SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

efektywne spalanie? rowerek + steper ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4383

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1996
witam...chcialbym spalic tkanke tluszczowa...mam do dyspozycji steper i rowerek stacjonarny...czytalem juz sporo tematow o rowerku i steperze i wiem ze wiekszosc poleca rowerek ale chcialbym polaczyc steper z rowerkiem...i mam pytanie do was czy to polaczenie da lepsze efekty jesli tak to jak czesto trenowac...myslalem o tym zeby rano jezdzic na rowerku najpeirw 20 minut i co tydzien zwiekszac o 10 a wieczorem chodzic na steperze...aha i zpoamnialem dodac rano robie tez trening brzucha...

wiec jakie jest wasze zdanie? jesli uwazacie ze rowerek ze steperem da lepsze efekty to jak to polaczyc? aa co do diety to oczywiscie ja mam :) z gory dziekuje za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1822 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41040
hmm... trzymać diete i rower 40min 3x w tygodniu mysle ze dobre rozwiazanie + np. 2x w tygodniu cwiczenia miesni brzucha w dni wolne od rowerka. (takie moje zdanie, ale poczekaj na opinie bardziej doswiadczonych )

Twoja poprzeczka jest pod moją nogą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1134 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24564
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 5026 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58102
A jak bedzie ćwiczył 39 minut to co ??

Wysztko zalezy od wielu czynnikow - kondycji poczatkowej, ilosci fatu a przede wszystkim od kalorii w diecie. na pcozatek pierwszy tydzień, dwa, krotkie sesje 20 minutowe np w co drugi dzień. I nastepne tygodnie zwiekszasz intensywność.

Pedałuj tak aby mozna byo rozmawiać z osoba ktora jest obok. jak masz pulsometr to od 65%-75% MHR.

trening silowy najlepszy na palenie tłuszczu, a rpzede wsytkim na podwyższenie tempa metabolizmu.

Rowerek też sie nada a ten steper to hmm, juz lepszy orbitek... ale od biedy tez jakaś forma aktywnosci fizycznej... ja bym stawial na rower.

IMO narazie korzystaj z pogody i truchtaj...



Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-08-16 14:09:54

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie jest moje zapotrzebowanie kaloryczne prosze o pomoc!!!!

Następny temat

moja dziewczyna chce miec plaski brzuch