logo
zamknij zamknij

jaki stanazolol wybrac

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1655

0 5 0
napisał(a)
Adrian9191
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 805
hyhy a watrobe to jeszcze masz;d , nie meta nie dlamnie chociarz ...:D ogolnie to wolalbym tescia ale narazie chce solo wino co myslicie o tym? jezeli chce zrobic teraz solo z wina a za 4 miechy prop + wino?
napisał(a)
Adrian9191
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 805
a i cos na stawy dobrego polecacie nie za drogiego? słyszałem ze ARTROX jest niezły flexit tez podobno daje rade ale slabyszy
napisał(a)
133mhz
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 10210 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 74410
no ale co z watroba?przeciez to 35mg orali?wiec gdzie tu jakas przesada?

skoro boisz sie o watrobe,nie wiesz jak ja wspomagac to nie bierz sie za SAA

dobry chłopak ze złymi nawykami

napisał(a)
Adrian9191
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 805
nie tam boisz sie odrazu :D , wino solo tak czy nie!?:p pamietajac o tym cyklu za pare miesiecy ...??
napisał(a)
133mhz
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 10210 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 74410
a co ma jedno do drugiego?!

a wogole to ankiety chyba nie dales

dobry chłopak ze złymi nawykami

napisał(a)
Nacjol255
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 3984 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 27522
Po hvj chcesz robic cykle typu 20mg wina, nastepny 75mg propa e2d plus 20mg wina. Lepiej walnac wiecej i miec normalny efekt niz czuc niedosyt.

Samego wina bym nie wzial. Na redukcji prop 50mg e2d na ochrone miesni albo prop 50mg e2d i wino 25-30mg dziennie na utwardzenie i uzyskanie lepszej gestosci miesnia. Ja tak wlasnie robie, z tym ze prop zjechalem ze 150mg na 100mg e2d, a wino inj biore 50mg e2d. Plus clen do tego, obcinka wegli i aeroby 2-3 razy w tygodniu.

Zmieniony przez - Nacjol255 w dniu 2011-04-05 23:35:13
napisał(a)
133mhz
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 10210 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 74410
wiec jak to jest?wina solo nie-bo j*bie stawy.Ale z propem wszyscy radza,tylko prop=dodatkowy paler wiec jeszcze bartdziej obciazasz stawy i nikt mi nie wytlumaczy ze prop jakos wplynie na ochrone stawow przy stano.

a autor chce sie bawic najpierw w stano solo potem w prop male dawki i stano BO 'nie chce za bardzo do*ebac zeby mama nie szczaila' duzo takich

dobry chłopak ze złymi nawykami

napisał(a)
Adrian9191
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 805
Mieszkam sam z dziewczyna a Mamaaaaa jakies 350 km odemnie to tak na marginesie xD polece 75mg e2d z tym propem 30 mg wina albo poprostu narazie wezme 20mg ed tego stanazololu chodziło mi generalnie o to ze jak teraz zrobie cykl z samego winka a za jakis tam czas polacze je z propkiem to czy dzialanie nie bedzie juz tak klepac z propem za***al bym 30-40 mg ed... ktore vinko lepsze ? unigen czy balkan pharma
napisał(a)
pakosmen
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1658 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19344
unigen potem razak z tych co podałes

"ważna jest technika wykonywania ćwiczeń"

napisał(a)
szymson1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1343 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15957
generalnie zadko sie slyszy zeby winstrol w tabsach byl walony takze wszytko klepie...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hgh a odblok saa

Następny temat

efedryna

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Omlet z mozzarellą i oliwkami

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Dlaczego warto jadać kiełki?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017