logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 344

0 5 0
napisał(a)
czacha1986
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 163
Chciałbym zgubić troche tłuszczyku. Prosze o pomoc w ustaleniu diety.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4013 Napisanych postów 90287 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 499585
Nie ustalamy diet, na początek ankieta działu i zaproponuj nam coś lub zacznij od tego jak obecnie się odżywiasz wg schematy http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1953 Napisanych postów 59936 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 498794
Witaj,
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
czacha1986
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 163
Ok dziekuje za info
napisał(a)
czacha1986
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 163
1. WIEK:31
2. WAGA: 93
3. WZROST: 178
4. WYMIARY:
-biceps: 43
-klatka: 110
-udo: 65
-talia: 90
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6 lat
6. DIETA:
-białko: 200 g
-węglowodany: 400
-tłuszcz: 25
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:0
8. TRENING:4 razy w tyg
9. CEL CYKLU: poprawa sylwetki
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): normalna budowa
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): bdb
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:140
-martwy ciąg: brak
-przysiad: 100
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1037 Napisanych postów 23165 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 233745
Ćwiczysz 6 lat i odtłuszczyłeś swoją dietę do 25g?

Przecież tłuszcz pokarmowy to składnik niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu ludzkiego. Niedobór witaminy D we krwi, a także niedostatek lipidów takich jak nasycone kwasy tłuszczowe może przyczynić się do zmniejszenia wydzielania androgenów, poza tym doprowadzisz jak już nie doprowadziłeś do zaburzenia wydzielania eikozanoidów, gosp. lipidowej jak i węglowodanowej (insulinooporność).

Osobiście zacząłbym od badań hormonalnych, przynajmniej podstawy: panel tarczycowy (TSH, t4, t3, przeciwciała anty-TPO), profil lipidowy (cholesterol całkowity, hld, ldl, trójglicerydy), testosteron, kortyzol, poziom wit.d3, glukoza na czczo i poziomu hemoglobiny glikowanej. Wydaje się sporo, ale warto wiedzieć w jakim stanie jest Twoja gosp. hormonalna.

Zaczerpnij elementarnej wiedzy w zakresie układania diety redukcyjnej.
Masz wysoki poziom tkanki tłuszczowej w ustroju zatem trzeba się trochę odchudzić. :)

Zacznij od: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
Później:
http://potreningu.pl/articles/3318/dieta-indywidualna--najskuteczniejszy-sposob-walki-z-nadwaga-i-otyloscia
http://potreningu.pl/articles/1732/zbilansowana-dieta-redukcyjna-czyli-jedz-wegle-i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/2719/najczestsze-bledy-popelniane-podczas-ukladania-diety-redukcyjnej



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-22 18:51:04

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
czacha1986
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 163
Ja nie jestem pod wzgledem diety jakims laikiem tzn. posilki 5 razy dziennie co 3godz. Treningi 4 razy w tyg. Do tego wykonane badania: cholesterol prawidlowy, testosteron w gornej granicy, t3, t4 w normie, kortyzol w normie, estrogen w normie, prolaktyna w normie. Puki co robiłem tzn. ,,mase,, I teraz chcialbys sie podrzezbic I tyle.
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 940 Napisanych postów 6137 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 181567
Te 25 g tłuszczu to plan na przyszłość, czy tak jadłeś? Jeśli tak, to jak długo i czy te badania były robione przed obniżeniem podaży lipidów? W diecie takie zdrowe minimum tłuszczy to 1 g na kg masy ciała.

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
czacha1986
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 163
Ten tluszcz zle wpisalem tak ok 75 gr jest
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1037 Napisanych postów 23165 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 233745
To zmienia postać rzeczy.
Niemniej jednak nie zaleca się schodzić poniżej 20-25% tłuszczy w diecie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
Arthass
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 509 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16583
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalorie na redukcji

Następny temat

Mleko

Trening na świeżym powietrzu

Maciej Ropiak - ocena sylwetki

Ciasto czekoladowe z cukinią i śliwkami

Leczenie kolan: nowe metody i środki farmakologiczne

Spotkanie Akop team’u!

Destrukcyjny wpływ słodyczy

Zupa krem z pieczonej papryki i batatów

Liść Damiana - skuteczny booster testosteronu