SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jakimi igłami dawać agovirin?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2372

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 27 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 294
Witam! czy wie ktoś jakimi igłami powinno sie robić strzały z agovirinu? Nie mam zamiaru go brać (przynajmniej nie teraz bo uważam że nie mam jeszcze doświadczenia) ale chcę sie po prostu dokształcić. z góry dzięki za mądre wypowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Bo franz napisal

a 0.7 Maku to sobie mozesz wbijac... samą wode

Sorry, ale 0,7 jest tak samo dobre do olejow jak i do wody. Zreszta o czym ta dyskusja? Jesli macie tak duze krysztalki w agovirinie, ze nie chca przejsc przez 0,7 to moze warto sie zastanowic, czy taki strzal w ogole bedzie mial sens i czy bedzie bezpieczny. Moze jednak warto troche potrzepac ta ampa i dokladnie wsio wymieszac (wiem, ze jest trudno, nie piszcie o tym)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3307 Wiek 36 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 37391
piatka szustka.. siodemka , osemka... co to za roznica przejdzie przez kazdą od piątki wzwyż. jak kto lubi

OFF... :(
**EKSPERT** W DZIALE DOPING

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
od osemki wzwyz, przy adze igla 9 sie zapycha czesto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816