SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dobry trening na mase ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 789

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 800
Witam obecnie ćwiczę na masę.Biorę takie odżywki:kreatyna cm3 4 tabletki 3 razy dziennie,mass xxl 2 porcje dziennie rano i po treningu,pure bcaa przed i po treningu,napalm authority przed treningiem.Mam pytanie czy dobrze biorę te odżywki i czy mam plan dobry ?
Poniedziałek - klatka, brzuch
Wtorek - biceps, triceps
Środa - przerwa
Czwartek - plecy, brzuch
Piątek - barki, kaptury
Sobota - nog
Niedziela - wolne

Klatka:
1.Wyciskanie hantli 4 serie x 12,10,8,6 powtórzeń
2. Rozpiętki z hantlami 4 serie x 10 powtórzeń
3. Pompki z nogami w górze np wsparte o łóżko lub taboret 4 serie do zmęczenia.
Brzuch:
3. ćwiczenia według uznania - do zmęczenia

Biceps:
1. Uginanie przedramion ze sztangą 4 sersie po 12,10,8,6 powtórzeń
2. Uginanie ramion z hantlami na przemian 3 serie po 12,10, 8 powtórzeń
Triceps:
1. Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 4 serie po 12,10,8,6 powtórzeń
2. Wznosy hantelki w opadzie tułowia 3 serie x 12,10,8 powtórzeń

Plecy:
1. Podciąganie na drażku - (jeśli jest możliwość) 4 sersie do zmęczenia
2. Wiosłowanie ze sztangą w opadzie tułowia nachwytem (w tym przypadku łamaną) 4 serie x 15,12,10,8 powtórzeń
3. Wiosłowanie z hantelką jednorącz w opadzie tułowia 4 serie po 12,10,8,6 powtórzeń
4. Martwy ciąg (w tym wypadku sztangą łamaną) 4 serie po 12,10,8,6 powtórzeń.

Barki:
1. Wyciskanie hantli nad głową siedząc 4 serie x 12,10,8,6 powtórzeń
2. Podciąganie sztangi do brody (uchwyt na szerokość barków) 3 serie x 12,10,8 powtórzeń
3. Wznosy sztangielek w opadzie tułowia 3 serie x 12,10,8 powtórzeń

Kaptury:
1. Unoszenie barków z hantlami (szrugsy) 4 serie po 12,10,8,6 powtórzeń lub zamiennie ze sztangą.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
Martwy ciąg jako drugi.

Rozpisz nogi.
zamiast podciągania sztangi do brody daj wznosy hantli bokiem stojąc

2 porcje gainera dziennie... staraj się brać tylko po treningu.

Pytanie jak dieta? bo od tego zależ jakie efekty będą

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 897
wywal z planu Wznosy hantelki w opadzie tułowia bo to ćwiczenie dla bab i nie da się w nim brać dużego obciążenia i dlatego pracuje tylko 1 głowa tricepsa. a i wywal też te pompki odwrócone w oparciu o taborek bo niszczą barki i też niewiele dają. i martwy ciąg przed wiosłem sztangą bo wiosło ci dolne plecy zmęczy i nie będziesz się przykładał do martwego ciągu.pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 614 Napisanych postów 36399 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 297096
Od kiedy wznosy hantelek w opadzie tułowie to ćwiczenie na triceps? Wznosy w opadzie zostaw, jako trzecie ćwiczenie dorzuć jeszcze wznosy boczne stojąc/siedząc.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
wznosy hantelek w opadzie tułowia to ćwiczenie na barki (tył) a nie na trica...

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 897
nie napisałem wznosy hantelek w opadzie tułowia tylko pompki odwrócone w oparciu o taboret czyli cytuję: ,,Pompki z nogami w górze np wsparte o łóżko lub taboret'' koniec cytatu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 897
aha i jeszcze żebym nie zapomniał wywal to podciąganie sztango do brody i zastąp je wyciskaniem clean and press jest to chyba najskuteczniejsze ćwiczeni na barki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 48446
del

Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-09-20 16:21:54

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 949 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 73200
adidiii sam sobie zaprzeczasz

Jak sie uprzesz to zrobisz tego trica dzień po klatce ale po co sobie utrudniać Jak koniecznie mają być 4 dni to łap
1 - klatka, bicepsy
2 - nogi
3 -
4 - barki, tricepsy
5 - grzbiet

1 - klatka, barki
2 - grzbiet
3 -
4 - bicepsy, trcepsy
5 - nogi


Zmieniony przez - mytant w dniu 2013-09-20 16:28:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 897
a i jeszcze jedna uwaga rozpiętki bądź przenoszenie hantli powinny być wykonywane jako ostatnie ćwiczenia na klatkę piersiową ponieważ ją rozciągają i dzięki temu wspomagają regenerację
i takie pytanie gdzie niby sam sobie zaprzeczam????


Zmieniony przez - adidiii w dniu 2013-09-20 16:30:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 949 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 73200
Izolowane ćwiczenia wrzucamy na koniec treningu bo są po prostu łatwiejsze do wykonania więc nie twórz jakiś teorii o wspomaganiu regeneracji
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na poprawę sylwetki

Następny temat

Dieta do poprawki