Temat został odczytany 5602 razy

dzieci na siłowni

zgłoś naruszenie
  • zbyleq
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1960
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 41783
szukałem w wyszukiwarce takiego tematu, ale nie znalazłem, bo w sumie nie wiedziałem nawet jak zadać pytanie . Przychodzą do mnie "dzieci", 4,5 klasa, i chcą ćwiczyć... zaprowadzam ich na siłownię, daje maksymalnie 0,5-1kg ciężary na 2 ręce, bo i tak za bardzo nie słuchają, a wydaje mi się, że szybko im się to nie znudzi. Chciałbym zrobić im jakiś trening, bez ciężarów, tylko ew. drążek, coś takiego jak ACT. Dobry pomysł ? Bo chciałbym nawet trochę, żeby polubili ten sport, i "dźwigali" ostrożnie. Myślałem tak, żeby robili sobie np. 10 brzuszków, 5 pompek (ilości podane spontanicznie), nożyce, podskoki, skłony itp. Oprócz tego jak każde dzieciaki grają oni w piłkę. Mówiłbym im jak ważne jest odżywianie... i może coś z tego by było. Albo też, mogę poprosić swojego tatę, żeby im ostro powiedział, że jest za wcześnie. z góry dzięki za rady, bo nie chcę im zrobić krzywdy.


1153477932000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • mrix
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 107
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 6123
i...? fajnie ale o co chodzi? jak dla mnie to na silownie nie powinni przychodzic tak jak pisales w domu cos w stylu brzuszki i pompki



**** PiErOńSkIe HaNySy ****


1153478446000
zgłoś naruszenie
  • MatekTBG
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1288
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 13269
  • Trenuje: ~3
Ułóż kazdego na lawce daj sztange 100kg i poki nie podniesie nie sciagaj z niego - zahartuja sie.

Stary, nie przesadzaj rozumiem ze mozna zaczac wczesnie - 15 lat, ale nie 4,5 klasa :/ teraz zaczna cwiczyc brzuszki podciagania na drazku ale niedlugo im sie to znudzi kiedy zobacza jak starsi cwicza i beda chciali sie lapac za ciezary i nie przetumaczysz im juz wtedy ze zawczesnie. W tym wieku wystarcza im gry zespolowe. Imo powinieneś powiedziec im zeby zaczekali.
"Myśl o Narodzie i bądź sobą! Nacjonalizm naszą drogą jest!"

Komora '91
1153558773000
zgłoś naruszenie
  • mjś
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3454
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 33518
pudzian od 5klasy zaczynal..
"..im Bewußtsein der Verantwortung vor Gott oder vor dem eigenen Gewissen.."

robie formę na euro 2012
potrzebujesz pomocy - pisz.
1153565802000
zgłoś naruszenie
  • sQzi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2160
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 16842
  • Trenuje: 11 lat
drazek moze dobrze wplynac na wzrost ale nie wiadomo czy lepkom nie strzeli cos do lba bron boze sterydy
panka sie naogladaja to**** hahaa
Do byka nie podchodź od przodu do konia nie podchodź od tyłu a do idioty nie podchodź wogóle...
1153587432000
zgłoś naruszenie
  • Jezi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1351
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 22343
i**** tam im sie kosci powyginaja najwyzej.
1153833710000
zgłoś naruszenie
  • Life-tec
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1753
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 20297
  • Trenuje: Od listopada 2003
Na malych ciezarach czemu nie . Pozniej beda lepiej miesnia reagowac na trening
Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
[http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912] <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
[http://www.sfd.pl/temat233849]

[http://www.sfd.pl/temat286418/] WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE
1153842728000
zgłoś naruszenie
  • hunter007
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4994
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 99093
Tez bym proponował na poczatek pompki,brzuszki i zdrowe odzywianie.Na wszytko przyjdzie czas
1153844180000
zgłoś naruszenie
  • kroczus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 447
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 6894
buhahahaha facet 4 klasa lol idź z nimim na siłke daj po 20 kg na łape niech se jeden z drugim naderwie mięsień i tyle będą miały.będą sie bać nosić zeszyty do budy
"Każdy wie do czego dąży,chyba że jedzie z koksem"

[http://www.sfd.pl/temat255560/] -jak zrobić ołowiane odwazniki
1153949574000
zgłoś naruszenie
  • erulf
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8441
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 59086
  • Trenuje: 2004
Konkretna rada
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
[http://www.pajacyk.pl]
[http://www.polskieserce.pl]
1153949926000
zgłoś naruszenie
  • kermitos
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 344
  • Wiek: 33 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2942
  • Trenuje: od 6 roku życia zawsze coś ;)))
Gry zespołowe, pływanie i nic więcej, wg. tego co mój kuzyn uczył się na AWF-ie to organizm powinien być przyzwyczajany do wysiłku z ciężarami najwcześniej w wieku lat 16, ponieważ w innym przypadku można uszkodzić młodzieży kręgosłup i itp bo ciało się jeszcze rozwija!

[http://www.probusbhp.pl/] Usługi BHP godne Polecenia~!
1153950458000