SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

hst do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1337

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
Nogi:
. Przysiad 2s
. lydki 2s

Klatka:
. Wycisk na plaskiej 3s

Plecy :
. Podciaganie 2s
. Martwy 2s - zamiennie z przysadami
. Wioslowianie 2s

Barki :
. Wyciskanie sztangi przed glowa 2s
. unoszenie bokiem 2s

Biceps :
. Uginanie ramion 1s (od 10-tek)

Triceps :
. Francuz lezac 1s (od 10-tek)

Czy taki plan jest ok ? czy moze leoiej te same cwiczenia tylko rozklad taki :

1.klata
2.barki
3.triceps
4.plecy
5.biceps
6.nogi

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1656
Wycisk na skosnej, a tak ogólnie to dobrze. Zastosowałeś się do norm podanych na stronie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
ale 1 polaczenie lepsze ?

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42219
lepsze.

specjalnie robisz na male barki wiecej serii (+ angazujesz przod przy klatce, tyl przy plecach) niz na wieksza klatke?

chwilowy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
nie specjalnie. Chwilowy a moglbys doradzic jak bedzie lepiej ? wkoncu dlatego ten plan tu dalem do sprawdzenia, aha i czy w 10 lub 5 dodac serii czy zostawic taka ilosc przez caly cykl ?

pozdrawiam

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42219
w podstawowym planie proponuje tylko jedna serie unoszenia bokiem.

co do liczby - indywidualna sprawa, taka liczba serii wydaje mi sie odpowiednia dla 10.
mozesz robic nieco mniej w 15 (odejmujac po 1 z klatki, plecow, barkow) i dodac troche w 5 (rowniez w klatce, plecach i barkach, a takze przysiadzie i MC).
ale mozesz tez jechac taka sama objetoscia caly czas.

chwilowy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
chwilowy a jak radzisz robic 15,10,5 i negatywy z ta sama iloscia powtorzen czy lepiej wlasnie zwiekszac co mini cykl ? aha jesli co trening bede robil progresje na duze partie 2.5 kg a na male 1-2 kg bedzie ok ? czy przyjeta jest inna progresja obciazenia ?

aha jeszcze odnosnie podciagnia to podobno w hst lepiej robic w waskim podchwycie prawda ? aha i jak przy tym cwiczeniu ma sie liczba powtorzen np w 15 ?

Zmieniony przez - pi0truś w dniu 2006-09-30 23:19:27

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42219
wg mojej opinii na dzien dzisiejszy zwiekszac, ale bez przesady - cos w stylu, zeby w 5 liczba serii byla mniej wiecej 2x taka jak w 15.

to nie jest tak, ze waski podchwyt jest lepszy niz szeroki nachwyt - te cwiczenia dzialaja inaczej na plecy. waski podchwyt w wiekszym stopniu angazuje dolne czesci najszerszych i bicepsy, szeroki nachwyt w wiekszym stopniu miesnie gornej czesci najszerszych i bardziej odpowiada za szerokosc plecow.
dobrze jest miec dwa cwiczenia na plecy w roznych uchwytach - np. podciaganie w waskim podchwycie i wioslowanie w szerokim nachwycie, lub odwrotnie.

chwilowy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
To jesli zrobie w 15 na duze po 2 s w 10 po 3, a w 5 i negatywach po 4 bedzie najlepiej ? a zostawie podciaganie w waskim i wioslowanie szeroko tak bedzie ok ? i jaka liczba powt. ?? i czy taka progresja obiciazenia co trening co podalem wyzej bedzie odpowiednia ?

Zmieniony przez - pi0truś w dniu 2006-10-01 20:47:03

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2623 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42219
powinno byc ok, jednak co do negatywow - 4 s moze byc za duzo (a moze nie).
na plecy takie polaczenie bedzie ok.
progresje proponuje co 2 kg minimum, ewentualnie co drugi trening.

chwilowy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1013 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18977
Ok czyli zorbie tak ze w 15 na duze grypu 2 serie, w 10 - 3, w 5 -4, a w negatywach znowu dam 3. A jak t osie tyczy bicepsu i tricepsu ktory dodam od 10 ? w 10 1 seria, a w 5 - 2 serie ? i jak negatywy ??

Zmieniony przez - pi0truś w dniu 2006-10-02 20:09:57

http://www.sfd.pl/temat226507/ moja siłownia
"Rzeczy się stają, idee istnieją."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wykres - ilość powtórzeń a efekty ich działania

Następny temat

Proszę o ocenę planu na masę - priorytet barki

Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki