logo
zamknij zamknij

greg905 // Dziennik treningowy // PoWeRLiFtEr WannabE

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1613

0 5 0
napisał(a)
greg905
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1223
Siema!

O mnie:
Wiek-18 lat Wzrost-181cm
Waga- 63,8kg
Pas-73-74cm
Klatka- 95-96 cm
Ramię- - 35cm

Origins:
Mój staż treningowy to 12 miesięcy. Wszystko zaczęło się od tego, że byłem strasznie chudy (zanim zacząłem to było 47kg). Coś tam masa skoczyła choć rewelacji nie ma. Ciągle to był trening pod mase i split(innego sposobu trenowania nie znałem). Ostatnio zaczęło mnie korcić by spróbować treningu pod siłę. Ach ta adrenalina podczas dźwigania maksów to jest coś.Teraz mam zamiar potrenować pod siłę.

Moje wyniki:
Ławka 72kg
MC 100kg (tutaj myślę, że z 20kg więcej bym wziął, ale nie mam więcej ciężaru)
Przysiad 80kg ( tu też z zapasem)

Dieta:
Hmm...Z dietą jest panowie tak. Przez ostatni miesiąc (miesiąc temu) trzymałem się diety. Z początku było spoko, ale później to się strasznie męczyłem jedząc dzień w dzień jedno i to samo. Rzuciłem diete i zacząłem jest obiadki domowe.Masa?Poszła tak samo dobrze tak jak wtedy gdy miałem diete (nie byle jaką diete). Nie mam zamiaru się umartwiać i nie będę żadnej diety stosował.

Trening:
Jako że jest to mój pierwszy poważny cykl pod siłę nie będę trenował jakimś skomplikowanym treningiem:
PONIEDZIAŁEK
1. przysiad 3 x 5
2. wyciskanie na ławce/w staniu 3 x 5
3. drążek podchwytem 3 x max


ŚRODA
1. przysiad 3 x 5
2. wyciskanie w staniu/na ławce 3 x 5
3. martwy ciąg 1 x 5 (5x5 plaska piramida)

PIĄTEK
1. przysiad 3 x 5
2. wyciskanie na ławce/w staniu 3 x 5
3. drążek szeroko nachwytem 3 x max
Dni tygodnia mogą się zmienić.

Suplementacja:
Magnum 8000 (100g dziennie)
Kreatyna (tradycyjnie)
Musztarda - eksperymentalnie (40g dziennie)

Tak więc,podsumowując, trening rozpoczynam w poniedziałek. Cały cykl będzie trwał zaledwie 6 tygodni, ale to ze względu na to,że będę musiał się przyłożyć do nauki, bo w maju maturka.Po maturze rozpocznie się prawdziwy trening. Zdjęcia postaram się wrzucić niedługo.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Kapitan Wodka
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74925
Co daje musztarda jako suplement?
napisał(a)
Freak.
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 750 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11945
Tu chodzi o gorczyce, w badaniach zwiększyła mase szczura .
Będę śledził, powodzenia
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42845 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
ta właśnie gorczyca niby działa jak anabolik, czytałem gdzieś o tym

trening prosty i bardzo dobry, ja troche siły na nim zbudowałem pamiętam bo robilem taki sam
napisał(a)
Antos098
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 13960 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 100558
musztarda jako suplement
jesteś niedożywiony, nie ważne czy masz dietę czy nie na etapie skóry i kości. Jaka siła człowieku... ona i tak przyjdzie. Ty masz póki co ciężko trenować i dużo jeść.
napisał(a)
greg905
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1223
Tak z tą musztardą to zobaczymy
Niedożywiony to może zbyt szerokie pojęcie zwłaszcza jeśli chodzi o mnie.
Tą dietę kiedy miałem to ciągle chodziłem pełny nawet trenować ciężko było a do kibla chodziłem z 6 razy dziennie a masa, cóż,w takim samym tempie rosła jak wtedy gdy nie miałem diety, czyli jadłem co chciałem,co mi smakowało. I panowie zapewniam wam że te 15 kg masy co zrobiłem w ciągu roku to nie jest tłuszczyk, tylko czysta masa mięśniowa, bo mój bf w tej chwili wynosi jakieś 6-7%. No niestety taką mam genetykę, ale może to i dobrze
A zdjęcia postaram się jutro wrzucić.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42845 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
napewno nie zrobiłeś 15kg mięśni, uwierz
napisał(a)
greg905
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1223
ale weź to pod uwagę, że teraz mój bf jest 7%, więc jeśli przybrałem powiedźmy te 14 kg to zaczynałem od 2 czy 1% bf?
napisał(a)
Pandarek
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Masz bujną wyobraźnię.

Kulturysta z prążkami na tyłku i dwugłowych uda ma 6-8 % bf.

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2013-02-23 18:15:23
napisał(a)
greg905
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1223
dobra nie chcę wszczynać dyskusji, bo nie chcę zaśmiecić swój kochany dzienniczek
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42845 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
troszke jeszcze nie masz o tym pojęcia wiec racja, dyskusja narazie zbędna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 5 dni do oceny

Następny temat

Kondycja i wytrzymałość.

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA