SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

i must ready for battle /dziennik Marylinnn

temat działu:

FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2774

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1690 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37416
Witam
Zakładam dziennik treningowy ponieważ chce sie podzielic swoim doswiadczeniem ale najbardziej skorzystać z wiedzy innych. Dziennik bd prowadzic najlepiej jak potrafie mam nadzieje zę w miare upływu czasu bd tutaj sporo odwiedzających. Dziennik zakładam w tym dziale poniewaz moje treningi sa bardzo zblizone do crosfitowych albo nawet sa to crossfitowe treny.
Cel: celem jest maxymalne zwiększenie sily i wydolności organizmu
zrzucenie ok 1kg żeby uzyskac jak najlepszy przelicznik siła/masa.
Wymiary: dokładne wymiary podam za jakies 3 dni bo teraz jestem po kilkudniowych wakacjach wiec nie bylyby one rzeczywiste
Dietadieta moja nie bd ścisle okreslona. jedyny schemat jaki posiadam to 3 posilki dziennie z ewentualnym 4 ktorym jest podwieczorek. taki schemat baredziej mi odpowiada przy ujemnym bilansie kcal. nie bd liczyl tez kcali btw tylko bd staral sie zrozumiec znaki jakie daje organizm.
Trening: Treningi tez nie sa scisle zaplanowane ale moge zapenic ze sa ciezkie i napewno zaciekawia co nie ktorych .
Suplementacja tutaj bd BCAA plus spalacz bialko carbo moze jakis gainer witaminy załaczone na zdjeciu.
Uwagina codzien nie cwicze w ten sposob poniewaz trenuje wiosla i tam mam rozplanowany trening jednak w tym momecie mam miesiac przerwy wiec staram sie wyrobic niezla forme przed sezonem.







Zmieniony przez - marylinnn w dniu 2012-08-06 17:31:47




Zmieniony przez - marylinnn w dniu 2012-08-06 17:32:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16757
Na ujemny bilansie nie zrobisz za dużo siły, czy wytrzymałości. Daruj sobie ten 1kg mniej :D

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1690 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37416
duzo moze nie zrobie, aczkolwiek chce tez zejsc do kategorii wagowej . gdzie potrzebuje puki co 75 kg . wiec to jedyne rozwiazanie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 18013 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 265726
Marylinnn trenuje wioślarstwo chyba zawodowo. Więc chce kategorie niżej. Co nie zmienia faktu ,że micha do dopracowania
Pozdro.

Siłownia - http://www.sfd.pl/t878173.html
CrossFit dla początkujących - http://www.sfd.pl/t865734.html

"Wpadłeś kibicować, czy może na randkę w ciemno/albo dopingujesz albo nie wpadaj z panienką/masz ją, ja wiem to, prawie jak Lech fajna/pamiętaj, że Kocioł, to nie park ani kawiarnia”

Znów ten sam banał: sterydy, kaftan, ojej...
Tylko dlatego, że macham sztangą, ty się machnij joy'em.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16757
To w wioślarstwie są jakieś kat. wagowe? Nie wiedziałem. W takim razie tak jak piszesz, nie ma wyjścia.

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1690 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37416
no powiedzmy ze zawodowo/ sa dwie wagi lekka i ciezka. lekka w zime to 75 a w lato 72.5 ja waze okolo 76.5 wiec kg mozna zjechac. sily to wiem ze nie zrobie niewiadomo jakiej ale chociaz utrzymac to co mam. ale wytrzymalosc silowa lub kondycje jak najbardziej moge zrobic mi sie wydaje. moze nie przy samymn zbijaniu wagi ale gdy juz sie ustatkuje przy tym 75 i zrobie bilans na 0 to bd ok mi sie wydaje. OD JUTRA LECIMY Z KOKSEM :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44714 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
bede sledzil, powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16757
No to przerąbane z tą wagą. Bd miał problem, bo i tak już jesteś wyżyłowany. Przed zawodami pewnie bez odwadniania się nie obejdzie.

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1690 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37416
no i tu tez jest problem poniewaz waga jest 2 godziny przed startem a mam 2 starty dziennie wiec odwodnienie bd tez takie nijakie . ale zobaczymy jak to pojdze :) mam nadzieje ze mi pomozecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 799 Napisanych postów 37570 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 228087
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 1690 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37416
I mam pierwsze pytanie . szykuje sie najbardziej do głównej imprezy tzn dla mnie w styczniu chce do tego czasu zrobic maxymalna forme. chcialem zrobic 2 cykle kreatynowe. pierwszy w pazdzierniku a drugi w styczniu . ale zastanawiam sie czy nie dorzucic teraz a odpuscic sobie cykl w pazdierniku. raz zeby wydluzyc przerwe miedzy cyklami a dwa uwazam ze teraz moje treningi bd mocniejsze . i czy skonczyc cykl w dniu zawodow czy nap[rzyklad troche wczesniej lub pozniej ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[YT] DEMO WOD

Następny temat

Kompleks sztangowy - pomoc