SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jak poprawic wytrzymalosc miesnia??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1192

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 374 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17013
mam maly problem na silowni cwicze juz ok roku i caly czas wale planem na mase obecnie robie sobie tydzien calkowitego luzu regeneracja i chcialbym po tym tygodniu zaczac trenninng ktory poprawi mi wqytrzymalosc miesnia i jego jakosc tylko nie znanm za bardzo zalozen tego trenninngu kto mi pomoze aha dodam ze sila rowniez bardzo topornie mi idzie i zazwyczaj po treninngu klaty mam zakwasy a cwicze juz rok cwiczylem do tej pory planem pon.klata+tric sr plecy+bic piatek barki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 995 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17318
Jeśli chodzi ci o założenia to powinieneś wykonywać dużą ilość powtórzeń i krótkie odpoczynki.

12-15 powtórzeń
Przerwy między seriami nie więcej niż 1 minuta
w każdym ćwiczeniu 3 serie
Staraj się nie schodzić poniżej 12 powtórzeń a najlepiej jak byś wykonywał za każdym razem 15 powtórzeń.

Wzoruje się na planie wytrzymałościowym Mawashiego z serii "Porusz swoje..." tam w pierwszym cyklu do każdej grupy masz trening wytrzymałościowy trwający od 4-6 tygodni

Wytrwałość- to jedyne co mi pozostaje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 40414
to że po roku masz wciąż zakwasy po treningu to nie znaczy wcale że robisz coś źle.

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 995 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17318
Dokładnie jak Play- jam dostarczasz nowych bodźców mięśniom to możesz mieć zakwasy

Wytrwałość- to jedyne co mi pozostaje

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Progresja???

Następny temat

Jak poszerzyc kark?