SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

efekty po 5 miesiącach

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2312

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225
Witam, jak nie ten dział to przenieście ale nie wiedziałem gdzie to napisać. No to tak:
mam 16 lat
w bicepsie miałem około 34-35, reszty nie mierzyłem. wyciskałem około 65kg na klatę a na przysiad ~90.ważyłem 73kg
teraz mam : bic 39.5, talia 86, obwód klatki 97. na wyciskanie biorę 88kg, na przysiad ponad 120 na pewno( nie dawałem więcej bo nie miałem ciężarków :D ale myślę ze 130+ bym podniósł). ważę 82kg NIE stosuje diety oprócz bardzo częstego jedzenia kotletów, ryb itp. nie stosuje także żadnych używek. moj trening wygląda mniej więcej tak:
ćwiczę co 2 dni odpowiednio: klata/bic , plecy/tric, nogi/barki i powtarzam ten cykl w kółko.
Czy są to dobre efekty jak na 5 miesięcy ćwiczeń? co moglibyście mi doradzić? (oprócz diety, ale na to nie mam pieniędzy) jak będzie trzeba do dołączę swoje zdjęcia. Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
lepitos

Czego oczekujesz ??? bo kompletnie nie rozumiem ??

Idziesz do przodu wporzadku , trenuj !!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225
pytanie jest na końcu posta.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
lepitos

"pytanie jest na końcu posta"

"Idziesz do przodu wporzadku , trenuj !!! " - odpowiedz na twoje pytanie.

Radze przeczytac regulamin w tym dziale , nie wypelniles ankiety obowiazkowej , nie mamy wgladu do treningu ( tylko podales rozklad partii) wiec w czym chcesz bysmy ci doradzili ?
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 1023 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13590
Opinia mojego brata niski ma zawsze łatwiej ale też ma łatwiej nabić w pasie u ciebie widać że coś tłuszczu masz bo 86 w pasie przy ledwie 82 kg to sporawo koledzy mojego brata trenowali i mieli 100kg na masie i gdzieś twój wzrost i dopiero mieli w pasie 86. Ja ważę 85 biceps mam 40 ale jestem wysoki i na masie w pasie mam max 82-83.
Morał z tego taki jedz kotlety z chickena ;d i z fisha

Sila!!!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225
Co do ankiety, rzeczywiście nie wypełniłem już podaję:

Płeć : mężczyzna

Wiek : 16

Waga :82

Wzrost : 174

Cel treningowy : rzeźba

Staż treningowy na siłowni : 5 miesięcy

Uprawiane inne sporty : nic oprócz wfu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
atlas, gryfy łamany, prosty, sztangielki rowerek

Dieta : brak

Przeciwskazania medyczne : nie

Zażywane suplementy : nic

Ostatnio przerabiany plan: nie wiem jaki to jest więc napisze:
trening co 2 dni
klata/bic
wyciskanie na lawce prostej 3x 12
wyciskanie na lawce skosnej 12/12/10
rozpietki 3x12
młotkowe 3x12
standardowe 3x12
standardowe na modlitewniku 3x12
tric/plecy
francuz 3x12
prostowanie przedramienia ze sztangielka 3x12
prostowanie przedramion na wyciagu 3x12
mc 3x10
sciaganie drazka za glowe 3x12
wioslowanie koncem sztangi 3x12
szrugusy 3x20
nogi/barki
przysiady 3x20
wykroki 3x20
wspiecia 3x40
unoszenie sztasngi w przod 3x12
unoszenie sztangielki w lezeniu 3x10
wyciskanie sztangi zza glowy 3x12



Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 130+, mc 110, wyciskanie 88

jakieś porady co do planu treningowego? co powinienem zmienic?


Zmieniony przez - lepitos w dniu 2011-12-26 20:05:36
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
"jakieś porady co do planu treningowego? co powinienem zmienic"

Na początku przeczytać MIT 4 (oczywiscie dobrze by było jakbyś cąły artykuł przeczytał)

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

Przysiad zacznij robić normalny a nie kucanie bo widac po wynikach że kucasz , przysiad ma być pełen głeboki jak najniżej schodzisz .

Plan cały do zmiany max zbednego minimum konkretów .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225
jak to czytam to niestety mało rozumie ;/ jakbyś mógł ułożyć plan ćwiczeń byłbym niesamowicie wdzięczny, aż się dziwie że prawie wszystko robiłem źle ;/
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
lepitos

ile masz dni treningowych ?

nastepna sprawa

Dieta : brak

Trening to stymulacja muskulatury , pozniej musisz dostarczyc odpowiednia ilosc makro składników i odpowiednia ilosc snu wzgledem wysilku.

JEDZENIE to podstawa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225
jeśli chodzi Ci kiedy moge ćwiczyć to moge codziennie (jeśli żle zrozumialem to napisz o co dokladnie chodzi bo nie za bardzo sie orientuje w tym ;d) a dieta... no cóż myślę że dostarczam wszystkiego co potrzebne, ponieważ caly czas rosnę.Chodzi mi o plan treningowy bez diety ponieważ mnie na nią nie stać.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
Jeżeli idziesz do przodu w systemie SPLIT to zostanmy przy tym , ale inny podział no i skupiasz sie na konkretnych ćwiczeniach .


SPLIT z podziałem góra/dół 4 dni treningowe na początku może on być dla ciebie za ciężki bo jesteś przyzwyczajony do lżejszych ćwiczeń ale szybko powinnien organizm sie zaadoptowac .

Góra:

martwy ciąg
wyciskanie leżąc
podciąganie na drążku
wyciskanie żołnierskie
pompki na poręczach
uganianie ramion ze sztangą

Dół:

Przysiady
żuraw
wykroki z hantlami
wspiecia na palce
odwrotne wspiecia na palce

poniedziałek- góra
wtorek- dół
środa-wolne
czwartek-góra
piatek-dół
sobota-wolne
niedziela -wolne

MOżesz wprowadzić taki dodatek

poniedziałek góra ciężko
wtorek dół lekko -10% z piątku
czwartek góra lekko -10% z poniedziałku
piątek dół ciężko




Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2011-12-26 21:56:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czas na zmiany..Plan na siłe:)

Następny temat

Sporty walki a masa mięśniowa

Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness!