Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 31382 razy
  • Autor

    jakie tętno najlepsze na spalenie tłuszczu ?

  • L-e-c-h-u
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 78
    • Wiek: 35 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 825

    Wysłano 21 maja 2004 08:45

    zgłoś naruszenie

    Witam jestem na typowej diecie i treningu redukcyjnym i w związku z tym mam pytania:

    1. Jakie tętno utrzymywać najlepiej podczas ćwiczeń aerobowych (jazda na rowerze, jogging) aby najlepiej spalać tłuszcz ? słyszałem że za wysokie wcale nie jest dobre - w tej chwili utrzymuje podczas ćwiczeń tętno 130-150.

    2. Jak ćwiczyć tzn. ile razy w tygodniu i jaki czas ćwiczeń ?? W tej chwili jeżdżę 25 minut na rowerku utrzymując tętno 130-150 i wciągu tego czasu spalam jakieś 300 kcal potem lekki trening siłowy z dużą ilością powtórzeń na jedną partię mięśni i obowiązkowo brzuszki. Taki trening wykonuje 5-6 razy w tygodniu. Czy to jest poprawne ?? może powinienem ćwiczyć rzadziej a dłużej czy lepiej codziennie po troszku ??

    3. Czy dobrym pomysłem oprócz treningu jak wyżej jest wprowadzenie dodatkowo 10 min joggingu przed wyjściem do pracy około 5:30 ?? (najbardziej to by się mój pies z tego cieszył :P)

    4. Moja dieta to 1800-2000 kcal B=160/W=190/T=60 pzy czym dwa ostatnie posiłki to samo białko. Dodatkowo 3 tabletki dziennie fat burnera treca.

    5. Moja wage zbijam z 99 kg

    Na razie ćwicze tydzień i waga schodzi ładnie jest już 96 kg (-3kg :) )może jakieś sugestie macie żeby jeszcze się mocniej podkręcić ?
    Wszystko zapisuje co i jak jem i o któej oraz codziennie waże się o tej samej porze dnia żeby było porównanie i chciałbym potem z tego zrobić jakiś materiał do analizy i zamieścić tutaj myślę że byłoby to pouczające.

    Za wszelkie rady dzięki.
    www.rajska.neostrada.pl/bench.wmv
    Klata 150kg Nogi 170kg Martwy 210kg Barki 95kg
  • Wysłano 22 maja 2004 12:10

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Lucjusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 69
    • Na forum: 10 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3985

    Wysłano 22 maja 2004 12:10

    zgłoś naruszenie
    Witaj. Odpowiedzi na większość pytań pewnie znajdziesz na forum. Ale jako że ja też staram się odchudzić i już troche poczytałem powiem co pamiętam.

    1. Cytując za Michaiłem: "Najefektywniejsze do spalania to zakres 65-75% Cardio Max, czyli tętna maksymalnego(obliczmy z wzoru 220 minus nasz wiek=Cardio Max.czyli maksymalna dla naszego wieku ilość uderzeń serca na minutę)" Czyli dla Ciebie powinno to być ok. 130-150, czyli prawidłowo :)

    2. Nie ma sensu ćwiczyć krócej niż 20-30 min. bo dopiero po takim czasie zaczynasz spalać tłuszcze. Ja na razie robię jakies 30 min na steperku ale od przyszłego tygodnia mam zamiar robic 45 min a później godzinę. Aeroby z tego co wiem powinno się robić po treningu siłowym a nie przed (nie pamiętam już czemu ale jest to na pewno na forum :) )
    Myślę, że 5-6 razy w tygodniu jest ok a czas j.w.

    3. 10 minut jest dobre na rozpoczęcie dnia ale tłuszczu raczej nie spali - patrz pkt2.

    4. Nie za mało kalorii? Obliczałeś sobie np tu? http://www.exrx.net/Calculators/CalRequire.html
    BTW: Daje Ci coś ten fat burner bo też się zastanawiam czy nie kupić? :)

    Ja codziennie na czczo pijam kawe a potem na steperek - dopiero pozniej sniadanko :) i tak 6xtygodzniu a trening siłowy robię sobie zgodnie z planem treningu cyklicznego Michaiła dl grupy V.
    Największy problem u mnie z dietą - nie chce mi się tego wszystkiego codziennie liczyć i ważyć i wszystko robię tak "na oko" - ale muszę to zmienić.

