Temat został odczytany 167 razy

jakie stabilizatory wybrać ?

zgłoś naruszenie
  • mario89x
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 79 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37
Witam, mam taki problem, ponieważ przymierzam się do kupna stabilizatorów ponieważ po przysiadach trochę czuje kolana i lepiej od razu o nie zadbać i zaopatrzeć się w stabilizatory i moje pytanie brzmi, jakie będą najlepsze do przysiadów: 3mm, 5mm czy 7mm ? i to będą Rehbandy 7084, a drugie pytanie czy w takich stabilizatorach można grać w siatkę ?? bo dość dużo gram i czy nie będą krępować ruchów ? Z góry dzięki za odpowiedź.

1488630502000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32969
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228847
  • Status: Ekspert
Ja bym zaczął od zweryfikowanie techniki i ewentualnie zdiagnozowania problemu. Stabliizatory ok, ale one problemu nie wyeliminują.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1488638409000
zgłoś naruszenie
  • mario89x
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 79 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37
technika raczej ok, kolana nie wychodzą po za linie palców i nie idą do wewnątrz podczas wstawania, więc myślę że jest ok, tyle że czasami czuje napięcie w kolanach po treningu, nie ból tylko napięcie, w sumie nie wiem jak to wytłumaczyć, i ogólnie jestem osobą dość aktywną, nie tylko siłownia ale również siatkówka, piłka nożna, rower itp, i dlatego myślę o stabilizatorach żeby trochę wspomóc pracę kolan.
1488641108000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32969
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228847
  • Status: Ekspert
Nie widzę przeciwwskazań .

Spróbuj jeszcze przed treningiem trochę porolowac uda-szczególnie wewnętrzna i zewnętrzna cześć i ocen czy nie ma poprawy. Jeśli nie masz rolera to może być wałek do ciasta.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1
1488662754000