Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 2352 razy
  • Autor

    gdzie występuje błonnik

  •  91.12.76.*
    SFD

      Wysłano 03 marca 2011 01:19

      zgłoś naruszenie

      gdzie jest najwięcej błonnika,gdzie występuje i co najlepiej jeść.ile musimy zjadac błonnika dziennie aby nie przedawkować.czy to jest specjalna dieta.czy przedawkowanie nie szkodzi na zdrowiu.ile można więcj przeżyć ,jedząc duzo błonnika.
    •  Odżywki i suplementy

      Wysłano 03 marca 2011 03:18

      Koniecznie sprawdź te produkty:



      sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
    • MaximusRex
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 1650
      • Wiek: 37 lat
      • Na forum: 4 lata
      • Trenuje: nie licze godzin ni lat...
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10367

      Wysłano 03 marca 2011 03:18

      zgłoś naruszenie
      Najwiecej jest w otrebach pszennych.
      Dobrze jesc na sniadanie mix otreby przenne + owsiane na wodzie lub mleku.

      Pozatym duzo maja warzywa, owoce, orzechy i nasiona.

      Jak zwykle nalezy zachowac umiar. Jedzac duzo blonnika nie mozna zapominac ze blonnik wiaze ze sobaduzo wody wiec trzeba duzo piuc inaczej mozna sie zapchac.

      Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2011-03-03 03:19:55
      ___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
      Dziennik odchudzania
      i fotki z postepow w redukcji: [http://www.sfd.pl/Blog%2FDziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html]
      Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75
    • SFD ODPOWIADA
      odp-SFD-pl
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 8685
      • Wiek: 31 lat
      • Na forum: 3 lata
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 28842

      Wysłano 03 marca 2011 10:13

      zgłoś naruszenie
      dzienna dawka błonnika powinna oscylować wokół 30g. (wg WHO 20 - 40g)

      należy pamiętać, że błonnik błonnikowi nierówny, o ile frakcji rozpuszczalnych (a wiec tych, które stanowią większy udział w otrębach owsianych), ilość warto zwiększać, o tyle frakcji nierozpuszczalnych (a wiec tych których więcej jest w otrębach pszennych, żytnich), raczej warto limitować.

      Należy również pamiętać, że pokarmy zbożowe bogate w błonnik - są również bogate w substancje antyodżywcze takie jak kwas fitowy, czy np WGA. Regularne, częste spożywanie w/w, zwłaszcza jeśli pomija się kwestię właściwej obróbki - może przyczynić się paradoksalnie np do niedoborów niektórych składników mineralnych czy pogorszenia niektórych parametrów metabolicznych.

      Zmieniony przez - odp-SFD-pl w dniu 2011-03-03 10:14:01
      Chcesz zrobić formę do lata? Wejdź: [http://potreningu.pl/plany]
      OSF - targi