    A może tu ktoś mi napisze jak zrzucić tłuszcz i jednocześnie zrobić sobie trochę mięśni - bo to raczej ciężkie do pogodzenia :/
  • DJ_OKbboy
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1350
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: 5
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 15974
    • Status:Znawca

    Wysłano 22 maja 2004 15:04

    zgłoś naruszenie
    Raczej jest ciężko zbudować mięśnie podczas redukcji, ale można doporowadzić podczas niej do jak najmniejszego katabolizmu i spadku masy mięśniowej. Liczbę kalorii należy wyznaczyć kalkulatorem zapotrzebowania (bo raczej tych kcal jest za mało). Aeroby można wykonywać codziennie, ale ja polecam robić je w dni nietreningowe (najlepiej naczczo z tempem 60-75% kardio max). Najlepsze efekty byłyby gdybyś wykonywał je przez 45-60 minut. Poza tym czytałem że powinno się tak dobierać dietę, żeby tracić nie więcej niż 3kg miesięcznie (wtedy jest najbardziej minimalny spadek masy). Powodzenia
    [http://www.Szybkitrening.pl] - dobra alternatywa dla ćwiczeń siłowych przy braku czasu...
    Chcesz mieć silne bicepsy? Rób przysiady
    Moje zdjecia po 2 latach cwiczen: [http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=98484&x] ,
    Dobry trening brzucha z magazyny "Flex":
    [http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=93118&x]
    =_=SFD 100% CLEAN CLUB=_=

  • L-e-c-h-u
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 78
    • Wiek: 35 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 825

    Wysłano 22 maja 2004 18:09

    zgłoś naruszenie


    Wielkie dzięki wasze odpowiedzi są rewelacyjne i na pewno pomogą mi skorygować błędy !!! ))

    Troszkę zmartwił mnie czas ćwiczeń wydłużyłem go do 35 min ale na razie więcej po prostu nie daje rady :(((

    Trudno mi ocenić działanie fat burnera ale poniżej zamieszczam wykres mojej wagi (redukcje zacząłem od 16.V, tydzień wcześniej tj. około 9.V ważyłem ponad 99kg) - myślę że na razie idzie wszystko w dobrym kierunku może nawet zbyt szybko ale nie przejmuje się tym bo mam dosyć swojego tłustego brzucha i jestem na tyle zdeterminowany że na pewno wytrzymam 2-3 miesiące )

    Kalorie liczyłem i wyszło mi zapotrzebowanie dzienne bez ćwiczeń 2200 kcal - ćwiczeniami spalam w zależności od dnia 300-500 kcal po prostu jedząc "zdrowe rzeczy" (mleko, odżywka, warzywa, mięso) nie jestem w stanie zjeść więcej - po posiłku zwykle jestem syty !!!

    Nie martwi mnie częściowa utrata mięśni jeśli nawet ona wystąpi mój cel nr 1 to spalić tłuszcz za wszelką cenę a mięśni myśle że na razie nie spalam bo siła mi nie spada jak zacznie mi spadać będę musiał coś zaradzić. Wiem bo już kiedyś tak robiłem że dobrym sposobem jest króciutki trening z ciężarem 80-95% max i 3 serie wtedy siła nie spadnie ) przynajmniej ja tak mam.

    Dzięki Wam wielkie i jak macie jeszcze jakieś uwagi to chętnie wysłucham a raczej poczytam :P
    www.rajska.neostrada.pl/bench.wmv
    Klata 150kg Nogi 170kg Martwy 210kg Barki 95kg
  • DJ_OKbboy
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1350
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: 5
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 15974
    • Status:Znawca

    Wysłano 23 maja 2004 09:03

    zgłoś naruszenie
    Spadek siły jest możliwy, dlatego nie przejmuj się tym aż tak bardzo (odrobisz po wakacjach) Powodzenia
    [http://www.Szybkitrening.pl] - dobra alternatywa dla ćwiczeń siłowych przy braku czasu...
    Chcesz mieć silne bicepsy? Rób przysiady
    Moje zdjecia po 2 latach cwiczen: [http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=98484&x] ,
    Dobry trening brzucha z magazyny "Flex":
    [http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=93118&x]
    =_=SFD 100% CLEAN CLUB=_=

  • ewelanos
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 1 rok
    • LPA: 3

    Wysłano 15 października 2012 09:21


     
    Usunięty przez Hubert81 za naruszenie Pkt6 regulaminu forum.
  • gzk_ewenement
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 245 dni
    • Trenuje: 2 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 80

    Wysłano 13 czerwca 2014 13:56


     
    Usunięty przez apokalipsa za naruszenie Pkt5 regulaminu forum.