SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ile robicie cwiczen na biceps i triceps?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6984

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3096 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21096
osobiscie do tej pory robilem 2 na bica i na trica po 3serie kazde cwiczenie ale teraz postanowilem robic po trzy cwiczenia na te partie bo torche sie zatrzymalem jesli chodzi o mase tych miesni. Zmienilem swoj plan treningowy i ramiona robie w jednym dniu.

pozdrofka
Lukx
www.lukx.cnet.pl 

pozdrofka
lukx
http://www.lukx.com 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10616 Napisanych postów 43341 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Program który wykonuje jest bardzo dziwny i z logicznego punktu widzenia bez sensu, ale mi pomaga się pompować i jestem z niego zadowolony. Może niedługo umieszczę artykuł "Trening Pazdana"

Mój program na ramiona:

30(50%)/20(80%)/15(85%)/10(90-95%)

Poniedziałek (dzień maszyny)

- Biceps na maszynie z uniesionymi ramionami (rozciągnięcie mięśnia) + ss triceps na maszynie (ściąganie)
- Biceps na maszynie z opuszczonymi ramionami (na łokciach) + ss triceps (sznury)

Środa (dzień hantla)

- Biceps hantelkami na ławeczce lekko-skośnej (maksymalne rozciągnięcie mięśnia) + ss triceps - prostowanie ramienia nad głową
- Biceps hantlami na modlitewniku + ss triceps prostowanie ramienia w opadzie

Piątek (dzień sztangi)

- Biceps sztangą łamaną stojąc + ss triceps wyciskanie francuskie stojąc
- Biceps sztangą prostą na modlitewniku + ss triceps francuskie

Dziwne nie? Ale działa
Mój biceps zwiększył obwód z 40 na 42 przez 3 tygodnie!

MaTEO
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10616 Napisanych postów 43341 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Faktycznie, nietypowy trening.
Czy nie zdarzyło Ci sie przetrenować ramion?
Jaki wyglądał Twój poprzedni trening?

pozdrowienia...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3096 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21096
Ja cie krece... ale jazda. Powiedz tylko czy wykonywales ten trenig na czysto czy z pomoca koksu?

pozdrofka
Lukx
www.lukx.cnet.pl 

pozdrofka
lukx
http://www.lukx.com 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30197
Ja robie po 3 cwiczenia w 9 seriach all


Nie można czynić postępów, trenując więcej niż potrzebuje tego organizm.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17160 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 56734
Ja uzależniam to od intensywności treningu, jego priorytetu (siła, maa, wytrzymałość) a także od tego czym był poprzedzony trening mięśnia dwugłowego lub tricepsu. Jeżeli te dwie grupy były angażowane podczas treningu który poprzedzał sesję przeznaczoną dla nich to wtedy w przypadku tricepsu ograniczam sie do dwóch ćwiczeń po trzy serie - jeżeli nie był angażowany to dodaje jeszcze jedno ćwiczenie wykonywane tylko w dwóch seriach. W przypadku bicepsu zawsze ćwiczę wykonując dwa ćwiczenia po dwie serie, na tak małą grupę mięśniową to wystarczy.

Grzeczność nic nie kosztuje a się opłaca.

Wesoły wegan :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 399 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4069
Snake niezle Bary

Samozaparcie przede wszystkim

Trza cwiczyc

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie!!!!!

Następny temat

Wymiary

Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki?