SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

gęstość

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1127

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
Witam!
Robię trening masowy juz jakiś czas, a dzisiaj zauważyłem że moje mieśnie są takie jakby miękkie:/ mam zamiar zabrać się za trening gęstościowy po tygodniowej przerwie regeneracyjnej (i tu inne pytanie - jak radzicie sobie z pociągiem do sztangi w okresie regeneracyjnym bo ja nie mogę?) dodam, ze jestem hardgainerem może ma to jakieś znaczenie. Powiedzcie mi coś o tym treningu (jak wpływa na masę, rzeźbę, czy wykonywać aeroby, jak wygląda dobór ciężaru, ilość serii, jakie grupy ile razy w tygodniu, ew. zasady Weidera proponowane...) Spotkał się ktoś z takim czymś?

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1038 Napisanych postów 4498 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150554
Jeśli chcesz jednocześnie zarysować i podkreślić kształty sylwetki nie tracąc przy tym masy mięśniowej, to dobrym rozwiązaniem będzie:

Trening gęstościowy - zalecana liczba treningów 3 - 5 tygodniu, każdą grupę mięśniową trenujemy 1 - 2 razy w tygodniu.
Treningi krótkie i intensywne.

Przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60 - 90 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń (w podobnej ilości ćwiczenia podstawowe i izolowane).

Można stosować (zależnie od poziomu zaawansowania - patrz Tabela "Zasady/Metody Weidera") superserie oraz serie łączone (2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach).

Operujemy w ćwiczeniach bazowych - wielostawowych na obciążeniach w granicach 60 - 80% CM (ciężaru maksymalnego - tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie).
Zakres powtórzeń 15 - 8.
Czas trwania: 4 - 6 tygodni.

[Michail]

POZDRO
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
a slyszalem ze trzebajakies tam krotkie ruchy wykonywac? prawda to? a dalibyscie linka do jakigos planu na gestosc? szukalem juz w wyszukiwarce

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36902
a no i pytanie - jak do planu na gestosc wplesc pompki, aby robic ich coraz wiecej?

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52689
nie istnieje cos takiego jak gestosc, przynajmniej w moim swiecie , nie mozna cwiczeniami wplynac na ilosc wlokien miesniowych w danym miesniu (a to wlasnie jest gestosc), mozna za to pozbyc sie wody i tluszczu albo spowodowac rozrost wlokien

-World belongs to strong and brutal-

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2065 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16342
tak grubasy redukować się

"pozdrawiam wszystkich sympatyków hibernacji"
endo klub
kiedyś kulturystą trzeba było się urodzić teraz jest megabol

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Końcówki tłuszczu

Następny temat

biceps

Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej 5 ćwiczeń na treningową nudę 5 ćwiczeń na treningową nudę