SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

hprx/MASA +15kg

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1100

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
moze masz miarke w innych jednostkach. Albo mierzysz prze ciele. Bo na serio przy Twoim wzroscie to nie moze byc 35.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4656
hehe miarka jest dobra i nie mierze przy ciele ;] moze chodzi ci ze na luzno nie mam 35?

"Walczę do końca i nigdy się nie poddaje"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Skoro tak mowisz to moze i masz, w koncu mierzysz dla siebie , nie dla mnie. Mowie tylko, ze nie wyglada to na 35, w przedramieniu piszesz ze masz 29, a ja tu nie widze 6 cm roznicy miedzy bicem a przedramieniem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4656
W napiętym bicepsie mam 35,własnie mierze dla siebie wiec nie wiem do czego dążysz ...

"Walczę do końca i nigdy się nie poddaje"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4656


jeszcze raz plecyy ;D

"Walczę do końca i nigdy się nie poddaje"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4656
Dieta:
7:00
Płatki owsiane lub kukurydziane,musli 100g albo omlety
Mleko

10:00
4 kanapki z serem i szynka
warzywo

13;00 Tu kompletnie nie wiem co mam zjesc mółby ktos doradzic?;DD

16:00 posiłek przedtreningowy
Ryż 100g
Pierś z kurczaka
warzywa
2banany

20:00 posiłek potreningowy
Chleb pelnoziarnisty
Tunczyk
jajko
3 plasty sera

23:00
Chleb pełnoziarnisty
Twarog chudy

Nie jestem przekonany co do tej diety prosiłbym o ocene ... i poprawke ;]

"Walczę do końca i nigdy się nie poddaje"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
na śniadanie więcej i nie kukurydzianki
w szkole jedz lepiej, bierz pojemniki na jedzenie
13;00 - ww+b lub t+b
Postaraj się o lepszy posiłek potreningowy. Jako źródło białka daj mięso czerwone też, tego białka tak po za tym chyba masz za dużo.
Na noc nie dawaj węgli, brak tłuszczy występuje.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 739 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5654
Nie ma co wnikac czy jest 35 czy 32.. Jak ma 35 to ma, wazne zeby nie oklamywac samego siebie

Wrzucaj jakas rozpiske z treningu.

Pzdr. 3m sie i powodzenia w targaniu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z klatką. Trening na rzezbe??? Prosze o pomoc

Następny temat

katti/blog/perfect body.:)

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?