SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jestem w redukcyjnej kropce

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1908

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 398
Hej!
Zacznę od krótkiego opis:
Kobieta, 25 lat, 161cm wzrostu, 57 kg wagi. Zawartość tłuszczu w organiźmie 18%, aktywna fizycznie.
I tu pojawia się problem- mimo niskiej zaw. tłuszczu- nadal jestem pulchniutka. Nie gruba, ale mięśnie pokryte są grubą warstwą tłuszczu. Nie wiem jak mogę się go pozbyć- nie mogę spalić za dużo tłuszczu- mogę zejść do 16%, ale dalsza redukcja będzie ryzykowna- grozi rozchwianiem hormonalnym, utratą okresu- a tego nie chcemy;) Jestem na zbilansowanej diecie redukcyjnej pod okiem specjalisty, jestem na siłowni 2-3, czasem więcej razy- ćwiczenia cardio. Kiedy biegnę, tłuszczyk smętnie powiewa wokół ud, pośladków, ramion, jest widoczny nawet na brzuszku... Nie wiem jak to ugryźć. Pomocy?
ps. nie mam zaburzeń natury psychologicznej;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 398
dorzucam część ankiety, która wg mnie jest istotna:

Wiek : 25
Waga : 57
Wzrost : 161
Obwód w biuście(1) : 91
Obwód pod biustem : 77
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 67
Obwód na wysokości pępka : 70
Obwód bioder (3): 97
Obwód uda w najszerszym miejscu: 57
Obwód łydki : 38
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 38938
Dodaj resztę ankiety, bo cała jest istotna i fotki zapodaj, znawcy ocenią czy to tłuszcz faktycznie - po zdjęciu też można się zorientować czy rzeczywiście jest to 18% BF u Ciebie. Oraz koniecznie swój jadłospis - zrób zrzut ekranu z dziennika żywieniowego na potreningu.pl (wchodzisz tam klikając na swój nick u góry strony)

Winners train, losers complain.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 425 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11624
fotki wrzuć, bo "powiewające fałdy tłuszczu" przy 18% BF to jakaś abstrakcja, ja mam dużo więcej a nic mi nie powiewa ;)

Zmieniony przez - kosheen w dniu 2013-01-04 16:21:58
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228702
Witaj

na początek poszperaj w regulaminie --> http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html

Tutaj dziewczyny udzielają pomocy na podstawie kilku informacji, czyli ankieta z regulaminu, zrzut miski (na potreningu.pl dane logowania takie same jak tu), czyli przykładowy dzień Twojego odżywiania i zdjęcia sylwetki w pozycji neutralnej (przód, bok, tył).

To jest taka podstawa, bo bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć. Nadmiar cardio nie służy spaleniu tkanki tłuszczowej, wskazany jest bardziej trening siłowy - możesz przejrzeć kilka dzienników, pojawia się niemal wszędzie.

Nie wiem na czym mierzyłaś zawartość tkanki tłuszczowej, ale 18% to bardzo mało. Jeśli mówisz, że to tu to tam coś lata to chyba mało wiarygodne to urządzenie

Poczytaj i spróbuj skompletować informacje zanim, któraś z Modek do Ciebie zajrzy

edit oo się wcięłam

Zmieniony przez - eveline w dniu 2013-01-04 16:23:22
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 398
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, pośladki
W którym miejscu najszybciej chudniesz : klatka piersiowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) - bieżnia, orbitrek, rowerek stacjonarny, rowerek na ramiona 2-3x tyg x 1h
Co lubisz jeść na śniadanie: produkty zbożowe, białkowe
Co lubisz jeść na obiad : ryby, węgle
Co jako przekąskę : owoce
Co jako deser : czekolada:)
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej- siłownia, fitness
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : l-karnityna (kiedyś)
Stosowane wcześniej diety : wszystkie diety świata:)


nie bardzo widzę wrzucanie fotek, bo mam tyle charakterystycznych tatuaży, ze wszyscy znajomi ogarną, że to ja...
czy dowodem w sprawie może być to, że dietetyk widząc mnie i widząć zawartość tłuszczu- zgodzil się na dalsze odchudzanie:)?
pomiar robię u dietetyka, od sierpnia zjechałam z 35% do 18- mam wyczuwalne i w sumie widoczne mięśnie, ale do tego ten tłuszcz...

Załączam przykładowy jadłospis, dieta ma ok 1200 kcal, w dni treningowe zwiększam bilans kaloryczny. przegryzki w diecie to owoce, herbatniki, jogurty


...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31011
Wygląda mi to jak dieta Ewy Ch. - do dupy i kompletnie bez sensu
Z czekoladą się pożegnaj - nie ma w diecie miejsca na słodycze - ever. Koniec kropka.
Trening to nie trening - nakręcisz cardio i nic Ci to nie da - organizm się do takiego wysiłku szybko przyzwyczaja i przestaje w końcu w jakikolwiek sposób na niego reagować.
Nie bój się fotek - ja też mam charakterystyczne tatuaże - i to dość ogromne
I co to do ch**a ciężkiego jest rowerek na ramiona?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228702
krankcycling
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 398
dieta jest od dietetyk, profesjonalnej. Ufam jej i diety nie zmienię.
Nie wiem czym mogę tu wrzucić link do rowerka, wpisz w google arm bicycle i to druga fotka:) swietne na rozgrzewke przed treningiem silowym, ale ilosc leweli ciężkości pozwala tez na przeprowadzenie normalnego treningu silowego. fajna sprawa:)
nie wrzucę fotek swojego tylka do sieci. gdybym nie rozumiala, ze to jest dziwna akcja, że majas 18% tluszczu- jestem tlusta- nie pisalabym... sklonilo mnie do tego wlasnie to, ze zdjecia lasek z takim body fatem, to zdjecia modelek, a mi do tego daleko
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 398
podoba mi sie opcja z przejsciem na treningi silowe, tylko boje sie, ze rozbuduje masywne juz uda.
Ok, jak wymyślicie coś więcej to slicznie kazdemu z Was podziekuje, a na tym etapie idę czytać o treningach silowych dla pań.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31011
Nie wrzucisz - trudno będzie pomóc - i mówię poważnie - tatuaże zawsze możesz zamazać w ps czy nawet paincie.
Skąd masz informację że twój poziom BF wynosi akurat 18%?
Zgaduję: waga Ci tak pokazała?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytania do uczestników Mr SFD-spotkanie 12 styczeń

Następny temat

serenita/muffinka chce, a chcieć to móc!