SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

emmaslifestyle / zmagania nastolatki na siłowni

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2666

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
Hej Ladies

W końcu znalazłam czas, aparat i chęć, by rozpocząć własny temat. Przedtem jednak rozmawiałam na priv z Martuccą (czyt. pomęczyłam trochę trywialnymi pytaniami ;)) i Martucca prosi o wyrozumiałość w stosunku do mnie ;) dopiero zaczynam, jestem bardzo wytrwała, ale również nieśmiała i zdecydowanie szybciej się peszę, niż zniechęcam.

Wiek: 18
Waga: 54
Wzrost: 166
Obwód w biuście(1): 85
Obwód pod biustem: 78
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 65
Obwód na wysokości pępka: 73
Obwód bioder (3): 88
Obwód uda w najszerszym miejscu: 49
Obwód łydki: 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz: chyba brzuch i "bułeczki" na udach
W którym miejscu najszybciej chudniesz: klatka piersiowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) siłownia 3-4x/tydz., bieganie/basen/rolki 3x/tydz. (ale zawsze 1-2 dni totalnego odpoczynku na tydzień)
Co lubisz jeść na śniadanie: wszystko z płatków owsianych, pancakes lub naleśniki razowe z twarożkiem, jajecznica, rzadko kanapki (kupuję chleb żytni bez drożdży - ładny skład)
Co lubisz jeść na obiad: kasza/makaron razowy/ryż/ziemniaki bez tłuszczu z kurczakiem/wołowną/łososem/gotowanymi jajkami i szpinakiem czy innymi warzywami, ale wielbię szpinak
Co jako przekąskę: jabłko, jogurt naturalny
Co jako deser: nie jem deserów jako takich, ale ze "słodyczy" jem tylko ciasta domowe: niskotłuszczowe, niskosłodzone i razowej :)
Ograniczenia żywieniowe: niektóre warzywa, poza tym chyba brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
Czy regularnie miesiączkujesz: nie, ale chodzę do dobrego ginekologa i jest okej, jego zdaniem się wyreguluje w swoim czasie
Czy bierzesz tabletki hormonalne: brałam do stycznia 2013
Czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieganie, pływanie, rolki, rower (w tej kolejności)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie brałam
Stosowane wcześniej diety: niskokaloryczna (swego czasu 1000 kcal )

Wracając jeszcze do sportu - karnet na siłownię mam od niedawna, dotąd ćwiczyłam na siłowni szkolnej lub w domu (sprzęt: hantle po 1.4 kg ), wcześniej biegałam długodystansowo, ale kostka odmówiła posłuszeństwa i teraz biegam jako zwykłe aeroby, bo lubię długo, nie lubię natomiast interwałów BARDZO. Nie mam pojęcia dlaczego, kilka razy wybrałam się i zrobiłam 12 interwałów po 30s sprintu/30s truchtu, ale gdy zaplanuję sobie taki hiit, to chyba produkuję tony kortyzolu przez niechęć do tego. Jak będzie to konieczne, to się przemogę, bo zależy mi jednak na efektach, ale nie jest to moje marzenie ;))

Jeśli chodzi o cel, to nie wiem, czego chcę chyba chciałabym dobudować mięśnia (lubię moje plecy, ramiona, potreningową pompę ;)), ale nie rozbudować, tzn. żeby wymiary jakoś bardzo się nie zmieniły (mam kompleks brzucha ;)).

W tej chwili uskuteczniam trening FBW dla początkującej Lady, o:

Poniedziałek 13.05 - 3 serie po 10 powtórzeń
A: Przysiady: 40 kg
B1: Wyciskanie na skosie: 17.5 kg
B2: Przyciąganie drążka wyciągu dolnego do brzucha: 28 kg
C1: Prostowanie nóg siedząc: 35 kg
C2: Prostowanie tułowia z opadu: z talerzem 10 kg
D: Plank max: 5 min

Uwagi:
- na skosie 17.5 to jakby trochę za mało, staram się spowalniać ruch i wolno opuszczać, więc jest dużo ciężej, bo następny to 20 kg, a tu nie daję rady
- następnym razem będę zwiększać obciążenie z serii na serię tam, gdzie się da ;)

Środa 15.05 - 3*10
A: MC na prostych nogach: 30 kg/35 kg/40 kg
B1: Wyciskanie stojąc: 17.5 kg/17.5 kg/17.5 kg
B2: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem: 25 kg/28.5 kg/32 kg
C1: Wykroki: 20 kg
C2: Uginanie nóg w siedzeniu: 18 kg/21 kg/25 kg
D: pompki max: całe 24

Uwagi:
- w wyciskaniu stojąc to 17.5 jest ok, ale nie mam jak zwiększać z serii na serię - chyba, że zacznę od 12 *kręci nosem*
- w wykrokach takie samo obciążenie we wszystkich seriach, bo to sandbag
- w ogóle ćwiczenia C1 i C2 zrobiłam w 4 seriach, bo dobierałam obciążenie i w pierwszej dobrałam tak małe, że nie poczułam

