SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jak wyszczuplić uda?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 18742

napisał(a)
Temat przeniesiony przez 666 z działu Szatnia. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43067 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Chciałabym się dowiedzieć jak wyszczuplic uda. Jakie są ćwiczenia, ale chodzi mi o konkretne ćwiczenia. Jestem osobą szczupłą i chciałabym, aby moje posladki, uda i łydki nabrały kobiecego wyglądu. POMÓŻCIE!


Sandra
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43067 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
czesc sandra... ja powiem ci tylko tyle... duzo cwiczen aerobowych... ale daj to do dzialu fitnes to dostaniesz lepsze odpowiedzi od mojej...a tak w ogole to jestes tu chyba nowa co???

"name means nothing on the battlefiled"
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 462 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5573
shogun ... to jest dział fitness

Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .
1

Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43067 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
sorry.... zawsze mi sie piep**y gdzie wlasnie siedze.... musze cos ze soba zrobic bo to juz drugo raz w tym tygodniu...a raz pomylilem panne z kolesiem.... :((((( sorry... apap

"name means nothing on the battlefiled"
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43067 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
1.Dieta (-500kCal w dobowym bilansie),
2.aerobik (początkowo BS, TBC, potem step, ale dopiero po 2 miesiącach przy 3sesjach/tydz.),
3.siłownia (serie łaczone przysiady z leką(lub ciężką jeśli dasz radę) sztangą i od razu po tym wykroki., prostowanie podudzi na maszynie w superserii ze zginaniem ( tu staraj się napinać pośladki). Efekt będzie po 3-6 miesiącach, ale nie spodziewaj się od razu super efektów, tu trzeba czasu.
Jeśli bierzesz środki antykoncepcyje, to będzie Ci jeszcze trudniej, ale nie łam się. Wytrwałość to klucz. W prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń na siłowni pomoże Ci instruktor. W trzymaniu diety tylko Ty. (Dieta to 70% sukcesu) POWODZENIA
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43067 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
CZeść Sandra !
Widzę że twim problemem są tylko zbyt mocne uda i pośladki przy proporcjonalnej górnej części ciała. Jest to dość często spotykany problem u kobiet. Ty masz zapewne też tak że jak przytyjesz to idzie ci zapewne w udka i tyłeczek !
Polecam następujący trening:
2 x w tygodniu aerobik + steper lub rowerek w dni pozostałe (bardziej polecam steper). Do tego warto zakupić l-carnitynę z chromem która wspomoże efekty treningowe (polecam firmy OLIMP).
Musisz pamiętać że trening domowy na steperze musi trwać co najmniej +30 minut.
L-carnityna i chrom są substancjami pomagającymi spalic podskórną tkankę tłuszczową i powinnaś ją brać 3x dziennie w mniejszych dawkach a szczególnie na 1 godz przed treningiem.
Wyraźnych efektów możesz się spodziewać po okresie 3 miesięcy. Ale też musisz pamiętać o odpowiednim odżywianiu tzn jedz jak naj mniej cukrów prostych (słodycze)a więcej owoców i warzyw i nisko tłuszczowe produkty ( kurczak, ryż kasze).
pozdrawiam i powodzenia !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zbyt chudy!!!

Następny temat

fotki-fitness

Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Suplementacja okołotreningowa Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!