SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 398

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 563
Chciałbym zgubić troche tłuszczyku. Prosze o pomoc w ustaleniu diety.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4630 Napisanych postów 94001 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 658718
Nie ustalamy diet, na początek ankieta działu i zaproponuj nam coś lub zacznij od tego jak obecnie się odżywiasz wg schematy http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61854 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512178
Witaj,
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 563
Ok dziekuje za info
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 563
1. WIEK:31
2. WAGA: 93
3. WZROST: 178
4. WYMIARY:
-biceps: 43
-klatka: 110
-udo: 65
-talia: 90
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6 lat
6. DIETA:
-białko: 200 g
-węglowodany: 400
-tłuszcz: 25
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:0
8. TRENING:4 razy w tyg
9. CEL CYKLU: poprawa sylwetki
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): normalna budowa
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): bdb
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:140
-martwy ciąg: brak
-przysiad: 100
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1275 Napisanych postów 24332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 354908
Ćwiczysz 6 lat i odtłuszczyłeś swoją dietę do 25g?

Przecież tłuszcz pokarmowy to składnik niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu ludzkiego. Niedobór witaminy D we krwi, a także niedostatek lipidów takich jak nasycone kwasy tłuszczowe może przyczynić się do zmniejszenia wydzielania androgenów, poza tym doprowadzisz jak już nie doprowadziłeś do zaburzenia wydzielania eikozanoidów, gosp. lipidowej jak i węglowodanowej (insulinooporność).

Osobiście zacząłbym od badań hormonalnych, przynajmniej podstawy: panel tarczycowy (TSH, t4, t3, przeciwciała anty-TPO), profil lipidowy (cholesterol całkowity, hld, ldl, trójglicerydy), testosteron, kortyzol, poziom wit.d3, glukoza na czczo i poziomu hemoglobiny glikowanej. Wydaje się sporo, ale warto wiedzieć w jakim stanie jest Twoja gosp. hormonalna.

Zaczerpnij elementarnej wiedzy w zakresie układania diety redukcyjnej.
Masz wysoki poziom tkanki tłuszczowej w ustroju zatem trzeba się trochę odchudzić. :)

Zacznij od: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
Później:
http://potreningu.pl/articles/3318/dieta-indywidualna--najskuteczniejszy-sposob-walki-z-nadwaga-i-otyloscia
http://potreningu.pl/articles/1732/zbilansowana-dieta-redukcyjna-czyli-jedz-wegle-i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/2719/najczestsze-bledy-popelniane-podczas-ukladania-diety-redukcyjnej



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-22 18:51:04

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 563
Ja nie jestem pod wzgledem diety jakims laikiem tzn. posilki 5 razy dziennie co 3godz. Treningi 4 razy w tyg. Do tego wykonane badania: cholesterol prawidlowy, testosteron w gornej granicy, t3, t4 w normie, kortyzol w normie, estrogen w normie, prolaktyna w normie. Puki co robiłem tzn. ,,mase,, I teraz chcialbys sie podrzezbic I tyle.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1099 Napisanych postów 6619 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 231958
Te 25 g tłuszczu to plan na przyszłość, czy tak jadłeś? Jeśli tak, to jak długo i czy te badania były robione przed obniżeniem podaży lipidów? W diecie takie zdrowe minimum tłuszczy to 1 g na kg masy ciała.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 563
Ten tluszcz zle wpisalem tak ok 75 gr jest
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1275 Napisanych postów 24332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 354908
To zmienia postać rzeczy.
Niemniej jednak nie zaleca się schodzić poniżej 20-25% tłuszczy w diecie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 209 Napisanych postów 818 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 39589
Podstawowy błąd logiczny to zakładanie, że tłuszcz pokarmowy = tkanka tłuszczowa w organizmie. To tak nie działa...

[- Fat-Burnery -] http://imgur.com/a/MdOh5 █[- Boostery Metabolizmu -] http://imgur.com/a/bZPkl █[- Witamina A -] Źródła Pokarmowe: https://goo.gl/9sBjyW █[- Omega3 -] ALA: https://goo.gl/AfZCMd ♦ EPA & DHA: https://goo.gl/7oiGaQ █[- Omega6 -] LA: https://i.imgur.com/MJiJchw.png ♦ GLA: https://goo.gl/mpFN8i ♦ ARA: https://goo.gl/MGNs2m █[- Produkty Przetworzone -] Co Kupić?: https://goo.gl/XbxVJS █

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalorie na redukcji

Następny temat

Mleko

Jak radzić sobie z bezsennością? Wojciech Pasiut - ocena sylwetki 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem!