Temat został odczytany 10308 razy

jak zdrowo i mądrze schudnąć???

zgłoś naruszenie
  • jasminherf
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 464
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 14126
Witam!
Mam pytanko... Ostatnimi czasy troszkę pofolgowałam sobie i przytyłam ponad 10kg. Postanowiłam z tym powalczyć i wrócić do poprzedniej sylwetki. Biegam codziennie (ok. 30 min po południu, rano niestety nie dam rady...), raz w tygodniu ćwiczę na siłowni. Co zrobić, żeby mądrze pozbyć się tłuszczyku i wypracować zgrabną sylwetkę? [Jestem wysoka (180 cm) i te 10 kg nie jest aż tak bardzo widoczne ]


1021361776000
zgłoś naruszenie
  • Biniu NUTRIFARM
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 41080
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 119058
Biegam codziennie (ok. 30 min po południu, rano niestety nie dam rady...), raz w tygodniu ćwiczę na siłowni. Co zrobić, żeby mądrze pozbyć się tłuszczyku i wypracować zgrabną sylwetkę? [Jestem wysoka (180 cm) i te 10 kg nie jest aż tak bardzo widoczne

1. 'ABY MADRZE POZBYC SIE TLUSZCZYKU' NALWEZY UZBROIC SIE W CIERPLIWOSC
2. ULOZYC MADRA DIETE
3. ULOZYC MADRY PLAN TRENINGOW SILOWYCH
4. SKORZYSTAC Z MADREGO TRENINGU AEROBOWEGO

AD.2
MADRA DIETA TO TAKA KTORA BIERZE POD UWAGE WLASCIWY SPOSOB ODZYWIANIA CZLOWIEKA, ORAZ POTARFI WYTWORZYC NEGATYWNY BILANS ENERGETYCZNY
POLECAM DIETE NATURALNA CZLOWIEKA CZYLI OPARTA O MIESO, RYBY, OWOCE, WARZYWA, NASIONA, ZDROWE TLUSZCZE.
JUZ SAMA ZMIANA POKARMOW (ODSTAWIENIE POKARMOW WYSOKOWW, ORAZ PRZETWORZONYCH) POMOZE W UTRACIE (MADRYM) TKANKI TLUSZCZOWEJ
JESLI UDA SIE DO TEGO ZJESC MNIEJ KALORII NIZ WYNOSI ZAPOTRZEBOWANIE ORGANIZMU TO JESZCZE LEPIEJ.

AD.3
TRENING SILOWY 1 W TYGODNIU TO MOIM ZDANIEM TROCHE ZA MALO
POMYSL RACZEJ O 2-3 RAZY
TO TRENING SILOWY JEST TWOIM GLOWNYM SPRZYMIERZENCEM W WALCE O PIEKNE CIALO.
TO MIESNIE SPALAJA DUZA ILOSC TLUSZCZU PRZEZ CALY CZAS
JESLI JESTES POCZATKUJACA TO CWICZ CALE CIALO W 2-3 SERIACH PO 1-2 CWICZENIACH NA GRUPE MIESNIOWA, W DUZYM ZKRESIE POWTORZEN PREZ PIERWSZE 2-3 MIESIECY.
POTEM POLECAM TRENING HST DO ZNALEZNIENIA (PODSTAWY) NA STRONIE GLOWNIEJ

AD.4
GLOWNYM CELEM CWICZENIN AEROBOWYCH (NP BIEGI) JEST POPRAWA WYDOLNOSCI UKLADU KRAZENIA.
NIE JAKO PRZY OKAZJI SPALA SIE TROCHE WIECEJ KALORII NIZ PODCZAS NORMALNYCH CODZIENNYCH ZAJEC.
POLECAM INNY SPOSOB TRENINGU AEROBOWEGO
TRUCHT PRZEZ 30S - SPRINT PRZEZ 30S
TRUCHT PRZEZ 60S - SPRINT PRZEZ 30S
TRUCHT PRZEZ 60S - SPRINT PRZEZ 30S

I TAK NA POCZATKU WYSTARCZY RAZ DWA RAZY W TYGODNIU DOLOZ KOLEJNY ETAP

W RAZIE PROBLEMOW PISZ - SPROBUJEMY POMOC

Fakty, nie mity

Zmieniony przez - Biniu w dniu 2002-05-14 10:16:34
TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY [http://www.perfectbody.pl]

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
[http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html]
1021364095000
zgłoś naruszenie
  • Witold
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 86
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 4087
INNY SPOSOB TRENINGU AEROBOWEGO
TRUCHT PRZEZ 30S - SPRINT PRZEZ 30S
TRUCHT PRZEZ 60S - SPRINT PRZEZ 30S
TRUCHT PRZEZ 60S - SPRINT PRZEZ 30S

Binu,
Czy podczas tego treningu interwałowego trzeba być w 60-70% HRmax?

Pozdrawiam,


Witold
Witold
1021365945000
zgłoś naruszenie
  • Biniu NUTRIFARM
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 41080
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 119058
nie
po prostu biegniesz truchetm - odpoczywasz
biegniesz sprintem - biegniesz na maks

Fakty, nie mity
TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY [http://www.perfectbody.pl]

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
[http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html]
1021366476000
zgłoś naruszenie
  • Witold
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 86
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 4087
Biniu,
Wyjasnij mi to proszę - stosując taki trening wpływasz na bilans energetyczny w danym dniu (okresie). Przy stałej dawce kalori schodzisz w diecie poniżej zapotrzebowania energetycznego zwiększając je.
Ale co z 60-70HRmax wszedzie jest napisane jest to optymalny przedział tętna do spalania tłuszczu.
Pozdrawiam,


Witold
Witold
1021366885000
zgłoś naruszenie
  • Biniu NUTRIFARM
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 41080
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 119058
o ile mnie pamiec nie myli ten zakres jest podany ( i zalecany) dla treningow aerobowych o niskiej instensywnosci czyli z zalozenia trwajacych dluzej (i to duzo dluzej)

jak zwykle szykam drog dajacych najwioecj za najmniej stad wlasniepomysl HIIT (nie mylic z HIT(czyli techniki ktorej w skrocie opisalem wyzej)
Inna kwestia pozostaje potencjalna kontuzjogennosc dlugo (i czesto powtarzanych) aerobow

Fakty, nie mity
TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY [http://www.perfectbody.pl]

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
[http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html]
1021368288000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
"Ale co z 60-70HRmax wszedzie jest napisane jest to optymalny przedział tętna do spalania tłuszczu. "
w treningu aerobowym ktory opisal Binio bardziej chodzi o wplyw na gospodake hormonalna organizmu a nie o spalenie max ilosci kalorii, np krotki maksymalny wysilek (sprint) ma na celu pobudzenie wydzielania hormonu wzrostu;
jest to uwazam duzo lepszy sposob niz katowanie sie tradycyjnymi aerobami;



"Everything should be made as simple as possible, but not any simpler."

--Albert Einstein
1021378188000
zgłoś naruszenie
  • jasminherf
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 464
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 14126
Biniu, dziekuję bardzo za poradę. Spróbuję, jaki będzie efekt, zobaczymy. Jeszcze raz wielkie dzięki.


1021397667000
zgłoś naruszenie
  • jasminherf
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 464
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 14126
Buniu, dziekuję za informacje i porady. Jaki będzie efekt, zobaczymy. Jeszcze raz serdeczne dzięki.

1021397755000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Tak czytam i czytam...
Może jednak napiszę:
Przemiany energetyczne w zależności od czasu trwania wysiłku:
do 4 s ATP
4-20 s ATP + PCr
20-45 s ATP + PCr glikogen mięśniowy
45-120 s glikogen mięśni
120-140 s glikogen miesniowy - początek przemian tlenowych
4-10 min glikogen mieśni + tłuszcze
powyżej 60 minut przemian tlenowych spalanie WKT

Czyli: od 5 minut do wielu godzin; intensywność 30-40 % VO2- przemiany energetyczne korzystające ze źródeł tł€szczowych (lipoliza)- a więc prosta masa ciała

PS.
30-40 % VO2- prościej mierzyć tętno sporttesterem- 130-140 HR

R.

1021464103000
zgłoś naruszenie
  • Lukx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3096
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 21096
ja nigdy nie przepadalem za aerobami i postawilem na diete. odkad przestalem jesc jasne pieczywo i nie uzywam wogole masla i prawie wogole cukru to stracielm juz w pasie 4cm. Oczywiscie cwicze 3 razy w tygodniu i to tyle. Mysle jednak ze dietka to faktycznie klucz do tego wszystkiego.

pozdrofka
Lukx
http://lukx.cnet.pl 
pozdrofka
lukx
[http://www.lukx.com]
1022487228000