SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

gienus12 - Time To Cut

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 337926

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Przygotowanie do zawodów. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2074 Napisanych postów 60304 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298880
Witam wszystkich
Przedstawiać się nie muszę chyba już ,ale się przedstawie nazywam się Konrad a tutaj gienus12
Mam 24 lata i ćwiczę od 5 lat , zaczynałem od kompletnego suchelca , w wieku 19 lat ważyłem 58kg przy 175cm wzrostu , wymiarów nie podaje bo szkoda klawiatury :).
Obecnie jest to 93-4kg , za namową jednego z użytkowników forum (Dzięki K_PS ) postanowiłem się zgłosić do Państwa Ślicznych , w celu zweryfikowania tego jak się ma moja sylwetka, czy nadaję się wogólę do sportów sylwetkowych i czy to ma sens..
Ja sam swoją sylwetkę oceniam bardzo krytycznie , stąd musicie się przyzwyczaić do tego że wiecznie marudzę hehe, to małe, to mało siły itp itd.
No ale do rzeczy, po wizycie w Śremie u Artura i Sylwii byłem zaskoczony że ocenili mnie tak jak mnie ocenili i postanowiłem jak najszybciej zaczać współpracę, co by tego nie zmarnować.
Także atakujemy sezon 2016, wstępnie ustaliliśmy że pierwszymi zawodami w jakich będę się "bawił" są to zawody w sopocie.
Także jak na moje ruszamy z grubej rury , dla mnie to w końcu motywacja, żeby wyczyścić moją zasyfioną michę, żeby zbudować w końcu po tych cholernie ciężkich 5 latach formę pod zawody. Zawsze chciałem wystartować, więc jestem już bliżej niż dalej.

Niżej dam kilka fotek ,dawnych i aktualnych. Plan treningowy zaczynam od jutra, dietę również i lecimy.
Filmów będę chciał więcej nagrywać, spróbuje to jakoś ogarnąć, zdjęć również , nie tylko klata bokiem i plecy .. Będę robił co w mojej mocy:).

Takżę no co, zapraszam wszystkich do kolejnego mojego dziennika na tym forum , lecimy z tym!.

19 lat

Zeszły rok

I obecnie