Te treningi zajmują mi 35-40 minut, na koniec robię serię na brzuch z Men's Health, wtedy dopiero czuję, że go poćwiczyłam. Nie ma tego dużo, 6 ćwiczeń (2x dolne, 2x górne, 2x skośne) po kilkanaście powtórzeń + 1 na prostowniki. Co trening zmieniam kolejność/ćwiczenia lub dodaję jedno powtórzenie do każdego. Niechętnie bym z tego rezygnowała :)

OK, teraz miska. Nie dodam dzisiejszej, bo teraz boli mnie brzuch i odpuszczę kolację, poza tym w ciągu dnia podjadło mi się trochę kiełbasy (domowej, superchudej! ) i ogólnie nie jestem zadowolona, ale na co dzień jem niemal tak samo, więc wrzucam dwie typowe miski z ostatnich dni.

Menu z 15.03 to DNT z wczoraj - pomyliły mi się daty ;)
Poniedziałkowe to DT, trening był po śniadaniu.

Wrzuciłam dzisiaj warzywa na początek, żeby było widać, że jem i ile jem ;)
Od dzisiaj po treningu jem jeszcze banana, a jak trening jest po śniadaniu, to będę jeść większą porcję tego śniadania, jeśli w ogóle jest ok (?)







Zmieniony przez - emmaslifestyle w dniu 2013-05-15 22:12:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 172 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
czyli rozumiem , ze mamy cie nie wygwizdać ?
ok
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
I fotki :) Na ostatnim próbowałam spiąć to, co mam na plecach
/wybaczcie fenomenalną jakość/

Jeśli chodzi jeszcze o moją przeszłość, to odchudzałam się jakoś w 2010-2011 głupią dietą niskokaloryczną, mało ćwiczyłam.
Schudłam z 62 kg do 46 (..cii), po czym przytyłam, kiedy zaczęłam jeść jak człowiek i trochę ćwiczyć. Aktualnie jest ok, 54 kg i zupełnie mnie to nie obchodzi ;)















Zmieniony przez - emmaslifestyle w dniu 2013-05-15 22:18:20
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
obliques
czyli rozumiem , ze mamy cie nie wygwizdać ?
ok


Tak mniej więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
Właśnie się zorientowałam, że zapomniałam zadać pytania ;)

Co powinnam zrobić, by na lato być bardziej, hm.. "fit"? Nie wiem czy brać się za budowanie mięśni i jeść więcej, czy lepiej kontynuować to, co zaczęłam, czyli FBW + miska na ok. 1800 kcal. I co mogłabym robić w dni nietreningowe?
Fit dla mnie znaczy oczywiście sylwetkę bardziej sprężystą, umięśnioną, nieco bardziej odtłuszczoną, stąd też wynikł pomysł na redukcję, którą teraz uskuteczniam (zgubiłam całe 1.5 kg, co u mnie od dawna jest niemałym sukcesem, serio )

Jeśli chodzi o DNT, to najchętniej bym biegała, ale jedna Lady podsunęła mi, że w ten sposób mogę prędzej popalić mięśnie, a tego bym nie chciała. Z kolei nie podoba mi się pomysł ćwiczenia 3x w tygodniu, a reszta to regeneracja, nie umiem tak :) Byłaby możliwość ewentualnie jakoś tak ułożyć treningi, żeby ćwiczyć co najmniej te 5 razy? Tak podzielić, żeby nie była konieczna przerwa po każdym jednym? Byłabym wniebowzięta, choć wiem, że na split jestem jeszcze zdecydowanie zbyt mało doświadczona
Ale jakby tak jednego dnia kłaść nacisk na część partii, drugiego na inną część i potem DNT? I jak wtedy z miską?

PS Jakim jestem typem figury?

Zmieniony przez - emmaslifestyle w dniu 2013-05-15 23:52:32
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282627
Chudym
Tu nie ma co redukować. Moim zdaniem powinnaś dołożyć do miski.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1879 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11828
Świetnie wyglądasz, będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
Mama mi ostatnio oznajmiła, że mam duże uda

Tzn., że mam przejść stricte na masę? Bilans dodatni?
->taka sylwetka na przykład mi się podoba (może poza nogami, nogi to jakiś totalny niewypał u tej pani), a jak zakładam stanik sportowy, to pod nim i nad spodenkami jednak tworzy się taka mała fałdka Mała, bo mała, ale jednak jest i zakrywa to, czego nie powinna ;)

Nie przeczę, że mam znacznie mniej umięśniony brzuch niż na zdjęciu, ale nie wiem, co mogę w tej chwili zmienić :) Idzie lato, wszyscy się redukują, a jak ja wskoczę na masę, to nawet jak złapię mięśnia, to i tłuszczu troszkę z pewnością
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 709
Little Wild
Świetnie wyglądasz, będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam


Dziękuję
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282627
Szybko osiągniesz cel Sztuczne cycki i wychudzenie.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1879 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11828
Sorry, ale jak dla mnie ta pani to wieszak ze sztucznymi cyckami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Qmpelka1/dziennik - Na nowej drodze życia

Następny temat

potrzebuje pomocy przy planie treningowym