nad kupnem "ZESTAW NR. 2 - REDUKCJA TŁUSZCZU " ale nie wiem czy to ma sens mysle ze ktos cos poradzi czytalem rozne tematy na forum jakies diety ale zadnej diety nie mam staram sie ograniczyc jedzenie slodyczy :P mniej cukru do herbaty itd ale walek nic nie widac ;/ jaki mam cel ? pozbyc sie sadelka
moze ktos co napisze prosze o pomoc :)
pzd
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 644 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8248