SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ehh... start i juz problemy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 579

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1910
fajnie, naprawde fajnie na forum slicznie cudownie wszyscy pomocni ale:
CO TO KUR** JEST OBWÓD
patrze- trening dla poczatkujacych:
-czas treningu,w zależności od liczby obwodów,wynosi od 20 do 40 minut(bez rozgrzewki),

Rozpisanie obwodów:
1-2 tydzień -> 1 obwód
3-4 tydzień -> 2 obwody
5-6 tydzień -> 3 obwody
7-8 tydzień -> 4 obwody

czyli co mam 4 razy przejechac sie obwodnica jak cwicze 7-8 tydzien? bo zaraz naprawde mnie ***nica trafi na miejscu, nie wiem co to jest i byloby fajnie gdyby mi ktos powiedzial (nawet jesli nazwie mnie kretynem) bo nie chce na poczatku czegos s*******ic

Zmieniony przez - Nieugiety w dniu 2009-07-24 00:42:06

Przykładowy trening na masę 2 zestawy (3 sesje treningowe w tygodniu) by georgu

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s


co to sa te 3s? w art dla nowych to jest, domyslam sie ze oznacza to serie, ale gdzie jest cos o tym il erazy mam to robic w ciagu jednej serii? hm? help PLIZ

EDIT; dobra sory jestem kretynem, znalazlem ze ma to byc 12-15 powtorzen.
ale co to jest ten obwod?

Zmieniony przez - Nieugiety w dniu 2009-07-24 02:03:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2638 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12276
3s= seerie
jesli o powtorzenia chodzi radze miedzy 8-12 zrobic.
obwod pomysl ze Twoje maszyny sztangi i hantle sa ulozone w obwodzie kola (OBWOD) i zaczynasz od 12 godzin idziesz po kolei kazde cwiczenie dochodzisz na do pierwszeo cwiczenia i zaczyna sie drugi obwod.

proste?:>

I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1910
to nie mozna bylo napisac po prostu seria? ;p dzieki za tlumaczenie, poczulem sie jak retard boy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie o trening proszę o poprawę

Następny temat

Trening do sprawdzenia

Uwaga kontrola! Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe! Ciasto czekoladowe z kremem i owocami Błędy początkującego: nabijanie kilogramów na wadze Jak zadbać o dłonie? 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI Fit ryż z dodatkami Produkty, które niszczą Twój wygląd i samopoczucie