SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

hantle

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1357

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 271
witam,
chce się zaopatrzyć w hantle do (domowej "siłowni")
i moje pytanie co sądzicie o tych:
http://allegro.pl/item869863251_hantle_chromowane_aerobic_regulowane_5_kg_walizka.html
opłaca się?
lub może macie jaką inną propozycje?

pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1497
Wg mnie to pomylka:) kup sobie 2 gryfiki powiedzmy od marbo albo keltona i do tego troche obciazenia. Bedzie to z pewnoscia lepszy pomysl.

http://chomikuj.pl/Durki  <--kulturystyka, sporty siłowe i sztuki walki, filmy, gry, Dragon Ball etc, WBIJAJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1153
Durki ma rację.. Co to wogle za szajs jest??:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 271
dzięki za odp ;)
noobek ze mnie w tych sprawach xD

to może:
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/18/49
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/22/27 x2
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/22/26 x2 ;p

na początek?
nie miałem narazie czasu na ćwiczenia (trochę tylko pompki i abs) więc jestem (trochę) cienki :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1497
Za malo:) nie minie miesiac a bedziesz musial dokupic drugie tyle. Kup sobie 2 gryfiki i ze 30 kg obciazenia i to na poczatek styknie

http://chomikuj.pl/Durki  <--kulturystyka, sporty siłowe i sztuki walki, filmy, gry, Dragon Ball etc, WBIJAJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 271
ok ;)
dzięki za pomoc

pozdro ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1153
A ile chcesz wydać na te hantle??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 271
na początek około 150
później będę dokupował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 263 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3640
za 150zł kupisz sobie normalne 15kg hantle, na początek zdejmiesz troche cięzaru, potem bedziesz sobie dokładał i starczy ci na długo. Jak już i to bedzie za mało dokupisz tylko krążki po 2,5kg i machasz dalej ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 271
Luboss, jakieś propozycje (linki)?? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 263 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3640
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czuje się chudy , a niby wygladam normalnie ... Trochę glupie , ale

Następny temat

ROCK NA SIŁCE !!! ;)))