SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

hiit+silka 4 razy w tygodniu (trening na mase )

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2106

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 495 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5879
mam pytanie otoz mam troszke tluszczu zalegajacego na brzuchu i chcialbym jak najszybciej go spalic :) mam pytanie czy trenujac HIIT + 4x w tygodniu silownia (trening na mase ) spalil bym to spokojnie do wakacji?

1. kolejne pytanie- od ilu interwałow powinienem zaczac biegac a na ilu skonczuc tak zebym sie nie zachartowal za bardzo (poczatkowy interwal 30 sek trucht + 10 sek sprint)

2 czy moge codziennie robic 6 weidera ?

z gory dziekuje za pomoc szczegolnie prosze o odp na punkty 1 i 2

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 70

Wzrost: 178

Obwód klatki: 96

Obwód ramienia: 34

Obwód talii: 80

Obwód uda: nie mierzylem

Obwód łydki: nie mierzyłem

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: troche jest (szpeci)

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 4x w tygodniu silka rening na mase + w pon srode niedziele hiit

Odżywianie: jem 3-4 posilki dziennie

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy jak ryba

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4x w tygodniu silka trening na mase + w pon srode niedziele hiit

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: nie mam jem zdrowo i na mase cwicze

Podsumowujac podsumowanie tego podsumowania moge podsumowac ze nic z tego nie podsumuje ; D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6109
Przede wszystkim dieta. Waga piorkowa, a6w mozesz robiv ale po co? Wzmocni miesnie brzucha ale to nie znaczy ze je odsloni. Duzo osob poleca zaczynac od 15sek sprint + 45sek trucht, sam tez tak zaczynam i jest ok. Skup sie na dobrej diecie.pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7337
odbpusc sobie a6w bo to jest dla szczuplych osob
a co do hittu to mysle ze 10/30 jak narazie to za duzo
,,Trening ten jest krótki, lecz bardzo wyczerpujący, więc zalecam zaczynanie od 2-3 interwałów (niskie tempo - wysokie tempo) po 10 sprint 30 trucht, dodawanie kolejnego interwału co 2 trening, . Najlepsze są do tego biegi/bieżnia, na innych maszynach (rowerek, orbiterek itd.) bardzo trudno osiągnąć taki puls.
Przewagą tego treningu jest to, że organizm jeszcze przez 24-48 godzin po nim utrzymuje zwiększone spalanie (o 5-15%), więc mimo że trwa krótko, w efekcie spalamy tyle co przez długie aeroby o jednostajnej intensywności."

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Idą Święta - kiełbachy, szyny itd. na stół

Następny temat

SKUTECZNY spalacz tłuszczu + co jeśc

Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki